הסבון בכה מאוד

תשמעו, ממזמן לא נהניתי ככה מהחופש הגדול! זה לא שהכל מושלם (למה אי אפשר לארגן את החופש הגדול כשמזג האויר משתף פעולה?) אבל זה די קרוב. מאי עושה רונדלים בין הסבים והסבתות וישנה כל יום במקום אחר בו מפנקים אותה עד בלי די, לי ואור קמות ישר לארוחת צהריים (ככה זה כשהולכים לישון אחרי חצות) ומעבירות את הזמן בין חברות למזגן לטלויזיה (כמעט כמו שאני הייתי בגילן, רק שאצלי לא היה עוד מזגן – וגם לא היה כל כך חם…). ארז ואני קמים בבוקר ומתארגנים בנחת לעבודה, לא צריך להסיע אף אחד, להספיק הכל לפני הצלצול, לדאוג שהתיקים יהיו מסודרים, שיהיה אוכל לארוחת עשר ושהשיעורים מוכנים. אין ויכוחים על מתי הולכים לישון ומי מתקלח ראשון. כמעט מושלם, כבר אמרתי? אם היו מפנים לי עוד כמה שעות ביממה כדי להספיק את כל מה שאני רוצה בחופש הזה אז זה היה מושלם לחלוטין.
מה שאני כן מספיקה זה לעשות סדר – לעשות ערימות של משחקים, ספרים וחומרי יצירה לתרומה לבית הספר, לגנים ולספריה העירונית. לארגן את הבלגן במרתף כדי שאפשר יהיה להסתובב בו בנחת, לעשות סדר בבדים שלי וגם סדר ברשימות וברעיונות. כל כך הרבה רעיונות היו לי – לנגר, לעשות איזושהי שרשרת וכמה צמידים, לצבוע רהיט ולרפד רהיט אחר – אבל כשהערב מגיע אני  מוצאת את עצמי מול מכונת התפירה או עם ספר ביד (ספר אלקטרוני, אבל העיקר הכוונה). לפעמים הספר מנצח ולפעמים מכונת התפירה – כמו במקרה הפעם. הרבה זמן תכננתי לתפור לי תיק רחצה חדש – את התיק הקודם תפרתי לפני שנתיים כמעט ומאז אספתי כמה תובנות על השימוש בו. יש לי גם תיק רחצה תלוי (שגם הוא מתישהו יעבור גלגול וימציא את עצמו מחדש) אבל אני רציתי תיק רגיל – כזה שיש בו מקום לכל מה שאני רוצה לסחוב, בלי שצריך יהיה לחפש יותר מדי באיזה כיס שמתי אותו – במילא רוב הדברים יוצאים מהתיק ומסודרים על השיש ליד הכיור. זה כמובן אם נוסעים לבית מלון. אם מתכננים לינה בשטח (רחמנא ליצלן במזג האויר הנוכחי)  אז צריך תיק שיכול לעמוד בזכות עצמו.

הוא רק נראה תמים מבחוץ…

{383FE56A-027A-4B46-8328-94F9A3C3AF5D}

יש לו כיס חיצוני לשליפה מהירה של מברשת השיער (או כל חפץ גדול שלא יפול סתם כך מהכיס).

{A04C9B2B-DC82-46D4-8480-1767248F3C57}

בפנים יש כיס נוסף שנסגר בסקוטש – אבל השוס הגדול הוא שכל שטח הפנים של הכיס מנוילן… כולו מגוהץ עם ויניל מתגהץ שהופך כל בד כותנה לשעוונית. ככה לא צריך לדאוג אם אחד המוצרים טיפה מטפטף – פשוט מעבירים מגבון ותיק הרחצה חוזר להיות נקי.

{FEC217E7-0B35-49DC-B75D-0FA3004D4D79}

התיק מסוגל להכיל המון – רוחב של 30 ס"מ, גובה של 21 ס"מ ועומק של 15 ס"מ כמעט. תדמיינו גודל של דף A4 – זה פחות או יותר הגודל של התיק.

{EB975060-53EE-4A82-B3F1-86ECD0301054}

הכיס החיצוני נסגר עם תיקתק.

{9F6EDF0F-B700-48E5-B4AC-BEB25A90455F}

רוכסן נוח לפתיחה סוגר את התיק מלמעלה.

{1EE303FC-7221-4644-BE6A-3D1AE83CF7C1}

התיק הזה הוא אמנם שלי, אבל גם אתן יכולות לתפור תיק כזה! הסדנא לתפירת תיק רחצה כזה מיועדת לבעלות ידע בתפירה במכונה – הוא לא תיק קל לעשיה ולא חסרים בו אתגרים, אבל התוצאה שווה את המאמץ!

 מתי? הסדנא תתקיים במועדים הבאים:

– יום שישי ה-23 באוגוסט

– יום שישי ה-30באוגוסט

– יום שישי ה-4 באוקטובר (אחרי סוכות)

 איפה? הסדנאות מתקיימות בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה).

כמה זמן? אורך הסדנא הוא 5 שעות – מהשעה 9:00 עד השעה 14:00.

כמה עולה? מחיר הסדנא הוא 260 שקלים למשתתפת והוא כולל את כל החומרים (ויש לא מעט) – בד חיצוני, בד לביטנה, ויניל מתגהץ, פליזלין להקשחה, שכבת ריפוד פנימית, תיקתק לכיס החיצוני, רוכסן, סקוטש לכיס הפנימי וסרט אלכסון. תוכלו לבחור את שילובי הבדים בעצמכן כמובן.

 יהיה אוכל? מבטיחה לכן קרואסונים טריים ושתיה חמה וקרה.

מה צריך להביא? מכונת תפירה (למי שיש) – למי שאין תוכל לחלוק את חמשת המכונות שלי בסדנא.

איך נרשמים? פשוט שולחים לי מייל ל-kparparim@gmail.com ומציינים את ארבעת הפרטים הבאים:
השם המלא, מספר הטלפון, התאריך הרצוי והאם אתן מביאות מכונת תפירה.

להתראות בסדנא,

קרן.

נ.ב. עוד 16 ימים לסיום החופש הגדול, אבל מי בכלל סופר? (-;

כתיבת תגובה