יפה בורוד?

הייתי אומרת שהבנות שלי יצירתיות אבל זה לא כל כך מדוייק, יותר נכון לומר שכל הילדים הם יצירתיים – אם יש להם במה ליצור. זה יכול להיות אפילו ארמון חול בגינה השכונתית, גינה מאולתרת מעלים שנקטפו מהשיח או שרשרת לסוכה ממגזינים ישנים. מה שכן, לבנות שלי יש יתרון כי הן מקבלות המון חומרי יצירה ממני – שאריות של דפים, מדבקות שאני לא אוהבת, שאריות קרטון ובדים – ממש לא חסר להן. אולי זה מה שהצחיק אותי כל כך בתמונות של מאי – שלמרות של מה שמסתובב בבית ועל שולחן היצירה שלהן, היא דווקא צבעה בגואש את הידיים והרגליים שלה… אומנית בנשמה או לא? אני בעוונותי פשוט נתתי לה כמה דפים, הושבתי אותה בגינה עם צלחת פלסטיק ובתוכה שלוליות קטנות של צבעי גואש וכמה מכחולים. ברור שהיה שקט  מופתי – הרי זה הסימן הראשון שקורה משהו שדורש השגחה, לא? אחרי כמה דקות יצאתי החוצה לראות איך מתקדמת יצירת המופת – וגיליתי את מאי צובעת בחדווה – אבל לא על הנייר. היא פשוט ישבה עם מכחול וצבעה בשיטתיות כל אצבע ברגל ואת כפות הידיים. לפחות היא בחרה בצבע ורוד אופנתי:P. התנחמתי בזה שהיא לא צבעה את הקיר (כבר קרה לנו פעם עם אור ולי – אני וארז שפשפנו אותו במשך שעות), את השולחן או את הבגדים – ורצתי מיד לקחת את המצלמה. יכול להיות שנכנס פה גם אפקט הילד השלישי לפעולה – מתרגשים הרבה פחות מדברים שבילד הראשון היו מזעזעים את אמות הסיפים.

התמונות המצחיקות האלו מיד גרמו לי לחשוב איך אני משלבת אותן בדף מצחיק וכייפי לאלבום. פה נכנס שוב ה-eCraft לפעולה – ואני שמחה לומר שאני מתחילה להיכנס לעניינים (למרות הבעייה של הפונטים) ומתחילה לייצר לי מאגר נכבד של עיצובים בפורמט המתאים. אני עוד יותר גאה לומר שהפעם לא חתכתי שום דבר ביד – הכל נחתך במכונה. כבוד!

{CF42FA9F-70F4-491E-ABA2-DA5030D50E1E}

ברור לי שאלו לא התמונות הכי טובות בעולם – תזכרו רק צילמתי במרתף ובחוף ירד גשם… האותיות הן אותיות הקטיפה הנהדרות של מסטיקים ורחלי גזית – כיף לעבוד איתן והפונט הזה נהדר!

{DCFBA075-7CDA-44DD-B483-F23986B8E801}

נו, לא רואים ממבט ראשון שיש לה איזשהו זיק ממזרי בעיניים? כזה שאומר "עשיתי משהו שלא ממש תאהבי – אבל אני כזו מתוקה שתסלחי לי ברגע שאחייך, נכון אמא?"

{9608BE83-0C91-49D4-B3BD-53E217243A98}

הריקמה מסביב ידנית – יש גבול למה שה-eCraft יודע לעשות :P.

{A42F1D65-54B1-4DD3-B717-1111AB4C47A5}

חיתוך בשכבות של הכדור הפורח – לקח לי זמן עד שהבנתי מי נגד מי אבל בסוף הצליח לי!

{5D74BC6E-C4C0-4FA2-952A-BDD0E47EF941}

והחלק הכי טוב? שנשארו לי שאריות לעוד כל מיני פרוייקטים – או שאעביר אותן לשולחן היצירה של הבנות…

{FBD6D5DC-75AF-43F6-83F7-59937FFB5400}

ולסיום, אתן יודעות על מה אני הכי שמחה? ברור שאני שמחה על זה שהגשם כבר הגיע – אבל עוד יותר על זה שהספקתי לעשות החלפת עונות ואנחנו מסודרים לחורף. איזה כיף לפחות את הארון ולגלות שכל מה שיש בו עדיין מסודר ומתאים לעונה. אז מה אם בשבוע הבא בטח יהיה שוב שרב? אני כבר נכנסתי ל-mode של חורף – כולל המרק הכתום שהכנתי לשבת! הבנות הלכו היום עם מעיל, מגפיים ומטריה. אני מהמרת שלפחות אחת מהן תשכח/תאבד משהו…

מחכה לי שבוע יצירתי – אני פשוט מרגישה את זה! מחכה לי גם סדנא של טיפים וטריקים שאני מעבירה לפורום אומנות שימושית ב-ynet – השבוע שלי נראה נהדר! מה מחכה לכן השבוע? נראה לי שמזג האויר הזה  פשוט מתחנן לכוס שוקו  עם ספר טוב מתחת לפוך – או אורות דולקים עד מאוחר מעל שולחן היצירה כשהגשם מכה בעוז בחוץ…

תישארו יבשים ובריאים!

קרן.

להשאיר תגובה

