קצת סדר בטירוף…

קודם כל, תודה רבה על כל התגובות הנפלאות לפוסט הקודם של שמיכת השאריות. אז מה אם התגובה הנפוצה ביותר היתה "את פשוט מטורפת"…:P

אני באמת לא מבינה למה מתפעלים שלקח לי 10 שעות לעשות שמיכה. תשאלו כל מי שתופרת שמיכות טלאים כמה זמן לוקח לתפור שמיכה ותגלו מספרים קצת יותר מבהילים משלי. מי שעושה טלאים מסורתיים – כלומר חלק עליון עם צורות שונות שמחברים מחתיכות בדים (ריבועים, עיגולים, מעויינים ומשולשים – או אפילו אפליקציות מסובכות) – עובדת רק על החלק העליון 10 שעות או יותר, שלא לדבר על תיפורים ברגל חופשית על השמיכה כולה וסגירה ידנית מסביב. 10 שעות זו רק ההתחלה! זה שאני מטורפת לא קשור לזה בכלל . שלב התיפורים דוקא חסך לי זמן כי הוא שילב את תפירת החלק העליון והתיפורים בשלב אחד. בדרך כלל פרוייקטים כאלו מתמשכים על פני שבוע או שבועות – רק אני מנסה לעשות אותם ברצף כדי לסיים כמה שיותר מהר ולעבור לפרוייקט הבא. נכון שיש לי לפעמים פרוייקטים מטורפים כמו שמיכת הכריות שעשיתי לאהבה לפני שנתיים וחצי – אבל זה באמת היה משהו חד פעמי שהיום אני מתכסה זיעה קרה :/ רק למחשבה לעשות אותם שוב. בעצם, מאז היו לי תובנות איך לקצר את זמן התפירה של שמיכת כריות – הממממ….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

סוף השבוע התחיל אצלי בסיבוב בנחלת בניימין – ובשלל של בדים וכל מיני תחרות וסרטים. יש לי רעיון לתפור קומביניזון או סתם חצאית שלובשים מתחת לחצאית – כשהרעיון יתגבש לכדי מעשה מבטיחה לצלם ולספר. בינתיים אני אראה לכם סתם בדים שעשו לי חשק רומנטי (בלי שום קשר לקומביניזון)…

{ABFAF2D7-8BE2-4796-812C-15DF56910F2B}

פשתן, כותנה סאטן ושתי כותנות רגילות – וחשק מטורף לתפור משהו רומנטי – עוד נראה לאן זה יגיע.

{E8217DFB-41C9-4A8D-BA70-586D81651E9E}

אוסף של בדי ריפוד – שיש לי כבר פנטזיות איך הם הופכים לתיקים. נכון שהם עושים הרגשה של חורף? מה לעשות שהיום היו בחוץ 30 מעלות?

ועם כל החשק של נחלת בניימין הלכתי לתפור עוד שני ארנקים לדוגמא לסדנאות הארנקים בשבועיים הקרובים.

{B8CB69CF-F2C5-47C4-8E32-B836418728E0}

האחד יותר מכובד וסטייליסטי – עד שפותחים אותו ורואים את הטורקיז זועק לשמיים…

{8EB10467-4297-4A87-A920-1A7120BE2759}

השני יותר רגוע ורומנטי (ידעתי שהרומנטיות הזו תבוא לידי ביטוי מתישהו).

{1D297E58-7DB7-449E-91A7-89D9D45A9EFA}

{88FBDD67-1CF6-4BDA-9B84-B5AE0BBA25AD}

אני עוד במוזה של תפירה – למרות שהנייר שוב קורץ לי מעבר לפינה – המשך יבוא…

שיהיה שבוע נהדר ויצירתי!

קרן.

כתיבת תגובה

