יאללה בלאגן!

הגיעה המזוודה. כן, הַ-מזוודה בהא הידיעה. המזוודה של גיא – או יותר נכון המזוודה שלי…
לכל מי שלא יודע (וכבר טרחתי ליידע אותכם מספיק פעמים בעבר), יש לי בן דוד יקר ואהוב שגר בניו-יורק ושמו גיא. הוא בו גילי וגדלנו ביחד בארץ עד שהוא החליט שהוא עובר לכמה שנים לארה"ב. הקשר גם שם נשאר מספיק חזק – שיחות טלפון ארוכות, מקום לישון בו בגיחות שלי לארה"ב וכמובן כתובת לכל המשלוחים שלי…
הבעיה היחידה היא הזכרון שלי… אני קונה ושולחת אליו במשך חודשיים לפני שהוא מגיע ולא תמיד זוכרת מה כבר הזמנתי… עוד לא יצא שהזמנתי דברים כפולים, אבל מה שכן, אני תמיד מופתעת כשאני פותחת את המזוודה כי יש שם דברים חדשים שלא זכורים לי…
הפעם, זכרתי לפחות שני דברים שהיה ברור שהזמנתי – מכונת תפירה זינגר 7462 ומכשיר Bind It All. כן, זו בדיוק אותה מכונת תפירה כמו זו שיש לי כבר. לא צריך לדאוג, היא לא התקלקלה, אבל אמא שלי כל כך התלהבה מהמכונה שלי עד שהיא רצתה אחת כזו לעצמה ובתמורה היא תיתן לי את הזינגר שלה (שגם היא די חדשה). ועבור ה-Bind It All יש לי תוכניות גדולות… חכו ותראו. הבעיה היא שהמכשיר לא הגיע… פשוט לא היה מקום במזוודה!
הבטחתי לצלם את תכולת המזוודה – אבל רציתי רק להבהיר – הכמויות מטורפות כי אני אמנם קונה חומרים לשימוש עצמי אבל גם חומרים לסדנאות – אז לא להיבהל!
אז מה היה לי הפעם?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
המון המון סרטי בד בשלל צבעים (באמת שלא זכרתי שהזמנתי כל כך הרבה!),  מדבקות אותיות מאפוקסי,קטיפה, גליטר וקארדסטוק, סרטי לבד וקטיפה, פאנצ` מעגל פינות ופאנצ` סקאלופ עם חורים, דיו סטאזון בכל מיני צבעים, קופסאות אכסון לדפים, חיתוכים ומדבקות, שבלונות לדודלינג, 3 סטים של תבניות אותיות לקאטלבאג, בראדים, ניטים, פרחי פרימה, סטים של דפים, עוד סטים של דפים ועוד סטים של דפים…
וכמו תמיד, רק כשרואים את הכל ביחד נופל האסימון ואז אני אומרת לעצמי: "אופס… לא התכוונתי לקנות כל כך הרבה…"
וכאילו במקרה, בעלי חזר מחו"ל ביום שישי שעבר, הספיק לקנות ברבי ו-webkinz לבנות, מצעי מיטה של נסיכות וגם אני זכיתי הפעם – ביקור קצר ב-Target הניב את השלל הבא: אותיות גליטר ועוד סטים של מדבקות אותיות, סט אותיות מצ`יפבורד, ערימת מדבקות של Jolee`s וסט חותמות אותיות של Autumn Leaves (רואים שהפעם הוא הלך על המדף של האותיות, לא?).
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מוצרים בטוח לא חסר לי… אבל אם רק הייתי יכולה לארגן לי משלוח של מזוודה עם זמן פנוי…
מחכה לי חג עמוס שעוד לא ברור איך הכל יסתדר – ילדה אחת עם חום ופריחה אלרגית, 3 ארוחות חג שכל אחת בעיר אחרת, וגם עבודות שהבטחתי לעצמי שאסיים במהלך החג… סיימתי אלבום בתים, חיתול משודרג ועוד כמה דברים שחיכו בקנה – אבל זה כבר בפוסט הבא…
ולכולנו אני מאחלת שנת בריאות ושלווה, יצירתיות והנאה, שלום ותקווה – ובעיקר, שנה טובה!
קרן.
להשאיר תגובה

