אתגר חודשי – דף ללא תמונות (ינואר 2008)

האתגר החודשי שהעליתי החודש בפורום בתפוז היה לעצב דף ללא תמונות בכלל… אפשר לצייר/להדביק/לקשט – אבל בלי אף תמונה!
משום מה, הדף הזה מהווה מבחינתי המשך של האתגר מן  החודש שעבר (לעצב דף על עצמי). היה ברור לי שאני הולכת לעצב דף שקשור אלי ולא למישהו אחר מבני המשפחה. אני בחרתי לספר עד כמה היצירה חשובה לי – ולשם כך ציירתי את 2 האביזרים הכי שימושיים אצלי – הידיים שלי… אלו הן ממש הידיים שלי בגודל אמיתי – אני כבר מדמיינת את הבנות שלי מניחות את הידיים שלהן על הדף הזה לראות למי יש יד יותר גדולה 🙂 . זה, לטעמי, מימוש הרעיון של scrapbooking במיטבו – תיעוד של החוויה והזכרון ולא רק קישוט של התמונות באלבום בצורה אסתטית.
הפעם ניסיתי לעשות קצת doodling ביד חופשית – שמים לב שאני טיפוס מאוד פדנטי? גם כשניסיתי להיות חופשיה וזורמת, רוב הקוים יצאו לי די ישרים ומסודרים… הפעם גם ניסיתי ללכת על צבעוניות שאני לרוב לא עושה, כל קשת הצבעים ביחד בעמוד אחד – ובעיקר צהוב ותכלת – שני צבעים שאני כמעט ולא משתמשת בהם.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
קרן.
להשאיר תגובה

