מתנות קטנות

בכל שנה אני משתדלת לתת משהו למורים בכל מיני אירועים – בעיקר בחגים בדרך כלל ובסוף השנה. מעולם לא נתתי משהו בחנוכה והשנה החלטתי לנסות. על הדרך הצלחתי גם להשתפשף ביצירת סרטון stop motion ויצרתי הדרכה מצולמת ליצירת קופסאות למתנות חנוכה קטנות – הקופסאות עשויות מקארדסטוק והידית עשויה מקשית נייר.

img_20161225_135844-small

בתוך הקופסא יש מקום למטבעות שוקולד גדולים ואני הוספתי גם סביבון. הבנתי שהמורים עשו היום תחרות סביבונים בחדר המורים בזכותי (-:

img_20161224_210817-small

את הסרטון המלא אפשר לראות בערוץ ה-YouTube שלי ממש כאן.

אני מקווה למלא את הערוץ עם עוד קצת תוכן, הסרטון הזה עשה לי חשק…

img_20161224_210312-small

מי שמעוניין להשתמש בתגיות הסביבון שעיצבתי מוזמן להוריד אותן כאן:

קובץ PDF להדפסה במדפסת ביתית (מדפיסים וחותכים עם מספריים)

קובץ studio3 לחיתוך וציור במכשיר הסילואט (משתמשים ב-sketch pen עבור המלל+החנוכיה ובסכין חיתוך עבור הסביבון+החור להשחלת החוט)

חג חנוכה שמח!

קרן.

5 תגובות

  1. מקסים ומגניב, סרטו מעולה!!!
    אם כך נראית פעם ראשונה לסרטון Stop Motion, השמיים אינם הגבול לסרטונים הבאים.
    כה לחי וחג שמח

    אהבתי

כתיבת תגובה