תיסלם עליכם

ביום שבת בערב הלכנו בספונטניות להופעה של תיסלם בזאפה ת"א. באמת בספונטניות – ארז שמע על ההופעה ברדיו ביום שישי בצהריים ומיד התקשר להזמין כרטיסים.

אני לא ממעריצות תיסלם – או ממעריצות בנזין לצורך העניין. את השירים שלהם אני מכירה אבל הייתי קטנה מדי כשהם בדיוק היו בשיא (נדמה לי שהייתי בכיתה ה' או ו') – לא מספיק גדולה כדי ללכת להופעות או אפילו לקנות תקליט (כן, כן, אז היו עוד תקליטים – אלו הגדולים מפלסטיק שחור עם חריצים עליהם, זוכרים? זה לפני שלכל ילד היה ipod או שהורידו MP3 לנייד…). בדרך כלל אני סרבנית הופעות בגלל שאני מאותגרת אנכית – ביום טוב אני מגרדת בקושי את המטר חמישים ושמונה.  בשביל מה לשלם על הופעה בפארק הירקון אם כל מה שאני רואה זה את הגב של הענק שעומד לפני? מצד שני, בזאפה יש מפלסים ואפשר לתפוס עמדה טובה שלא יסתירו לי… בקיצור, השתכנעתי. הייתה הופעה פשוט נהדרת ויצאתי משם עם כמה תובנות…

{2B5B6521-6EB4-49DE-81F5-B594D10CFE2A}

קודם כל, ברור לכם שהגיל הממוצע היה שם 40 פלוס. אפילו הרבה פלוס. שמעתי שני צעירים (בני 20 בקושי) שדיברו ביניהם ואמרו שהם כנראה מורידים את ממוצע הגילאים באולם ב-50%. רציתי להגיד להם שכנראה הם לא עשו בגרות במתימטיקה – היו שם כל כך הרבה מבוגרים באולם שמקסימום הם אולי הורידו את הממוצע בשנה או שנתיים…

דבר שני, יחסית לגיל הזה, האנשים נראו שמורים במצב טוב. הרוב מעודכנים באופנה ולא נראה אף זוג סנדלים תנכיות/שורש באופק .

דבר שלישי, אפילו בגיל הזה אפשר לקפוץ ולהשתולל (עד כמה שהגוף מאפשר) בהופעת רוק. אולי תרמה לעניין העובדה שגם חברי הלהקה הם בסביבות גיל 50-60.

כ-ו-ל-ם לובשים ג'ינס. לא משנה בן כמה אתה – ג'ינס זה משהו חסר גיל. כן, גם ארז ואני היינו בג'ינס…

אסור לעשן בתוך האולם. רק מי שזוכר איך חזרו מבילוי לפני החוק המבורך נגד העישון יעריך את זה. אינספור יציאות הסתיימו בבגדים ושיער מסריחים מעשן (ואני בכלל לא מעשנת!).

נפלאות הטכנולוגיה – חלק גדול מהקהל (כולל אני) צילם חלקים מההופעה בוידיאו בטלפון הנייד – הנה הסרט שלי (חכו לפזמון ותשימו לב איך הקהל משתולל). שמים לב שלא הסתירו לי? תפסתי מקום ליד המעקה ופשוט טיפסתי עליו…

קלטתי גם כאלו ששיחקו תוך כדי ההופעה בטטריס או צפו במשחק של ברצלונה כדי לא לפספס אף גול :P.

לטובת המגיב מהפוסט הקודם שלא הבין מה הקשר בין היידיש לדף שעיצבתי אז אני מכריזה מראש – אין קשר! גם פה אין קשר בין ההופעה של תיסלם לעבודות היצירה שלי (חוץ אולי מהעובדה ששניהם מתרחשים בשעות הלילה). אגב, בתור הופעה יאה לזקנים, ההופעה התחילה בעשר והסתיימה לפני חצות – בדיוק בזמן לשחרר את הבייביסיטר וללכת לישון . להבדיל מההופעה הקודמת שראינו – הלכנו להופעה של פרוייקט מטבוחה בנמל ת"א בליל סילבסטר. ההופעה היתה אמורה להתחיל ב-11 בלילה ואנחנו התייצבנו חצי שעה קודם וחיכינו. וחיכינו. וחיכינו… הם עלו לבמה בשעה אחת פלוס – וסיימו לקראת שלוש. אני כבר לא זכרתי איך קוראים לי ואם הייתי יכולה להירדם בעמידה כמו סוס אז הייתי עושה את זה. אני זקנה, אין מה לומר… עברו הימים של  לצאת מהבית בחצות לאיזשהו מועדון – המועדון היחידי שאני מוכנה לצאת אליו בשעה כזו זה מועדון החלומות העמוקים.

טוב, איפה הייתי? אה, כן,יצירה. סורי.

בקיצור, זוכרים את השאריות? בגלל שהיו לי שתי סדנאות עם אותו קיט אז יש לי המון שאריות – וזו רק ההתחלה… הכנתי כיסים מנייר ממוחזר (נזכרתי שיש לי תבנית כיס של קולוזל שלא השתמשתי בה יובלות והתאהבתי בה מחדש) וקישטתי אותם עם קצת שאריות. כל מה שצריך זה להכניס תגית עם ברכה ואני מסודרת. הנה השלל הפעם – שני כרטיסים בסגנון וינטאג'י בגלל התמונות:

{1F5D2E06-FCA2-4AFC-B045-265EC08F2560}

{8A3248E3-7A6D-4E0F-97A7-D0EF5CF745FD}

בכרטיס הבא השתמשתי בחותמת רקע woodgrain של Hero Arts שפינטזתי עליה כל השנה:

{91BE442D-8A0D-4253-AE76-1AE8E4EA24AB}

זאת חותמת ענקית בגודל של 11X14 ס"מ כך שהיא יכולה לשמש רקע מלא לכרטיס – אני צופה עוד הרבה כרטיסים איתה…

{371824DF-D81B-450E-9DE3-E2CB028D8665}

{337AF0F3-2DBA-4801-9E30-204BBFCC2E8D}

ועוד שלושה בסגנון קצת יותר עכשווי:

{4A4DD2B4-1B26-4AEF-B2A1-EC2BB3098C60}

{1214D20F-C479-4CD0-BA18-EB2BC4F479B0}

{F1563EA5-A054-49B0-A9A4-ADD2DA46ABB8}

החלק העליון הוא רצועה של טול (כן, אותו טול שעושים ממנו חצאיות טוטו לרקדניות) שקיפלתי לאורכה.

{6AF839B3-D7DF-4421-A31F-A9D7949DCD82}

{70A59B51-BC87-4FE6-9FF1-99F6B4BB2C7A}

יש עוד חמישה כיסים – אבל זה לפוסט הבא כי הפוסט הזה כבר תפח לגודל מפלצתי…

קרן.

להשאיר תגובה

