סוף שבוע עמוס עבר על כוחותינו…

מה היה לנו?
1 עוגת פיה
המון כרטיסי שנה טובה
1 משלוח מארה"ב (יש!)
וגם אכזבה אחת קטנה…
נתחיל בעוגה… אני חייבת להודות שעזרתי לביתי "להשתכנע" שעוגת הפיה יפה יותר מעוגת היפיפיה הנרדמת כי לא היה לי כוח להשקיע בעוגה. האמת היא שהטעות הראשונה שעשיתי היתה בזה שהראיתי לבנותי את ספר העוגות המכושפות של דבי בראון (Debbie Brown`s Enchanted Cakes for Children) – אם תפתחו את הלינק, עוגת היפיפיה הנרדמת היא העוגה השמאלית למעלה. הטעות השניה (והגדולה יותר) היתה בזה שהסכמתי לתת להן לבחור איזו עוגה הן רוצות ליום ההולדת מהספר. וככה עשיתי עוגת 3 קומות של בנות הים הקטנות ועוגת בלרינה עם שפאגט  בפעמים הקודמות. הפעם פשוט לא היה לי כוח… עוגה כזו לוקחת לי 3-4 ערבים – האפיה, הציפוי, הדמויות והפרטים הקטנים – ובתוך כל זה הלישה וצביעת הבצק… היה לי מספיק מה לעשות השבוע חוץ מהעוגה!
העוגה שבסוף שיכנעתי לעשות לקוחה מאחת מחוברות "טלטלים מתוקים" המקסימות של טל צפריר מטלטלים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מזל שאתם לא רואים את הפשלות… בעקרון, בכל מקום שיש פרחים על הדמות יש פשלה… הדמות היתה די כבדה ולא שמתי מספיק CMC (חומר מייצב) ולכן המשקל שלה גרם לחצאית להמעך ולהתקמט. גם הראש היה כבד מדי אז השיפוד ששמתי בתוך הדמות לייצב אותה כמעט יצא לה מהמצח – היתה שם ממש בליטה כאילו שמישהו החטיף לה נוגרה בראש… ואין לה כנפיים (אבל זה בגלל שהשערות שלה הפריעו – זה לפחות היה התירוץ שאני נתתי…)
העיקר שהילדה היתה מרוצה – ורצתה לאכול את כל הפיה לבד (התפשרנו רק על הפנים…).
ומכיוון שהיתה יום-הולדת, היו גם מתנות. המשפחה והחברים שיחקו אותה גם הפעם – בגדים, צעצועים, תיק וחותמות, מדבקות ו…. נחשו מה הדבר המקסים הזה:

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ניחשתם?
אולי רמז?
זה קשור לשיער…
נכון! אילו הן קוקיות!
פשוט ללפף אותן על מוט מתכת עם וו מקופל בקצה… וכל הזכויות שמורות ליפית המקסימה, גיסתי לעתיד, על הרעיון והיישום!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וכמובן מי היה בין האורחים? בן דודי היקר גיא שהגיע מארה"ב עם המשלוח המדובר… הוא נכנס אלי הביתה עם מזוודה ענקית, אמר שכל מה שבתוכה הוא שלי ושם אותה בצד. מיותר לציין שתשומת הלב שלי היתה מוסחת במשך חלק נכבד מהמסיבה בפזילות לעבר המזוודה (ומסתבר שהוא גם שילם עליה על עודף משקל…).
ברור שברגע שנפתחו המתנות, עזב אחרון האורחים ועשינו קצת סדר בבית, אצתי רצתי למרתף כדי לפרוק את כל הדברים בחדר היצירה שלי. נשמעו די הרבה אנחות וצעקות "יש!" ו"וואי וואי וואי" מהחדר…
מכיוון שהזמנתי את כל הדברים על פרק זמן של חודשיים, כבר שכחתי חלק מהדברים שהזמנתי, אז בשבילי הם היו ממש הפתעות – "אממממ, הזמנתי גם את זה? ואת זה? ואת זה?"
ככה נראה השולחן שלי אחרי שהוצאתי את הכל ולפני שסידרתי במקום:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וזה גם המקום לאכזבה קטנה – הזמנתי מ-creative express שני סטים של אותיות ועוד תבנית חיתוכים של sizzix (ב-20$ לסט אותיות!) ומשום מה הייתי בטוחה שהם מתאימים למכשיר ה-sizzix הקטן שיש לי. אז זהו שהם לא… עכשיו צריך לקנות את המכשיר הגדול (שמפסיקים לייצר אותו) או את ה-cuttlebug או שמחליטים שעל טעות משלמים ופשוט להשאיר אותם במגירה…
ולסיום, פורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה הצטרף לפורום סריגה ופורום אומנות שימושית בתפוז כדי להכין 70 מתנות לבית קשישים בלוד. ביקשו מאיתנו לשלוח כמה שיותר כרטיסי ברכה – והנה חלק מהתוצאה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הכל עשוי משאריות דפים וחיתוכי sizzix. כרטיסים די פשוטים אבל ככה זה כשצריך כמות…
עד הפעם הבאה…
קרן.
כתיבת תגובה

