פקה פקה…

זה לא משנה אם רק התחלת לתפור או שאת כבר תופרת שנים – תמיד יש עוד איזשהו טיפ או קיצור דרך שיעשה את החיים יותר קלים.

עם השנים אספתי (ועדיין אוספת) כל מיני טיפים כאלו שהלוואי שהייתי יודעת בהתחלה. כל מיני קיצורי דרך שעוזרים לי להפוך את התפירה להנאה צרופה, עם הרבה פחות תסכולים בדרך. מי שהיתה אצלי אי פעם בסדנת תפירה יודעת שאני מנסה תמיד להבהיר את ההגיון מאחורי מה שאנחנו עושים – למה קודם מגהצים ואז גוזרים ולא ההיפך. למה להקשיח בד ואיך הכי נכון לשים סיכות. למה כדאי דוקא סיכות גמישות במקום סיכות תפירה רגילות -יש לי עוד המון טיפים כאלו שאספתי מנסיון אישי שלי.

לפעמים מספיק טיפ אחד שמשנה את צורת התפירה והופך את צורת העבודה. מן רגע כזה שנפקחות לך העיניים וממש שומעים את הנורה נדלקת מעל הראש. יוריקה!

light-bulb-2-128

עשיתי לי רשימה של הכל – על סוגי הרגליות השונות והשימוש בהן, איך עובדים עם סכין גלגלת, איך מתחילים תפר ממש מקצה הבד ואיך בכלל תופרים ישר, איך תופרים כפתור (וגם לולאה לכפתור) ואיך תופרים בד אלסטי, איך לעזאזל עובד המשחיל האוטומטי (תעלומה גדולה), איך ממלאים את הסליל התחתון בנוחות, מה זאת רגל הולכת ולמה כדאי להשתמש בה, איזה סוגי מספריים כדאי שיהיו לתופרת, איך מנקים את המגהץ (למי ששמה את הפליזלין הפוך בטעות), עם מה אפשר לסמן על הבד (גם פה יש חידושים), איך יוצרים כיווצים, איך תופרים עור ושעוונית, באיזו זווית שמים סיכות ומה עושים כשאי אפשר לשים סיכות, מה עושים כשהדוושה כל הזמן בורחת, ועוד עשרות טיפים שיהפכו את התפירה לקלה, יעילה ומהירה יותר.

את כל הטיפים האלו ארזתי להרצאה חדשה בת שעתיים (מקווה ששעתיים יספיקו לי).  אני הולכת לדבר ולהראות בוידיאו בשידור חי את הטיפים האלו. מבטיחה לכן שתגלו כמה שלא ידעתם עליהם.

IMG_20160528_134606-2

הנה כל הפרטים:

  • ההרצאה תתקיים ביום רביעי ה-10/8 בשעה 16:30 בחנות של נתנאלה בחולון (רחוב הרוקמים 26).
  • עלות ההרצאה 70 ש"ח למשתתפת
  • התשלום בחיוב טלפוני בכרטיס אשראי.
  • להרשמה יש לשלוח לי מייל ל-kparparim@gmail.com עם מספר הטלפון ליצירת קשר.

יש לכם כבר משהו בתאריך הזה? שלחו לי מייל ונראה איך אפשר לארגן מועד נוסף.

הולכת לחמם את מיתרי הקול…

קרן.

19 מחשבות על “פקה פקה…

להשאיר תגובה

