מידורי

מה זה מידורי? מידורי היא בעצם ארגונית אישית המכילה מחברות פנימיות – כל מחברת יכולה להיות בנושא אחר, עם דפים שונים ובעיצוב שונה. מבחינתי המידורי שלי הוא בעצם הכלבויניק שלי. אני מכניסה לתוכו הכל – החל מלוח שנה וכלה בתכנון סדנאות. אני אוספת בו קבלות, פתקים, תזכורות, רעיונות שקופצים לי לראש, תכניות לשנה הקרובה – ועוד המון דברים שאחרת פשוט היו יושבים לי באיזשהו כיס בתיק, במכנסיים או בארנק (עד שהייתי שוכחת איפה שמתי אותם ומתעצבנת כל פעם מחדש).

IMG_20160408_235153 (Small)

נכון שיש אפליקציית יומן בסלולרי, וגם אפליקציה לפתקים. וגם אפליקציה לתזכורות – אבל לכי תזכרי איפה רשמת משהו. ועדיין אני רושמת פתקים, עושה רשימות ואוספת קבלות בארנק…

IMG_20160408_234939 (Small)

כל מי שפגש אותי בחודש האחרון ראה את המידורי שלי – אני פשוט משוויצה בו בכל הזדמנות. לא צריך לקנות לו מילוי בכל שנה – אני פשוט מדפיסה בבית במדפסת הביתית עוד דפים למחברת (ויצרתי לי כבר את התבניות המתאימות), כורכת אותה ומחליפה את הקיימת. יש לי רעיון למחברת חדשה? אין בעיה, כבר מוסיפה לי עוד אחת. הכנסתי במידורי שלי גם 7-8 מחברות ביחד.
IMG_20160407_091347 (Small)
קניתי דף חדש מהמם ולא יודעת מה לעשות איתו? נהדר, אני כבר עושה ממנו עוד מחברת. וגם את המדבקות המתאימות כבר הכנתי. איזה כיף!
למידורי שלי יש חמש מחברות פנימיות – מחברת יומן שבועי, מחברת יומן חודשי, מחברת תזכורות, מחברות תכנון סדנאות עם דפי נקודות ומחברת כללית עם דפי שורות. את כל אחת מהמחברות אני יכולה לשלוף החוצה לעבודה בנפרד, או להחליף כאשר היא מלאה. הוספתי לו גם מחזיק לעט, כיסים פנימיים ועוד שלל הפתעות. עטפתי אותו בכריכת עור ומאז אני לא זזה בלעדיו – ממש שומרת בו הכל.
ארגונית כזו פשוט דורשת מדבקות שימושיות בשבילה, לא? קצת רקעים, קצת קישוטים והרבה מדבקות לשימושים שונים – יום הולדת, תור לרופא, קניות בסופר, ארוחה במסעדה, תור לשיננית, תזכורות וסימניות.
עבור כל האטבים, הקליפסים והסימניות הוספתי גם כיסים ומתלים.

את אהבתי למידורי, לנייר ולסדנאות איחדתי לכדי סדנת נייר חדשה בה גם אתן תוכלו ליצור מידורי משלכן. תבחרו את צבע העור הרצוי, תחתכו ותחוררו אותו במקומות המתאימים, תוסיפו לו מתקן אחיזה לעט, תייצרו 5 מחברות (יומן שבועי, יומן חודשי, תזכורות, שורות ונקודות), תכינו כיסים ומקומות אחסון וכמובן גם תקשטו בעזרת מגוון וואשי טייפ. אה, ותקבלו גם כל מיני אטבים, קליפסים וסימניות כדי לשמח את הלב (-:  לאחר הסדנא תקבלו גם קישור להורדה של קבצי PDF להדפסה בבית של מחברות נוספות.

עושות סדר לקראת פסח? הארגונית הזו תעזור לכם לעשות סדר בחיים, לשמור את כל הפתקים והרשימות במקום אחד ובדרך גם ליצור ולקשט.

עכשיו לתכלס…
  • אורך הסדנא הינו 3.5 שעות, אין צורך בידע מוקדם עם עבודה בנייר או עור (אגב, לכל מי שרוצה להשתמש בדמוי עור יש גם אפשרות כזו, רק תודיעו לי מראש).
    • יום שלישי ה-18 ביולי בשעה 16:00 אחה"צ אצל נתנאלה
    • יום שלישי ה-22 באוגוסט בשעה 20:00 (תל אביב – בחנות של רעותא)
    • יום שלישי ה-5 בספטמבר בשעה 20:00 (תל אביב – בחנות של רעותא)

* רוצות להשתתף בסדנא אבל יש לכן כבר תוכניות בתאריכים האלו? שלחו לי מייל ולפי הביקוש אפתח מועדים חדשים (ולכל המתעניינות, זו סדנא שאפשר להעביר גם באמצע השבוע בשעות הערב)

  • עלות הסדנא הינה 250 ש"ח למשתתפת (בסדנאות באיזור המרכז בלבד).
  • אין צורך להביא כלים או חומרים – הכל יסופק בסדנא.
  • הסדנא מתאימה גם למתחילות
  • איך נרשמים?
ההרשמה כרוכה בתשלום מראש של 50 ש"ח בכרטיס אשראי, שאר התשלום יתבצע בזמן הסדנא.
במקרה של ביטול בשבוע שלפני הסדנא, דמי ההרשמה לא יוחזרו.
להרשמה יש לשלוח מייל ל-kparparim@gmail.com עם תאריך הסדנא הרצוי ומספר טלפון ליצירת קשר.
להתראות בסדנא!
קרן.
12 מחשבות על “מידורי

להשאיר תגובה

