כיסים למתקדמים

גם אתן אוהבות כיסים? החלטתי שהעולם נחלק לשניים – אלו שאוהבות כיסים בכל מצב, ואלו שמעדיפות לזרוק את הכל פנימה ולגשש כל פעם מחדש אחרי מה שמחפשים. אני בהחלט נמנית בחלק הראשון כי כיסים אצלי זו אהבה עמוקה ומושרשת. בהחלט יכול להיות שזה קשור לפחדנות, כי אני פחדנית לא קטנה. רק הפחד מהמחשבה על דפיקות הלב שעולות ומתגברות כשמגששים בתיק אחרי הארנק או הטלפון ולא מוצאים אותם, המחשבות שרצות בראש על מה צריך לעשות ולמי צריך להודיע. בדיוק כדי למנוע את זה כדאי שיהיה כיס – כשיש כיס יודעים בבירור איפה כל דבר יושב וזמן החיפוש מתקצר פלאים. נכון שלפעמים שמים את הארנק בכיס הלא נכון ואז דפיקות הלב חוזרות, אבל למי שמתורגל בכיסים זה קורה לעיתים נדירות.

ככל שאני תופרת יותר אני מגלה עד כמה אני סקרנית, עד כמה אני אוהבת אתגרים, כמה אני אוהבת טיפים וקיצורי דרך וכמה אני רוצה לנסות משהו חדש. נרתיק עם רוכסן? קטן עלי. נרתיק עם רוכסן וביטנה? כבר עשיתי. אז למה לא לעשות נרתיק עם שני רוכסנים, 2 תאים, 2 ביטנות מלאות, ידית אחיזה, כיס פנימי שטוח ועוד כיס חיצוני עם ביטנה ונפח? למה באמת לא?

IMG_20160313_091205 (Small)

IMG_20160313_091330 (Small)

כמו כל הפרוייקטים זה תמיד נראה בהתחלה תמים. מה הבעיה? תיק תק תופרים ומחברים, מקסימום שעה-שעתיים וזהו. הזכרון הקצר שלי שוכח שיש זמן גם להקשחה וגזירה (ויש לי טיפ שימושי להפליא לקצר גם את הזמן של זה), לשים סיכות (וגם לפרום פה ושם). בדרך צריך להתאים מידות, להוסיף איזה סנטימטר פה או להוריד אותו שם, להוסיף שוליים ולחשב נפחים. להתאמן איך לתפור יפה בפינות העגולות (עוד טיפ שעוזר לעשות גם את זה) ואיך לגרום לזה שהביטנות ישבו במקום ולא יזוזו (הנה עוד טיפ). אבל בסוף? בסוף (באחת השעות הקטנות לפנות בוקר) נשאר לי ביד משהו ששווה ללכת לישון מאוחר בגללו עם חיוך על השפתיים.

IMG_20160313_091227 (Small)  IMG_20160313_091245 (Small)

הנה הכיס הפנימי:

IMG_20160313_091351 (Small)

הנרתיק ממש מרווח – הוא ברוחב 23 ס"מ, בגובה 14 ס"מ ובעומק 14 ס"מ. יש בו מקום להמון כלי כתיבה (אם הוא מיועד להיות קלמר), אין ספור כלי איפור או כלי רחצה. אפילו בתור נרתיק לטיטולים הוא יתפקד נאמנה.

IMG_20160313_091432 (Small)

בהמשך לפוסט הקודם על מה שקורה מאחורי הקלעים, אני יכולה לספר שהפעם תפרתי 4 מודלים שונים לפרוייקט הנוכחי. בכל פעם החכמתי, שיניתי, תיקנתי והתאמתי עד שיצא בול כמו מה שאני רוצה. נכון שזה לקח המון זמן, אבל עכשיו יש לי 4 מוצרים לשימוש… הנה תמונות גם של המודל הלפני אחרון:

IMG_20160313_091646 (Small)  IMG_20160313_091809 (Small)

IMG_20160313_091730 (Small)  IMG_20160313_091723 (Small)

נו, היה נראה לכן שסיפרתי וצילמתי את הכל רק בשבילי? ממש לא. אם בא לכן לתפור את הנרתיק הזה יחד איתי, אתן מוזמנות להצטרף.

ברור לכן שמדובר פה בסדנא למתקדמות, נכון? לא מתקדמות פלוס, אלא כאלו שיודעות לתפעל מכונת תפירה בעצמן, מסוגלות לתפור תפר ישר ותפרו כבר כמה דברים לבד בחיים שלהן…

אז ככה, בגלל פסח המתקרב ובא יש רק שני מועדים בימי שישי בחודש אפריל, המועד השלישי הוא בבוקר בחול המועד פסח.

הנה התאריכים (מופיעים גם בלוח הסדנאות לחודש אפריל או בתפריט העליון).

  • יום שישי ה-1/4 בשעה 9:00
  • יום שישי ה-8/4 בשעה 9:00
  • יום שלישי ה-26/4 בשעה 9:00 (חול המועד)

איפה? הסדנאות  מתקיימות אצלי בבית בגני תקווה (בין פתח-תקוה לקרית-אונו).

כמה עולה? המחיר למשתתפת הינו 250 ש"ח והוא כולל את כל החומרים, אין צורך להביא דבר מלבד מכונת התפירה (ומי שאין לה מכונה יכולה לשריין מראש את אחת המכונות שלי).

כמה זמן? אורך הסדנא 5 שעות.

איך נרשמים? כדי להירשם לסדנא יש לשלוח מייל ל-kparparim@gmail.com עם תאריך הסדנא הרצויה, שם מלא ומספר טלפון. תקבלו מייל על אישור רישום ומאוחר יותר אצור איתכם קשר בטלפון ואחייב את כרטיס האשראי שלכם בדמי רישום של 50 ש"ח – כן, זה אומר שתצטרכו לדבר איתי (-:

הסכום של דמי הרישום יקוזז ממחיר הסדנא ושאר התשלום יתבצע בזמן הסדנא כרגיל. ניתן לבטל עד 3 ימים ולקבל בחזרה את דמי הרישום. ביטול של פחות 3 ימים לפני הסדנא לא יאפשר החזרת דמי הרישום.

רגע לפני סיום – נותרו שני מקומות אחרונים בסדנת הקופסאות שאני מעבירה ביום שישי הקרוב בויטרינה בקניון אם הדרך. חמש קופסאות בשלוש שעות – ממש ברגע האחרון לפני פורים…
העלות למשתתפת היא 220 ש"ח – שלחו לי מייל ל-kparparim@gmail.com אם אתן מעוניינות להצטרף.

עד לפעם הבאה…

קרן.

4 מחשבות על “כיסים למתקדמים

להשאיר תגובה

