סיבה למסיבה

הללויה! נגמר השיפוץ. תמו הימים של אבק במשחת השיניים, תור לחדר השירותים הבודד שנותר לנו לשימוש ואכילה מכלים חד פעמיים. זה לקח טיפה מעבר למה שחשבנו – בעיקר כי החלטנו שחייבים גם לשפץ את הגינה ולעשות פוליש. לא משנה, העיקר שכל זה מאחורינו. שום דבר גרנדיוזי אבל הרבה שיפוצים קוסמטיים (נו, הבית הזה בשימוש תכוף של 3 בנות).
הפעם האחרונה ששיפצנו היתה לפני עשור. בדיוק קנינו את הבית, השיפוצניק עבד לבד ואנחנו קפצנו כל כמה ימים מהדירה שגרנו בה כדי לראות התקדמות. ממש שיפוץ סטרילי בשלט רחוק. אולי לכן הייתי אופטימית בהתחלה – שלושה שבועות שיפוץ ויום לאחר מכן כבר סדנא. yeah right…

לא הבנתי כמה לכלוך ואבק יש בשיפוץ. כמה מיון, סידור וארגון יש בכל חדר שאמורים לצבוע. כמה מהר קופצים הפיוזים כשמקטינים לך את שטח המחייה הרגיל שלך ובכל פינה מפוזרים כלי עבודה. ממש שמחתי להגיע לעבודה – איפה שהמזגן עובד, אין רעש של קידוחים והאוכל לא מלא באבק.
נגמר השיפוץ – התחיל הנקיון. שבוע שלם שאנחנו רק עוברים על חלק נוסף בבית, שוטפים, מנגבים, מקרצפים – ועוברים לחלק הבא. והנה נגמר כבר יולי… באוגוסט יש טיול בת מצווה לניו יורק (וחוץ מכרטיס הטיסה כלום עוד לא סגור), שני ימי הולדת, שני מפגשים משפחתיים, גראג' סייל אחד ומינוס זמן פנוי.

אז למה סיבה למסיבה? כי הצלחתי לדחוס איזו סדנא אחת או שתיים למתחילות עד הטיסה. כי התחלתי לתפור את הדוגמא לסדנת המתקדמות בתחילת ספטמבר. כי אף פעם לא הייתי בניו יורק בקיץ (תמיד כשאני שם יורד שלג). כי מגיע גם לי קצת חופש אחרי קיץ כזה. כי חדר היצירה המשופץ שלי הוא תענוג. כי די מעניין לי בחודש הזה בעבודה. כי אחרי הגארג' סייל יהיה לי שוב מקום לזוז במרתף. כי המזגן עובד… לא מספיק סיבות?

אז הנה, הסדנא למתחילות – ואפשר אפילו לומר סדנא לאמהות וילדות.

לקראת תחילת השנה אנחנו נתפור כיסוי לקלסר עם קלמר תואם. כמובן שנוכל לבחור את שילובי הבדים שאנחנו אוהבים.

a

בתוך הקלסר יש שני כיסים – אחד בכל צד.

b

והקלמר עם רוכסן וביטנה:

c

הנה סט נוסף שתפרה לי (בת 12) בכוחות עצמה:

d

ומבט מבפנים:

e

אז ככה…

הסדנאות מיועדות למי שאין להן ידע בתפירה בכלל,  או לכאלו שיש להן ידע בסיסי ורוצות להתנסות בתפירת רוכסן ולימוד טכניקות בסיסיות.  

מתי?

הסדנאות יתקיימו במועדים הבאים בחודש אוגוסט:

  • יום ראשון ה-9/8 בשעה 18:00 אחה"צ – מיועדת גם לילדות (החל מגיל 10) ואמהות
  • יום שלישי ה-11/8 בשעה 19:00 אחה"צ
  • יום שני ה-17/8 בשעה 19:00 אחה"צ​
  • אגב, לא מסתדרים לכם התאריכים? תשלחו לי מייל ל-kparparim@gmail.com. לפי הביקוש אדע אם ומתי לפתוח מועדים נוספים.

כמה זמן?

אורך כל סדנא הוא 3 שעות

כמה עולה?

מחיר כל סדנא הוא 200 ש"ח למשתתפת (או לאמא+ילדה)

יש אוכל?

נשנושים ושתיה כדי שיהיה לכן כוח להחזיק מעמד 3 שעות…

איך נרשמים?

שולחים לי מייל  ל-kparparim@gmail.com עם הפרטים הבאים: הסדנא הרצויה, שם מלא, מספר הטלפון והאם מביאים מכונת תפירה. זה הכל…

 
עוד סיבה למסיבה היא הגראג' סייל – עברו 4 שנים מהפעם האחרונה שעשיתי גראג' סייל. מוזר, לי זה היה נדמה שעבר יותר זמן… (הנה כמה תובנות ותמונות מהגראג' סייל הקודם). בינתיים המשכתי לצבור חומרי יצירה ומגזינים כאילו אין מחר. הוספתי לאוסף בכל נסיעה לחו"ל, ובכל קניה באינטרנט או בחנות אמיתית. השיפוץ הכריח אותי לעשות סדר ולגלות כמה מהדברים לא בשימוש כבר כמה שנים טובות. לא כי הם לא טובים, אלא כי כל פעם מגיע משהו חדש… בקיצור, הגיע הזמן לגראג' סייל נוסף. הפעם הוא לא יהיה אצלי בבית אלא אני מצטרפת לנתנאלה ולעוד חברות משובחות . תרשמו ביומן, תכינו כסף מזומן ושקיות ותיכנסו לקבוצה של האירוע בפייסבוק (הנה כאן).
 f

הנה דוגמא למה שקורה אצלי בינתיים במרתף – ערימות של מגזינים וספרי יצירה שאני משחררת. אגב, כתבתי בזמנו שני פוסטים על מגזינים של יצירה – בתחום הנייר (הנה כאן) ובתחום התפירה (הנה פה). את כולם אני שולחת לחופשי בגראג' סייל…

g

אה, ומה עם סדנא למתקדמות? תשריינו יום שישי בתחילת ספטמבר. וגם סדנת מיני אלבום בסוכות. וגם… טוב, נשאיר גם כמה דברים בסוד, לא?

קרן.

נ.ב. הבלוג שלי הוא בועה – לא מכניסה לפה דברים לא נחמדים, לא זוועות, לא אלימות, לא פוליטיקה. היה מאוד קשה להתעלם ממה שקורה מחוץ לבלוג השבוע ולא להכניס אותו פנימה, אבל אני מתאפקת. ברוכים הבאים לבועה שלי… זו בועה מבחירה. יש לי דיעות נחרצות אבל לא רוצה להביע אותן פה. תנו לי להשאיר את הבלוג בתור אי קטן של שפיות. מאחלת רק שקט…

להשאיר תגובה

