בית משותף (סדנא)

חשבתם פעם כמה חומרי יצירה אתן אוספות? בעצם, אולי כדאי להדחיק את זה – לאט לאט אני מגלה שיש לי כמות חומרי יצירה שלא היתה מביישת חנות. החוק הראשון הוא תמיד לשים אותם במקום שיהיה לי קל לזכור ונגיש לשליפה מהירה בעת הצורך. הפסקתי כבר לספור את מספר הפעמים שהפכתי את החדר בחיפוש אחר משהו, שלא לדבר על זה שלפחות פעם בחודש כשאני מסדרת איזשהו איזור אני מגלה הפתעות שבכלל לא זכרתי שיש לי. יום אחד אני עוד אבנה לי שידה – כזו שמכילה המון המון מגירות עמוסות דברים טובים. כזו שמחייכים (או שנאנחים מעונג) כשרואים אותה.

אולי משהו כזה? (לקוח מכאן)

{F7C549E8-D08E-47D2-B076-926859FBC409}

יש שם 121 מגירות…

ואולי אחד עם *רק* 176 מגירות? (לקוח מכאן)

{7ADD7732-B7D3-4540-AAB7-AEAB686DB8DA}

שידה כזו היא משאת חלומותי כי אני משוגעת על אחסון – מתה על מגירות וקופסאות, על קלמרים וצנצנות. כל דבר שעוזר לעשות סדר ולא מזיק אם הוא גם נראה יפה. בינתיים אני מתנחמת בתחליפים – יש לי קופסת אחסון עם תאי פלסטיק שהבאתי מחו"ל לפני יותר מ-8 שנים ומאז באופן קבוע כל כמה חודשים אני משנה את סדר התאים. פעם היו שם רק קישוטים, אחר כך התחלתי להכניס לשם גם חוטי תפירה וכפתורים – לך תדע כמה גלגולים הם עוד יעברו בדרך… בספריות היו פעם שידות כאלו – מלאות בכרטיסיות של משאילים או של ספרים. אני רק חלמתי למצוא ספריה שהחליטה למחשב את העסק ולזרוק את השידה הזו. ברור שמערכת מחשב חכמה תוכל לעשות לאנשי הספריה את החיים הרבה יותר נוחים ויעילים – ואני אשמח מאוד לעשות בייביסיטר מסור על השידה שלהם אצלי בבית…

בארץ לא מצאתי קופסאות עם הרבה מגירות קטנות – רוב מה שיש כאן גם הוא עשוי מפלסטיק ונמכר במחלקת כלי העבודה בהום סנטר. על מגירות עץ אין מה לדבר בלי לשבור תוכנית חסכון. עד כמה שאני אוהבת את השידות האלו, לא נראה לי שאצליח לשכנע את ארז שלהוציא כמה אלפי שקלים על אובססיה כזו זו הוצאה נורמלית. בינתיים אני מסתפקת בלחלום על איך אני מגדילה את חדר העבודה שלי כדי להצליח להכניס שידה כזו פנימה (-:

כשמירב (חברה טובה והבעלים של דוארט) הראתה לי איזה בית מגירות היא הביאה לחנות מיד נפקחו לי העיניים – הנה הזדמנות לאחסון כולל עיצוב. נכון שיש פה *רק* 24 מגירות ולא מעל מאה, אבל צ הבית התחיל בתור בית מגירות עשוי קרטון חום קשיח ומיד החל לשנות את צורתו – את עליית הגג פתחנו והפכנו אותה למדף.

{D8B66C4C-7974-489C-B2FD-234AAEAA3918}

על הגג ובצידי הבית הדבקנו מדבקת לוח גיר (אם כבר שימושי אז עד הסוף). את המגירות עיצבנו לפי מה שרצינו – חלקן כוסו בנייר, חלקן כוסו עם וואשי טייפ וחלקן חוררנו עבור אחסון של סרטים.

בכמה מגירות פתחנו חלון – חלון עגול לכלי כתיבה או חלון מרובע עם שקף כדי אפשר יהיה להציץ פנימה. בשורת המגירות התחתונה הסרנו כמה מחיצות כדי לייצר מגירות גדולות יותר עם ידיות שונות.

{718E56D3-19A9-496D-865D-272C292C24FB}

כמובן שהוא לא חייב להיות לחומרי יצירה – אפשר לשים בו תכשיטים, אוספים או סתם פיצ`פקס שמסתובבים להם בבית. ראינו כי טוב – והחלטנו להפוך את הבית לסדנא! הסדנא מיועדת לכולן ואין צורך בידע מיוחד עם עבודה בנייר.

 מתי? הסדנא היא בת מפגש אחד והיא תתקיים בשני המועדים הבאים:

– יום שני ה-14 ביולי

– יום שני ה-21 ביולי

איפה? הסדנא מתקיימת בחנות דוארט ברחוב הבנים 14 בהוד השרון.

כמה זמן? אורך הסדנא הוא 3 שעות – מהשעה 18:00 עד השעה 21:00.

כמה עולה? מחיר הסדנא הוא 220 שקלים למשתתפת והוא כולל את כל החומרים – בית מגירות מקרטון, ניירות לעיצוב, וושאי טייפ לקישוט, ניטים לחירור, דבק, טפט לוח גירי ואפילו טוש גירי במתנה.

מה צריך להביא? שום דבר (אלא אם כן יש לכן זוג מספריים נוחות במיוחד שאתן רגילות לעבוד איתן)

  איך נרשמים? פשוט מתקשרים לחנות בטלפון 09-7418878 ומבקשים להירשם לתאריך הרצוי.

לגבי חובבות התפירה, יש עדיין מקום בסדנת הכיסים ביום חמישי ה-10.7 בערב – כל הפרטים כאן.

בינתים החופש הגדול התחיל – תחזיקו לי אצבעות שנעביר אותו בשלום. בשנה שעברה לי שברה את היד ביום השני לחופש הגדול כך שאני מאוד מקווה שהשנה יהיה יותר רגוע ובלי פציעות.

בפוסט הבא – סדנת האלבום המסתובב שאני מבשלת כבר חודשיים…

להתראות בסדנא!

קרן.

להשאיר תגובה

