תירוצים

רק תירוצים יש לי. אמנם מוצדקים כולם, אבל בכל זאת תירוצים.

קודם כל הגיע הקור ואיתו הרצון להתכרבל מתחת לפוך עם ספר טוב – ותולעת הספרים שלי יצאה שוב לחופשי. התרחש פה מאבק איתנים בין שני התחביבים הגדולים ביותר שלי – קריאה ויצירה, והקריאה ניצחה לא מעט פעמים. גם תיקנתי מכפלות לעשרות בגדי חורף לילדות, סידרתי שלושה חדרי ילדים חדשים, תפרתי כריות למישהי שמסרבת לבוא לקחת אותן (כן יעל, אני מדברת עלייך!). בין לבין ניסיתי לנהל קריירה ובית – אבל בעיקר פינטזתי על שעות פנויות ליצירה. מה שהכי מילא לי את השבועיים האחרונים היו ההכנות לסוף השבוע של  Cherry Pie שמארגנות נתנאלה ודנה. אני מעבירה בסוף השבוע הזה סדנת תפירת תיק ולצורך כך הייתי עסוקה בלתפור תיקים. כן, תיקים ברבים – אחד למתחילות ואחד למתקדמות – ועוד אחד שהיה הפרוטוטייפ שממנו התפתחו השניים האחרים. אחר כך גם הספקתי לחתוך את הבדים לתיקים עבור המשתתפות (ויש 60!) ולקבע אבזמים – ולברך על זה שאני לא אחת מהמארגנות ושיש לי רק סדנא אחת להעביר. אמנם אני מעבירה אותה שלוש פעמים בסוף שבוע אחד, אבל אני לא צריכה לשבור את הראש על ארגון של 4 סדנאות שונות.

כל הקרדיט לצילומים נתון לדנה ישראלי ולנתנאלה – אני פשוט נהנית מהתוצרים שלהן…

התיקים תפורים מבד קנווס – מבחוץ קנווס עבה ומבפנים קנווס יפני – ולכן לא צריך להקשיח את הבדים. לתיק יש ידיות עור ואבזמי עור, כיס חיצוני וגם פנימי ואפילו מחיצה פנימית למתקדמות. הנה הוא בורוד (הגירסא למתחילות עם כיס שטוח):

{4B4B0D7B-22AF-45AC-ACD9-DBD75EDBAC63}

ובצבע אוף וייט בגיזרה של המתקדמות עם כיס חיצוני תפוח:

{48CA8F83-6BD1-4FB4-A956-6A4BD04ABA94}

לטובת כל מי שלא הצליחה להיכנס לסוף השבוע, אני פותחת הרשמה לשתי סדנאות תפירה של התיק הזה. לשם שינוי, הפעם אני גם מספקת את כל החומרים – ידיות, אבזמים, חוטים וכמובן הבדים עצמם. הצבעים של בדי הקנווס הם ורוד, אוף וייט, ירוק בהיר וזית כהה. כל הבדים תוצרת חוץ (הקנווס החיצוני החלק מארה"ב והקנווס היפני לביטנה הוא מן הסתם מיפן) ואפילו ידיות העור עשו את דרכן הרחק מעבר לים.

{2C1E9F01-ED07-4AE5-A9EF-5CA096A56AD9}

הנה דוגמאות לבדי הביטנה – מבטיחה להתאים ביטנה יפה מתוך הקנווסים היפניים שיש לנתנאלה. אין אפשרות לבחור ביטנה אלא רק בד חיצוני – ומכיוון שהכמות של הבדים החיצוניים שנשארה היא מוגבלת, לראשונות יהיה מבחר גדול יותר.

{E8BF6620-CB75-46F2-B36F-A1323BD37B98}

הסדנאות תתקיימנה בתאריכים הבאים:

– יום שישי ה-13 בינואר – הסדנא מלאה

– יום שישי ה-20 בינואר – הסדנא מלאה

עדכון: מועד נוסף ביום שישי ה-10 בפברואר!

כל משתתפת צריכה להביא איתה מכונת תפירה (למי שאין ניתן לשריין מכונה שלי).

הסדנא מיועדת גם למי שיש לה ידע בסיסי מאוד בתפירה – כלומר יודעת לתפור תפר ישר ורוורס. לא יותר מזה…

בסדנא תקבלו קיט חומרים שמכיל כבר הכל – את הבדים עצמם, ידיות עור, האבזמים שמותקנים על חתיכות עור, ניטים לחיבור הידיות וחוטים תואמים לצבע הבד שנבחר. הגיזרה כבר מגיעה חתוכה ומוכנה – לכן נשאר רק לתפור.

העלות למשתתפת היא 450 ש"ח (קיט החומרים עצמו בשווי 300 ש"ח).

הסדנא תתקיים אצלי בבית בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח תקוה) והיא אורכת חמש שעות – מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 14:00 בצהריים. קרואסונים ושתיה חמה/קרה עלי.

איך נרשמים? שולחים לי מייל ל-kparparim@gmail.com ומציינים את התאריך המבוקש וצבע התיק הרצוי.

חוץ מזה, מתוכננת גם סדנא לעיצוב אלבומים למתחילות – אבל זה כבר בפוסט אחר…

אני מתכננת לישון טוב ביום חמישי הקרוב – יש לי הרגשה שלא תהיינה לי יותר מדי שעות שינה בסוף השבוע הקרוב . wish me luck!

קרן.

להשאיר תגובה

