וואשי טייפ

אין לי אוספים בכלל – אני חושבת שהזכרתי את זה פעם באחד הפוסטים וחייתי באשליה הנהדרת והחסכונית הזו עד שארז זרק לי מילה לגבי אוסף התיקים שלי. פתאום כשחשבתי על זה לרגע, גיליתי שבלי להרגיש צמחו להם כמה אוספים כאלו בשקט בשקט. כמובן שהם חייבים להיות אוספים שימושיים – אחרת זה נוגד את תקנות הפולניה המצויה… יש לי אוסף של תיקים, אוסף של צעיפים ואוסף של וואשי טייפ. אין לי אוסף של נעליים כי אני מדללת אותו כל כמה עונות כדי למלא מחדש את המדפים – וזה סותר את מהות האוסף, לא? לגבי תיקים וצעיפים אני מניחה שכולכן מבינות למה ואיך גדל לו אוסף כזה, כי תיקים וצעיפים זה משהו שלא קשור למידה שלך – לא צריך להתפשט כדי למדוד וזה גם לא משנה אם עלית עוד קילו או שהמראה בחנות משמינה. זה לפחות התירוץ שלי – וזו הסיבה כנראה למה בחיים לא יהיה לי אוסף של בגדי ים . אבל אוסף של וואשי טייפ? מה זה צריך להיות? כמו כל התמכרות גדולה, גם אצלי הרומן עם וואשי טייפ התחיל בקטן – איזה גליל אחד או שניים של הסרטים היפניים המתוקים הללו. הסרטים הדביקים הללו עשויים מנייר, הם חצי שקופים וניתן לקרוע אותם ביד (כמו מסקינטייפ של צָבֵּעִים ששמים על המשקופים לפני שצובעים את הקיר). המחיר שלהם לא בשמיים ויש מאות סוגים ודוגמאות שלהם – וכאן מתחילה הבעיה…

התחלתי עם שניים שלושה גלילים – וזה המצב היום:

{9E56DF77-1471-4799-BDA6-914952D32AC6}

הייתי מהמרת שאני מתקרבת ל-100 אבל אני פשוט מפחדת לספור והיד עוד נטויה – יש לי עוד 6-7 שאמורים להגיע בדואר בקרוב.

הייתי חייבת לעשות איתם משהו כדי להצדיק את האוסף (או יותר נכון להצדיק את השיגעון לארז – מבחינתי זה היה הגיוני בהחלט להשאיר אותם בקופסא רק כדי ללטף ולהתפעל) והתחלתי לשחק. על הדרך כבר בניתי אלבום שהדפים עבורו חיכו מאז שהוזמנו בכנס CHA האחרון בפברואר (מי אמר שהאמריקאים מייצרים מהר?).  יש לי הרגשה שהבנות שלי גם מתכננות לאגור אוסף משלהן כי לי משתמשת בוואשי טייפ שלי בכל פעם שיש עבודה מבית הספר – ידעתם שוואשי טייפ הוא נהדר כדי ליצור טאבים של אותיות במילון? ככה ניתן להגיע בדיוק לאות שרוצים בלי לדפדף…
באלבום יש יותר מ-20 אפשרויות שונות לשימוש בוואשי טייפ בעיצוב אלבומים, ויש לי עוד מספיק אפשרויות – אני ממשיכה לשחק ומוצאת עוד ועוד רעיונות שבטח אוסיף לאלבום עד לסדנא עצמה.

{CD97D3FE-A4F1-4156-97F1-B786FA41E6A5}

האלבום הוא בגודל 15X15 ס"מ ויש בו כ-20 עמודים – אמנם כרכתי אותו מבחוץ אבל יש לו טבעות וניתן להוסיף כמה דפים ותמונות שתרצו:

{ADD718E3-11C6-4522-8039-832C7C7FDAE5}

קראתי לו "רוח שטות" כי הוא מכיל את התמונות של הבנות שלי ביום צילומים משעשע במיוחד, אבל הוא בעצם יכול להיות בכל נושא שתרצו.

{0116AA6A-2ACA-44DE-BAEA-D97B9BF24367}

מי, מה, מתי? הנה כל הפרטים:

מתי? הסדנא היא בת מפגש אחד והיא תתקיים בשעה 9:00 בבוקר במועדים הללו לאחר סוכות:

     – יום שישי ה-12 באוקטובר – הסדנא מלאה – אפשר לשלוח מייל לרשימת המתנה

     – יום שישי ה-19 באוקטובר- הסדנא מלאה – אפשר לשלוח מייל לרשימת המתנה

איפה? הסדנאות מתקיימות בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה).

כמה עולה? מחיר הסדנא הוא 230 שקלים למשתתפת והוא כולל את כל החומרים. תקקבלו קיט אלבום מלא בגודל 15X15 ס"מ, תגיות, קישוטים וגם גליל וואשי טייפ מתנה שיחזור איתכם הביתה.

כל גלילי הוואשי טייפ שלי יהיו זמינים לשימוש חופשי במהלך הסדנא. יהיו כמובן גם נשנושים ושתיה חמה וקרה.

מה צריך להביא? 10+ תמונות אורך בגודל של 10X7 (רצוי עם מסגרת לבנה), שפופרת של דבק ג'ל, מספריים נוחות ועט שחור לכיתוב.

הסדנא מיועדת לכולן – אין צורך בידע קודם בנייר. כן, גם אלו שיודעות לגזור רק עקום יכולות לעשות את האלבום…

איך נרשמים? פשוט שולחים מייל ל-kparparim@gmail.com עם שלושת הפרטים הדרושים – השם המלא, מספר הטלפון והתאריך הרצוי.

בהתחלה זה הלך לאט (נדמה לי שלא שיחקתי בנייר מאז הסדנאות ב-CHA) ולאט לאט התעוררה לה המוזה. מאז שסיימתי את האלבום הזה כבר עשיתי שני פרוייקטים אחרים בנייר שיכול להיות שיהפכו להיות סדנאות – אני מנסה לתמרן בין סדנאות התפירה שהבטחתי (סדנת תפירת תיק איפור תהיה מיד לאחר סדנאות האלבום, סדנת כרית מושי מושי תהיה מיד לאחר מכן) לבין סדנאות הנייר שפתאום צצות לי בראש – ויש לי גם רעיון לשילוב של נייר ותפירה בסדנא אחת.
כמה טוב שיש חגים – יש לי כבר 5 פרוייקטים גמורים שמחכים לצילום, סדנא מצולמת שמחכה לפוסט ועוד הרבה רעיונות שמחכים למימוש… תחי היצירה!

להתראות בסדנא,

קרן.

כתיבת תגובה

