ממלכת פולניה

למי שלא יודע, אני שייכת לממלכת פולניה. אולי לא מישהי מהאצולה, אבל עדיין משתדלת לשמור על החוקים בקפדנות. מגילת החוקים ארוכה ועניפה – כולל החוקים המוכרים של לא לתת לילדים להסתובב בצהריים בחוץ (שלא יחשבו שאת ילדת רחוב), לא לאכול ממתקים לפני ארוחת הערב (שלא יהרס לך התאבון), לא לתת לילדה ללכת עם בגד עם כתם עליו לגן (כדי שלא יגידו שאין לנו כסף לבגדים), לתת לטלפון לצלצל שלוש פעמים לפני שעונים (כדי שלא יחשבו שאת יושבת ומחכה לטלפון), וכמובן לא לבוא לאירוע בידיים ריקות.

איילת כבר קיבלה ממני מתנה ללידה  – את התוכן קניתי מראש כשהייתי בכנס באנגליה והשקעתי באריזה יפה. אבל כעושים בריתה אחרי שהמתנה כבר ניתנה, אי אפשר להגיע בידיים ריקות, נכון? בשעה אחת עשרה בלילה שלפני האירוע אי אפשר לקפוץ ולקנות מתנה של הרגע האחרון, אז אילתרתי… שמיכה מהירה לא היתה בעיה לתפור – בד כותנה פרחוני מצד אחד ובד מינקי ורוד קטיפתי מהצד השני. done!

{E6560A1D-04B6-4FC0-9823-4A453F6AE16D}

{1692D41C-DF41-4172-AC76-E640B85D1B2A}

עיגלתי את הפינות של השמיכה ועשיתי לי חיים קלים בתפירת כל השמיכה בתפר אחד בלי עצירה.

{B1A5C8DE-203B-40DD-AF15-A2457B79D161}

מהשאריות הכנתי ריבוע תגיות – זה רעיון מוכר ואהוב של ריבוע שתפורות אליו תגיות מכל מיני סרטים במרקמים וצבעים שונים – זה משחק נהדר לגיל בו מתחילים למשש ולראות צבעים – וכל אמא תשמח לכמה דקות של תעסוקה לתינוקת…

{5E8FE186-5894-45DC-95CD-A0624CAEE253}

פשפוש מהיר בלוחות שלי בפינטרסט העלה את הרעיון של כובע קטנטן – שתי דקות עם מכונת אוברלוק וקצת תפירה ידנית של הפרח – וגם זה הושלם. הנה גם הקישור להדרכה.

{AA6325C3-8A16-4D8E-8A08-7FCAAE3DD1F2}

תמונה קבוצתית:

{E0347082-3D19-4A9E-A48F-4F1980ACB95D}

שמתי את הכל בסלסלה, עטפתי בצלופן ושמתי תגית – לתפארת פולניה!  אמנם לא השקעתי הפעם באריזה, אבל סלחו לי…

{A89BD1CB-62B8-4D71-A3C4-698159CED80C}

{F990BEC6-7093-4E3E-BF5B-A89109C1F1BC}

אמנם עשיתי את הכל ברגע האחרון אבל נראה לי שלא אקבל טלפון נוזף ממשטרת הפולניות. אבא שלי טוען שאין בכלל בדיחות על פולניות כי הכל אמת – אולי הוא קצת מגזים אבל אני מגלה בי מוטיבים פולניים שלא האמנתי שיש בי. לכל פולניה גאה יש גנים ואמא שלי בטח תשמח לגלות שאני אומרת את אותם המשפטים שאני זוכרת אותה אומרת לי – משהו בסגנון של "את מתכוונת לצאת מהבית לבושה כמו ליצן בקרקס?". אני משתדלת להימנע אבל לפעמים זה נפלט לי – גם אתם הייתם אומרים משהו אם הייתם רואים את הילדה שלכם רוצה לצאת מהבית עם גופיה סגולה ומכנסיים אדומים. אני גם לא מסגירה מי מהשלוש התכוונה ללבוש את זה ואכחיש את האירוע לעולמים – עוד מוטיב פולני מובהק .

רגע לפני שנגמר החופש עוד הספקנו לחגוג ללי יום הולדת תשע, כולל מסיבת פיג'מות לתשע בנות. התמונות יגיעו בהמשך – אני עוד מנסה להתאושש… מזל שאוגוסט כבר נגמר וחזרנו ללימודים – מאי עלתה השנה לכיתה א' ופתאום שלושתן הולכות לאותו בית הספר. לכן יש לנו השנה רק עצירה אחת בבוקר בדרך לעבודה, ובינתיים הבקרים שלנו עדיין רגועים. כנראה אפילו הן שמחות ללכת לבית הספר, עד שזה יעבור להן…

מאז הפוסט הקודם הספקתי גם להעביר את הסדנא הראשונה של התיק למתחילות – זו תמונה חלקית של התיקים הנהדרים שיצאו להן:

{CF12994C-D529-4BBD-BF85-927D549BBC48}

אני מעבירה את אותה הסדנא ביום ביום שישי הבא (ה-14 בספטמבר) והתפנה מקום אחד – שלחו לי מייל ל-kparparim@gmail.com אם אתן מעונייינות להצטרף. כל הפרטים כאן.

החגים השנה יוצאים נהדר – כולם באמצע השבוע כדי לייצר מספר מקסימלי של ימי חופש. אני מחכה לחגים בעיקר כדי שיהיה לי עוד זמן ליצור…

קרן.

להשאיר תגובה

