תיק שפיץ

החגים נגמרו, החופשים עברו, הסוכות פורקו – ואני מנסה ולא מצליחה לחזור לשגרה. השיגרה מבחינתי אומרת לחזור לתפור כמעט כל ערב, אבל משום מה אני מוצאת את עצמי קוראת ספר עד השעות הקטנות של הלילה. עייפות החומר? אולי החגים פשוט הוציאו אותי יותר מדי מהשגרה וקשה לי לבנות שגרה חדשה, אבל אני משתדלת!

חלק מהדברים שכן הספקתי זה לעשו סדר בכל הפרוייקטים שעשיתי ולא העליתי – וגיליתי שיש לי עוד דפי אלבום, תיק וכריות שכולם מחכים לפוסט משלהם. גם התיק הזה חיכה לתורו… תיק שפיץ. תודו שהשם שלו פשוט מתאים – הוא לא תיק משולש ולא תיק פירמידה, אלא פשוט תיק שפיץ! גם הוא שייך לקבוצת התיקים שמחוברים עם רצועת סרט (כמו התיק הזה או הזה) ובזה נראה לי שסיימתי את הרצף עד שיבוא לי שוב.

{713DB9AC-B656-4ED8-8A0D-128C5482D83C}

הוא לא באמת שטוח, כי יש לו נפח, ככה הוא רק נראה כשהוא מקופל:

{1618E42E-CD04-4AA0-912D-85F701D9079B}

ואוטוטו הוא נפתח…

{89915AE3-2A2F-407D-A915-34294BACB835}

הוא בנוי מארבע פיאות שכולן זהות בגודל ובצורה – מרובע שמתחתיו יש משולש. הפלא ופלא – כשהוא פתוח הוא נראה בדיוק כמו כל תיק קופסא אחר – חוץ מאשר התחתית בצבעים שונים שאני אוהבת מאוד.

{AB596B34-6E5B-46DE-9DBD-F68EFEE435AF}

כיס אחד לטלפון נייד ועוד אחד סתם לשטויות:

{75AADF8D-8E30-4F2C-A253-11F4C3ED6B42}

נראה לכם שהתלהבתי מכמות התמונות?

{B312C653-5F51-4EEA-B266-3449FDBB9740}

הנה עוד פוזה…

{26E66225-F711-4BD0-872E-A94BF743EDD4}

הכיף של התיק הזה הוא שסרט הבד מחבר את כל החלקים – ולכן לא צריך לתפור את הביטנה בנפרד אלא רק מוסיפים את הכיסים לביטנה ותופרים את החלק העליון של כל פיאה – את השאר כבר יעשה הסרט – גם החיבור וגם הידיות! מכיוון שכל החלקים זהים, אפשר פשוט לקפל את הבד בשכבות ולגזור הכל בפעם אחת. המהדרין גוזרים מראש חלקים לשני תיקים .

את התיק הזה קיבלה מאיה לפני חודשיים (איך שהזמן רץ!) ליום ההולדת שלה. מי שמסתובב בבלוג שלה יודע שאלו בדיוק הצבעים שהיא אוהבת…

בינתיים אני מתכוננת לסוף השבוע הבא של נתנאלה ודנה – והפעם אני שם לא על תקן משתתפת אלא על תקן מדריכה! טוב, נו, גם על תקן משתתפת – אני לא יכולה שלא להשתתף באיזושהי סדנא…

הפעם לא מדובר בסדנאות נייר אלא דוקא בסדנאות תפירה, עיצוב ותכשיטים – גם לכאלו שלא תפרו מעולם! כל הפרטים נמצאים כאן:

http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=408281&blogcode=12809280

תאמינו לי, הולך להיות שווה! הנה אני כבר מרגישה את המוזה מתחילה להתעורר .

קרן.

כתיבת תגובה

