מתנות של אחרים

למרות שאני בדרך כלל אוהבת לעשות מתנות בעצמי, לפעמים זה ממש כיף לעשות מתנות  לפי רעיונות של אחרים, או לקנות משהו ששייך ליצירה עבור מישהי אחרת.

כך היה המקרה עם הסדנאות של דנה, הלא היא דנדושה – אחת הנשים הכי מוכשרות, יצירתיות ונהדרות שאני מכירה. הייתי אצלה בשלוש סדנאות נהדרות בסטודיו החדש שלה – ונהניתי מכל רגע… הסדנא הראשונה היתה סדנת מחברות ופנקסים – לא שלא עשיתי מחברות מימי, אבל גיליתי שכל פעם עדיין לומדים משהו חדש. לא מזיק גם כשיש עוד עין מכוונת וגרפיקות מדהימות, אין מצב שאפשר לצאת עם משהו לא מושלם מסדנא כזו!

{97E05316-8FA0-43D7-85F4-5BBB7E89B03A}

ולזה אני קוראת תשומת לב לפרטים!

{937AB9AE-E655-43BD-89FC-7EA40199F11F}

הסדנא השניה היתה של מתלים – בדיוק מה שהייתי צריכה לחדש עבודה המשודרג שלי. גזרתי, צבעתי, שייפתי, הדבקתי, קדחתי – ובסוף תראו איזו נחת!

{5EEB3614-81FE-4B2B-BC1A-9C3657EF9DAA}

{B76BCE30-5D6F-4AE5-AC9A-0A403B32CDD8}

לי פתרה לי את ההתלבטות איפה לתלות אותם וניכסה את המתלים לחדר שלה. יש לילדה טעם טוב…

תמיד קשה לתת מתנות למוכשרות – גם לנתנאלה וגם לדנה היה יום הולדת, ומעבר לכך שיש להן הכל, לא ראיתי צורך לאתגר את חוש היצירתיות שלי אחרי שראיתי והתאהבתי בחותמות האלו:

{E1890AC4-6281-4F3F-ABFA-5967FD5EEF01}

הערכה היא מאתר ישראלי בשם Dana & Maya והיא מגיעה עם ידית חותמת מעץ, כרית דיו בקופסת קרמיקה ומעמד קרמיקה לחותמת. את החותמת ניתן לעצב עצמאית או לבחור מהמבחר שיש באתר ולהוסיף מלל משלכם. אם הערכה ניתנת במתנה, ניתן לקנות אותה עם שובר לגלופה ואז המקבל יקבל את הערכה כולה ויוכל לעצב את החותמת בעצמו ולקבל אותה בדואר מאוחר יותר.

בעיני זו המתנה המושלמת למי שאוהב יצירה או חותמות – דנה ונתנאלה קיבלו ערכה כזו – ואני התלבטתי קשות איזו החתמה אני רוצה לעשות. כן, כמובן שעשיתי גם אחת לעצמי .

{3F8B2397-2970-40BC-A55D-9E0715694910}

יש מצב שאעשה גלופה נוספת…

אני עוד חייבת לכם פוסט על מכון יעל (לא שכחתי) כי סיימתי את הקורס הראשון שלהם ויש לי המון מה לספר (ולהשוויץ!), יש עוד תיק שלא הראיתי, מסיבת יום הולדת ללי שהכנתי ועוד כל מיני הגיגים.

לכל מי ששואלת לגבי סדנאות – מתוכננת סדנא לעיצוב אלבומים למתחילות טריות, מיני אלבום חדש ומיוחד עם מעמד  וגם סדנת תפירה לתיק צ'ימידן קטן לסופשבוע (אני קוראת לו תיק צימר). הדפים לסדנאות הנייר בדרך מחו"ל, אבל לתפור אפשר גם בארץ . החגים הגיעו לי השנה ממש טוב ויש לי הרבה זמן לחלום ולתכנן – וגם להכין אני מקווה. אין עדין תאריכים – ברגע שיהיו מוצרים אשמח לפרסם בבלוג ולרשימת התפוצה. בינתיים סתם הצצה למה שאני עושה עכשיו:

{99816225-B430-4D51-BD0A-CE5577F2803C}

מנחשים מה הולך לצאת מכל העיגולים האלו?

קרן.

להשאיר תגובה

