בשוך הסערה

אני חושבת שמי שהיה הכי בהלם ביום שישי שעבר היה ארז. ביום חמישי בערב התנהלה בינינו השיחה הבאה:

– את בטוחה שיגיעו אנשים?
– כן, בטוחה.
– אבל איך?
– מכל מיני תגובות בבלוג ומיילים שקיבלתי.
– נו, זה הכי קל לכתוב תגובה בבלוג, אבל איך את יודעת שהם באמת יגיעו?
– הם יגיעו, תסמוך עלי.
– אבל כמה כבר יגיעו? יש לך כמויות מטורפות של חומרי היצירה.
– כן, ואל תשכח שמחר יעל ושרון יביאו עוד…
– נו? אין מצב שכל זה ימכר.
– תחכה ותראה.

בשישי בבוקר הוא קפץ להסתפר והגיע בשעה 10 ורבע – וזו התמונה שקיבלה אותו בסלון:

{CEA67BCE-CF0C-4B6D-8140-2C6C32C325F5}

הלוואי והייתי זוכרת לצלם את הפרצוף שלו… נראה לי שהוא מתחיל להבין את כוחו של הבלוג.

האמת היא שזו התמונה שהיתה החל מעשרה לעשר וזה רק התגבר עד לשיא בשעה 11. כל הכבוד לכל מי שהתאפק ולא שעט פנימה בשעה תשע .

כך הכל התחיל – הכל מסודר יפה על השולחנות, הקופסאות והסלסלות עמוסות ומתפקעות מכל טוב:

{F8DB7320-8CC2-469D-A71E-5B010EF58117}

{75679532-B2D2-41E1-B193-802755FA2526}

ותשוו את התמונה הבאה לתמונה הקודמת (מצטערת על הטשטוש – בכל הבלאגן פשוט שכחתי איפה שמתי את המצלמה וצילמתי מהסלולרי):

{99596714-9DDA-473A-9B0D-0DAFDCF94200}

לפני הסערה ואחריה :P

מכל מה שהיה, נשארו לי שתי קופסאות קטנות:

{7DFCB3F5-B550-4310-82D9-02FA047ED8AB}

וגם לא מעט צמר במחיר של 3 שקלים לחבילה (מסתבר שאין הרבה סורגות שקוראות אצלי בבלוג). אם בכל זאת אתן רוצות לראות מה נשאר (בעיקר מגזינים וקצת חומרים), תציצו בפירוט החדש שהעליתי כאן. גם המון רומנים באנגלית נשארו – נראה לי שאני פשוט אשים אותם ברחוב ומי שירצה יקח…

ואם הייתי קצת מעופפת ביום שישי זה רק בגלל שגם אני הייתי קצת בהלם מכמות המבקרות. תודה לכל מי שבאה וסיפרה שהיא סמויה והציגה את עצמה (הגיע הזמן שתצאו לאור!), תודה לכל מי שטרחה והגיעה (אפילו מהגבול עם סוריה ), תודה שאתן קוראות בבלוג (וגררתן איתכן עוד חברות), תודה על הפרגון והתמיכה – אני כבר יודעת איך אני הולכת למכור חומרי יצירה בפעם הבאה שיצטברו לי יותר מדי!

תודה ענקית כמובן ליעל ושרון על הרעיון למכירה ועל ההתארגנות למופת, על הפטפוטים, הצחוקים והפרגון (וכמובן גם על החומרים – חלק מהם הגיעו גם אלי ).

עד כאן להפעם, בפוסט הבא שוב מגזינים – אבל הפעם אני לא מוכרת אלא דוקא ממליצה על מגזינים שאני אוהבת וקונה – כולל איפה אני קונה אותם.

לי בינתיים יש מקום פנוי בחדר היצירה והרבה חשק ליצור משהו…

קרן.

להשאיר תגובה

