שלום שמי קרן ואני מכורה

למזלי אני לא מכורה לסמים או עישון, כי התמכרות לחומרי  יצירה וספרים זו התמכרות לא רעה בכלל…

אני זוכרת שבכל פעם שעברנו דירה הופתענו מחדש מכמות הארגזים שמילאנו. היינו מבקשים מחברת ההובלות איזושהי כמות ארגזים מראש ותמיד היינו צריכים להתקשר ולבקש עוד. ועוד. ואפילו לפעמים עוד… כך היה גם הפעם – הייתי בטוחה ששני ארגזים גדולים של חומרים זה כל מה שיש לי – עד שהתחלתי למיין את כל מה שיש ולגלות אוצרות נעלמים. זה התחיל בקטנה – פשוט לסדר קופסאות על הספה במרתף ועל הרצפה. תמים לחלוטין.

{0AACEE2B-EA13-4AB8-8CE6-3D308D185718}

אז עכשיו שמישהו יסביר לי איך כל זה תפח למימדים המפלצתיים האלו? ארז הציץ לרגע על הערימה ההולכת וגדלה ושאל בתדהמה איפה כל הדברים האלו התחבאו להם. באמת שאין לי תשובה הגיונית לזה – זה כאילו שיש פה מבצע "חבר מביא חבר" ואני מוצאת עוד ועוד חומרים.

{4897F1DE-6FBD-48C1-A204-6789C2D1403F}

נכון שעשיתי מכירת ספרים לפני שבוע? עשיתי!

נכון שמיינתי את כל הספרים ובדקתי מה למכור? בדקתי!

אז איך תסבירו את הערימות החדשות של ספרי היצירה האלו? נכון שאמא שלי הוסיפה קצת משלה (מה שמוכיח שזה משהו תורשתי) אבל הרוב פה הוא שלי. ושחס וחלילה לא תחשבו שלא נשארו לי ספרי יצירה – נשארו  עוד שני מדפים מלאים, מה שמראה שמדובר במחלה כרונית.

{495301D7-BA8A-4504-ABCA-0328F4FFC6C5}

מיינתי גם את הדפים, הסטים והקיטים של הנייר, ואני גאה לספר שנפרדתי מרובם – השארתי אצלי רק דפים מהשנה האחרונה וגם בהם עשיתי ניפוי אכזרי. הדפים הבודדים מסודרים בקבוצות של כמה דפים בשקית  כי אם יתחילו לבחור פה כל דף בנפרד, אני אארח את כולם לארוחת שבת…

{9758F4D6-346A-4F82-98C0-E3F25D1647BA}

מי צריך כל כך הרבה מיני אלבומים וקיטים לאלבומים? בטח שלא אני 

{DEF79E1C-EA61-480C-B5DD-23F454A40E1A}

מישהו רוצה חותמות?

{2A5A8CEE-F6E7-414A-88FE-334BBE55E11C}

עם כמות המדבקות הזו אני יכולה פשוט לעשות כבר טפט לקיר…

{8EECD59D-ED9D-4B8A-9CFF-ED137F37E31F}

הצמר של אמא שלי ששכבר הרבה זמן בארון ויצא סוף סוף לאור.

{2AA77991-5E68-4F27-85DC-339B48F1094A}

ותחשבו על זה שאלו רק הדברים שלי – יהיו גם דברים של יעל יניב ושרון רותם. לא נראה לי שיהיה מחסור בחומרים .

לגבי הספרים, החלטתי שאני לא מוכרת אותם אלא נותנת אותם – הרי במילא הייתי תורמת אותם לספריה, בהנחה שאיזושהי ספריה היתה מוכנה לקבל אותם. ידעתם שספריות לא מקבלות יותר ספרים בגלל מחסור במקום?

בקיצור, כל מי שאוהבת לקרוא רומנים באנגלית מוזמנת פשוט לבוא ולקחת מהערימה…

{93194FAF-824B-46E5-9E26-D667469893B7}

הדבר האחרון שיהיה הוא ארגז שקוראים  לו "רק תקחו" – פשוט בחינם. שם יש כל מיני שאריות של חומרי יצירה, קופסאות מתכת של קפה ושוקולד למחזור, סרטים ושאריות בדים – וכל מה שאפשר לקחת ולנצל. הזבל של אחד הוא האוצר של אחר – מבחינתי העיקר שימצאו בית אוהב חדש… אם גם אתן אגרניות כפייתיות של קופסאות בבית או כל דבר אחר שאתן פשוט שומרות "שיהיה" או במחשבה שיום אחד תעשו עם זה משהו, אן מוזמנות להוסיף גם את השאריות שלכן לארגז הזה. ברור שאפשר לזרוק הכל לפח, אבל אולי מישהי באמת תרצה משם משהו? מקסימום כל מה שישאר שם יתרם לגן של מאי.

אתן דואגות שלא נשאר לי כלום? באמת שאין צורך. חדר העבודה המשודרג שלי (יהיה גם פוסט עליו ברגע שאוסיף לו את הדברים האחרונים) ממש לא ריק, מבטיחה לכן!

בקיצור, אם אתן מחר באיזור, תקפצו להגיד שלום… להתראות מחר!!!

קרן.

כתיבת תגובה

