סופשנה

הנה זה מגיע, ככה בשקט מעבר לפינה… נגמרת לה שנת הלימודים וכל ההורים נושמים לרווחה – ואז נלחצים מחדש לקראת החופש הגדול. כמה שמחתי שהורידו שבוע מהחופש (גם אם זה בעצם להעביר את הימים הללו למתישהו באמצע השנה). כמובן שהתאכזבתי כשביטלו את זה אחרי שבוע. אני לא יודעת אם זה אומר שאנחנו רפובליקת בננות, חלם וחכמיה או סתם חסרי יכולת להחליט. מה שבטוח זה שאצלינו אף פעם לא יודעים לתכנן מראש ולקחת בחשבון את כל האפשרויות וההשלכות. תרבות של סמוך? בדיוק!

כשאני מנסה להיזכר בימי החופש הגדול (בכל זאת עברו יותר מ-20 שנה!), אני נזכרת בעיקר בתוכניות הטלויזיה שראינו בבקרים – איים אבודים, מנהרת הזמן, כל מה שצריך אחרי שקמים רק ב-9 מהמיטה ואוכלים פיתה עם שוקולד לארוחת בוקר. הייתי מחליפה את השיגרה הזו בלי בעיה בשיגרה היומית שלי היום. לרוע המזל, יש כבר יותר מערוץ אחד בטלויזיה, ככה שברור לי שיריבו על מה רואים בה – וגם על מי משחק במחשב ומי מדבר בטלפון. הפיתה והשוקולד נשארו בלי שינוי…

חלק מסוף השנה (בעיקר אחרי שהפכתי להיות אמא) זה לתת מתנות למורות/גננות. אני תמיד בבעיה של למי לתת – האם צריך לתת מתנה גם למורה לריתמוזיקה בגן? גם לסייעת שנמצאת רק יום אחד בשבוע ואני אפילו לא זוכרת איך קוראים לה? גם למחנכת שממש לא סבלת כל השנה? בסוף כל אחד עושה את השיקולים שלו.
עוד דילמה היא מה לתת? משהו סמלי? משהו עם משמעות? משהו שסתם אומר תודה ומסיים בסוף את דרכו בפח? משהו אכיל? משהו שימושי? בינגו! אמרו את מילת הקסם. קשה לי לתת משהו לא שימושי –  הגנים הפולניים שלי נכנסים לפעולה ומתמרדים… החלטתי שוב על מתנות תוצרת יד (כמו כל שנה מאז שחזרתי ליצור). הלהיט הפרטי שלי השנה הוא ארנק עם מסגרת מתכת – הכנתי אוסף של ארנקים כאלו ויש לי סטוק לכל מתנה שתצוץ בחודשים הקרובים.

{9D2579FC-E4F7-4D20-B168-9D343C682B23}

תציצו על התמונה הזו – זה לא מזכיר לכם קבוצה של אפרוחים עם פה פעור שמחכים בקן לאמא שתביא להם משהו טעים?

{23F847F9-C7BE-4F81-B878-DB2D24746C35}

{182C9856-EC26-4606-A11E-28CD77F0919B}

הקטע הכי כייפי היה לנסות להתאים את הארנק לאופי של המקבלת – למי יש ראש צעיר וצבעוני? מי יותר מכובדת ושמרנית? אני מקווה שעשיתי את הבחירות המתאימות.

עדיין תחת דגל השימושיות המתנוסס בגאון הכנתי גם סט ברכות – אין משהו שימושי יותר מברכות שצריך לצרף למתנה שנותנים.

{2ED28E95-BC9C-4A86-97F8-3B3AC909BC87}

סה"כ יש 6 ברכות שונות X ארבע מקבלות = סה"כ 24 ברכות. בעזרת ה-eCraft הספקתי את כולן תוך שלוש שעות!

3 ברכות ליום הולדת:

{ABD4BCF0-FDDD-48CA-BAB7-46D90B5FDF95}

{6B1FB5CA-18B1-45AA-868B-959DAB89B9D3}

ו-3 ברכות למזל טוב – לתינוק חדש, לנישואין וסתם ככה, שיהיה במזל!

{42822FFE-8468-44F3-901C-EBA9A4106F1A}

{3755E67C-6D2E-45E7-B661-056C5AE26C6B}

הנה הסט ביחד:

{7E70F5BA-46BA-4396-B14E-60429B0104CC}

{39A2EA4D-E89C-471D-97DC-41D2C0D055A5}

זהו, אני יכולה כבר לסמן V על הפרוייקט הזה ולהמשיך לנסות לנגוס ברשימת הפרוייקטים המתארכת שעדיין מחכה.

לכל מי שמתלבטת  לגבי מתנת סוף שנה, יש לא מעט הדרכות ולא מעט רעיונות. רוצות עזרה? הנה קצת קישורים שיעשו לכן דגדוגים באצבעות.

הדרכות למתנות תפורות:

ארנק (כזה או כזה), נרתיק לטישו, סלסלת בד עם סבונים, נרתיק איפור (כזה או כזה או כזה), תיק אוכל (כזה או כזה או כזה), סלסלה מלופפת, סיכת פרח לקישוט, שמיכה מפנקת, צעיף קייצי (כזה או כזה או כזה), כובע לים, מגבת תיק לבריכה, כיסים תלויים לאחסון (כזה אוכזה), מתלה לדפים וכלי כתיבה למקרר, תחתיות לכוסות, עטיפה למחברת/ספר/יומן.

הדרכות למתנות מנייר:

לוח שנה (כזה או כזה או כזה או כזה), לוח מחיק להודעות ומשימות (כזה או כזה), לוח כתיבה משודרג (כזה או כזה), סט של כרטיסי ברכה (כמו שהכנתי), מחברת דו צדדית, מגנטים מזכוכית או מאטבים.

אז למה אתן מחכות? צאו לדרך! הזמן קצר והמלאכה מרובה…

קרן.

להשאיר תגובה

