סוף סוף אפשר להתכסות!

יש משהו בסוף שנת הלימודים שמאיט לכולם את הקצב. אולי זה ההרגשה שהחופש הגדול ממש מעבר לפינה, אבל פתאום לכולם יש הרגשה שהכל קצת נרגע בשיגרה היומיומית. גם אני נרגעתי – אולי אפילו נרגעתי יותר מדי כי השיגרה שלי כללה פרסום פוסטים ואני לא פירסמתי פוסט כבר מלפני חג שבועות… מצטערת! אחת הסיבות לרשלנות שלי היא שהתחילו לשדר שוב את Extreme Makeover ב-HOT. למי שלא מכיר, צוות המעצבים של התוכנית מפתיע בכל פרק משפחה נזקקת, שולח אותם לנופש לשבוע במקום אקזוטי, הורס להם את הבית ובונה להם אחוזה לתפארת במקומו – והכל תוך 7 ימים! כל מה שצריך זה להישען אחורה, לדמוע במקום המתאים (אני בוכה כמעט בכל פרק רק מהסיפורים של המשפחות ומההתלהבות שלהם בסוף), להעריץ את קצב העבודה המטורף מסביב לשעון, להזיל ריר על הטירה והעיצוב הסופי ולשמוח שיש סוף טוב. בגלל שהתוכנית משודרת בשעה 10 בלילה, זה שובר לי את רצף היצירה. כשהתוכנית מסתיימת בשעה 11, כל מה שאני רוצה זה לקרוא ספר במיטה ואחר כך לעצום עיניים ולישון. מצד שני התחלתי להילחץ על מתנות לסוף שנה, קייטנות ושאר ירקות. מתנות סוף השנה יחכו לפוסט נפרד, אבל אני בינתיים הצלחתי לתפור כמה כיסויים למכונת תפירה.

בשבוע שעבר עשיתי סדר בחדר היצירה (באמת שהגיע הזמן!) ותוך כדי כך העמדתי את מכונות התפירה בשורה. כשראיתי את הרצף הזה הייתי חייבת לצלם – זה פשוט עשה לי שמח בעיניים. המכונות גם מסודרות לפי הסדר בו תפרתי את הכיסויים – מכל כיסוי הפקתי לקחים, שיפרתי, תיקנתי ויישמתי – עד שהגעתי לדגם האחרון והסופי. ממש אבולוציה של כיסויים – דארווין היה גאה בי :P.

{4AF3CDC9-1ADC-40D7-BDE6-47C4624EA3FA}

למה צריך כיסים בכיסוי למכונת תפירה? כדי לשים בהם את כבל החשמל ואת הדוושה שתמיד זרוקים באיזושהי שקית בפינה. הכיסוי מוקשח ועומד בפני עצמו גם כשהמוכנה לא בתוכו – וזה בדיוק מה שרציתי! הנה הצד האחורי של המכונה (או הקידמי – תלוי מאיפה מסתכלים) עם הפתח לידית.

{64AF7F47-B3FF-400B-8A4A-FC63A4F22A3B}

מכל הנסיונות יצאה לי גם סדנא! הסדנא מיועדת לבעלות ידע בסיסי בתפירה ודורשת מכונת תפירה לכל משתתפת – גם כי יש פה מספיק מה לתפור וגם כדי לוודא שהכיסוי מתאים למכונה של כל אחת. יהיה לא נעים להשקיע את כל הזמן הזה בתפירת כיסוי רק כדי להגיע הביתה ולגלות שהוא קטן מדי…:D. לכיסוי יש ביטנה כמובן ופתח לידית שניתן לסגור – כל מה שצריך כדי להזיז את המכונה ממקום למקום.

{DA80EC15-B788-4E6D-B91A-E8704628073E}
 
מתי? תתקיימנה שלוש סדנאות בתאריכים הבאים:
– ביום שישי ה-8 ביולי ב-9:00 בבוקר
– ביום חמישי ה-14 ביולי ב-19:00 בערב
– ביום שישי ה-15 ביולי ב-9:00 בבוקר
 
כמה עולה? המחיר הוא 200 שקלים למשתתפת
כמה זמן? אורך הסדנא הוא 5 שעות
איפה? הסדנאות תתקיימנה אצלי בבית בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה)
איך נרשמים? שולחים לי מייל לכתובת kparparim@gmail.com עם הפרטים (טלפון ושם מלא) והתאריך הרצוי (עדיף לתת יותר מתאריך אחד אם הסדנא בתאריך המבוקש כבר מלאה).
 
החומרים הדרושים:
– מכונת תפירה
– מספרי בד
– בדי כותנה או ריפוד לחלק החיצוני
– בדי כותנה לביטנה ולכיסים
– חוטים תואמים
שאר החומרים יסופקו בסדנא – פליזלין, לולאה וכפתור, סרט אלכסון ומילוי קשיח כמובן.
להתראות בסדנא,
קרן.
כתיבת תגובה

