אחיות

כשאני מסתכלת אחורה על כל התחביבים שהיו לי אני מתפלאת כל פעם מחדש. זה התחיל בפימו וריקמה בתיכון, המשיך בסריגה, אחר כך עבר להדבקת מפיות, לאחר מכן תכשיטים וחרוזים, אז הגיעו הכנת חרוזי זכוכית עם מבער, משם זה המשיך לכרטיסי ברכה, אלבומים ולבסוף תפירה. כשאני רואה את כל החומרים שיש לי בבית, עולים בי זכרונות מתחביבים ישנים. לפעמים אני מנסה משהו שלא ממש תופס (למשל ליבוד רטוב) והחומרים נשארים למקרה שזה אולי יצליח בפעם אחרת, ולפעמים פשוט נמאס לי ואני מעבירה את כל החומרים לחברה או שכנה טובה. ברוב המקרים אני פשוט שומרת את החומרים למקרה אולי אצטרך (ככה לימדו בפולניה).

באותה מחשבה על חומרים, כמה סוגי חומרים שונים יש כאן לדעתכם? מאז שאני מתעסקת גם בתפירה וגם בנייר, הגבולות מתחילים להיטשטש. אמנם הרקע כולו נייר, אבל יש פה גם לבד, תוית תפורה, קטיפה, מתכת, בד, קרושה וקנווס. חסר רק כפתור ואפשר כבר ללבוש את זה…

{D93FAB86-0262-473B-9FB4-75904F86956B}

{232E24E2-70DE-459E-BECA-E142534FDAA7}

הכותרת עשויה מאותיות הקטיפה של מסטיקים ורחלי גזית (אם אתם עדיין לא מכירים, שווה להכיר!) והיא מודבקת על שתי שכבות לבד בצבע טורקיז שתפרתי יחד במכונת תפירה כדי ליצור את בועת הטקסט הזו. הענן עשוי מקנווס שנחתך במכשיר הקאטלבאג, הלב עשוי מקרטון והקליפס הורוד עשוי ממתכת.

{9083CBDE-E1BC-4BB3-B098-F3CBA549236C}

לאחת מהסדנאות שהעברתי עשיתי המון חיתוכי פרחים מבד תכלת דקיק – אספתי את כל השאריות שנותרו, צירפתי פרח קרושה וסיכה מתפצלת עם בלינג ורוד עצבני – והרי לכם פרח לתפארת משפחת המלוכה…

{EB80F81A-7BC4-4FBF-8C25-C8733F00B6DA}

{93679A61-6B76-4DE7-88A4-371B964F8D6D}

את התוית התפורה הזו של together יש לי כבר 3 שנים לדעתי – מה שמראה שאם יש סבלנות, בסוף מוצאים שימוש לכל דבר. או שפשוט אלו הגנים הפולניים שלי שאומרים לי שלא צריך לזרוק, שיהיה…

{6FA0AB4E-DE39-46A1-BC3A-97B04DE946B2}

עוד משהו שהספקתי לעשות השבוע הוא לתפור כיסוי למכונת תפירה עבור הסדנא המתוכננת. הנה המודל הראשון – המודל השני מחכה לזמן פנוי. לא פשוט לתכנן כיסוי שיהיה מספיק יציב כדי לשאת בכיסים את כבל החשמל והדוושה ושיש לו גם פתח לידית הנשיאה (וכנראה שלפתח יהיה גם כיסוי). נכון שזה רק בשלב התכנון, אבל זה מתקדם לא רע עד עכשיו… היתרון הוא שעד שאגמור לתכנן את הכיסוי ולנסות כמה רעיונות, יהיו לי כיסויים לכל מכנות התפירה 

{23766D52-C7FE-4729-A43C-C200AB0885FD}

השבוע הספקתי גם לעשות למאי עוגה מבצק סוכר ליום ההולדת החמישי. עשיתי לה עוגה של איגלו עם פינגוין – אבל אכלו לי את התמונות. באמת! צילמתי בערב שלפני והשארתי את המצלמה בגן כדי שיצלמו את האירוע. בצהרון מאי ולי השתעשעו עם המצלמה וצילמו את עצמן בכל מיני פרצופים – ואלו התמונות היחידות שנמצאות כרגע על המצלמה… תצטרכו להאמין לי – לפחות הילדים בגן אמרו שהיה טעים.

מה עוד מחכה לי? ארוחה משפחתית שלשם שינוי אני צריכה לבשל עבור כולם לכבוד יום ההולדת של מאי בשבת, כיסוי נוסף למכונת התפירה כדי לנסות את הרעיונות החדשים שצצו לי, סדנת בוקר של טרייסי האדסון שמארגנת אליס מ-MyPunch, להכין שיעורי בית לשיעור הראשון של מכון יעל, להתחיל לחשוב על מתנות לסוף השנה למורות ולגננות – ולמצוא גם זמן לקרוא פה ושם…

לסיום הפעם יש הערה מנהלתית – בגלל הביקוש פתחתי הרשמה לסדנא נוספת של ארנקונים ב-3/6 ולסדנא של תיק נתנאלה ב-10/6. להרשמה ופרטים שלחו לי מייל ל-kparparim@gmail.com.

שיהיה סופשבוע נהדר ויצירתי!

קרן.

כתיבת תגובה

