תורת היחסות

איינשטיין צדק – הכל יחסי בחיים. אחרת אין לי שום הסבר איך 10 הימים האחרונים עברו כל כך מהר. הילדים בחופש, כל החנויות פתוחות, לא עובדים – פלא שלא שמנו לב שהימים עוברים? נפגשנו עם משפחה וחברים ונמנענו מלהסתובב עם כל עם ישראל בכל החניונים/פארקים בארץ. לא נראה לי שזה היה חסר יותר מדי לבנות, ובתמורה הן קיבלו קצת שלווה ושקט עם יקיצה טבעית בכל יום. פתאום אנחנו כבר ביום האחרון – הילדים עוד בחופש אבל המבוגרים כבר חזרו לעבודה – כדי שלא נתרגל שטוב לנו מדי. אתם בטוחים שאין פולנים בממשלה?

מחר כבר חוזרת השגרה במלוא הכוח – ואני כבר מפנטזת על סוף השבוע. השגרה שלי כוללת כרגיל גם יצירה בשעות הערב המאוחרות – ויש לא מעט השלמות של פוסטים שאני צריכה לפרסם. הספקתי לתפור פיג'מה ללי, חולצה וקומביניזון (!!!) בשבילי, שני דפים לאלבום ועוד החלפה בצנצנת – והיד עוד נטויה. יש לי ארנק חדש עם כיסים שאני מפנטזת לתפור, תיק רופא של פעם ואולי עוד משהו עם ידיות ממתכת – כרגיל אין מספיק זמן לכל הרעיונות. בינתיים אני משלימה פערים עוד מהנסיעה ללונדון – מסתבר שעדיין יש דברים שלא סיפרתי לכם עליהם…

לפעמים משתי חתיכות בד יכול לצאת משהו קסום – בטיול החלטנו לארגן מיני סדנת תפירה, משהו קטן שאפשר לעשות בצוותא. האמת היא שזה לא ממש היה תפירה אלא יותר רקמה – את התפירה עשיתי מראש בבית לכולן. הפרוייקט היה מעטפות תפורות – לפי ההוראות מכאן. צד אחד עשוי מפשתן עם כפתור ולולאה:

{04A82DD9-D546-4354-949D-8B722E89375B}

והצד השני משתנה לפי שאריות הבד שהיו בהישג יד:

{0598F42F-BEF5-43D3-A4F1-C7F7BCD8651F}

אחרי שמקפלים, נוצרת המעטפה הזו:

{EBAE47D7-7F87-4714-930D-EA28B8494AA5}

וקצת יותר מקרוב:

{EEF192E7-2A41-426D-9168-59C59AEFAEFD}

בסדנא תכננו לרקום כדי לסגור את הקיפולים ואולי להספיק עוד לרקום משהו בצד השני. האמת היא שאני לא מוצאת את המעטפה שרקמתי – כנראה היא נשארה בבלאגן בחדר במלון עם כל השקיות, ככה שתצטרכו להאמין לי שזה מה שעשינו. בינינו, היינו יותר עסוקות בלאכול, לדבר ולחגוג לזוהר יום הולדת.

זוהר (שאצלה ערכנו את הסדנא) חגגה יום הולדת 40 ועבורה תפרתי את כרית הסיכות הזו בצורת צב:

{AADE23E1-BE07-4BC8-8FEE-01F98225184C}

הגיזרה היא של הת'ר ביילי והיא נקנתה באתר המקסים הזה. כמו כל הבובות שלי, פעם אחת הספיק לי כדי להבין שזה יותר מדי עבודה בשביל בובה. כל פעם אני שוכחת את זה עד שעולה לי החשק לבובה נוספת.

{177B0146-E448-47D3-AE49-3E39D99EAF71}

כל התמונות צולמו על הספה בסלון ברגע האחרון – מלי ופנינה אוטוטו עמדו לאסוף אותי לשדה התעופה. מזל שהיה עוד אור יום אחרת לא בטוח שהיו נשארות לי עדויות (אלא אם כן מישהי מהרוקמות זכרה לקחת את המעטפה הרקומה איתה).

בינתיים עבר לו כבר פסח ונכנסים לישורת האחרונה לקראת סוף השנה (מאז שיש לי ילדים סוף השנה מבחינתי זה החופש הגדול). בדרך יש עוד את יום העצמאות, ל"ג בעומר ושבועות – והנה שוב כבר צריך לחשוב על קייטנות וחוגי שחיה. תנו לי עוד להנות ממזג האויר האביבי הנהדר שיש כרגע – הוא בטח ימשך רק שבועיים. בשביל האביב הקצרצר הזה יש את החולצות הדקות עם השרוול הארוך – רגע לפני שמד המעלות יתחיל לטפס לכיוון ה-40.

קרן.

כתיבת תגובה

