במבי

הפוסט הזה פורסם במקרה – אני נמצאת בברלין בכנס של העבודה ותכננתי לפרסם פוסט מכאן – אבל מרפי התערב. בכל הבלאגן של לארוז בשעתיים האחרונות לפני הטיסה שכחתי לארוז את הכבל של המצלמה. לא רציתי לפרסם פוסט בלי תמונות ולצלם בטלפון הנייד זה לא בא בחשבון בגלל איכות התמונה – אז תיאלצו לחכות שאחזור הביתה בערב ליל הסדר ואוריד תמונות. בינתיים אני "סובלת" כאן כמו פולניה טובה עם אוכל נהדר ומלון 5 כוכבים . מי שמכירה אותי יודעת שתמיד יש לי פוסט  מוכן בהיכון – ולמזלי היה כך גם הפעם – תיהנו!

כבר הזכרתי שיש לי Serger? בארץ קוראים לה מכונת אוברלוק – שזה התפר שנמצא ברוב הבגדים שאנחנו לובשים. מה שזה עוד אומר זה שעכשיו אני יכולה גם לתפור בגדים עם גימור נורמלי של התפרים – וסוף סוף אני יכולה לתפור דברים עם טריקו ולייקרה בלי שזה יראה עקום. תפר אוברלוק הוא בעצם תפר שעוטף את קצות הבד והמכונה גם חותכת  את השארית של הבד ככה שזה נראה ישר ויפה.

אחרי החצאית של מאי החלטתי לתפור משהו קצת יותר רציני ועל הפרק עמדה החלפה בנושא של במבי – מן החלפה קטנה שעשינו בין חברות. אני לא יודעת לתכנן גזרות של בגדים – אבל אני כן יודעת להוציא גיזרה מבגד קיים. למזלי היה לי קרדיגן בגיזרה שרציתי בארון והרי לכן קרדיגן במבי…

למרות שהוא נראה בצבע אפור, הקרדיגן עשוי מבד אלבסטי בצבעי חום – חום בהיר בחלק החיצוני שלו וחום כהה בפנים. אותו בד – שני צבעים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הנה האלמנט שעל שמו בכלל קרוייה ההחלפה – הבמבי. האמת היא שבכלל רצינו לעשות החלפת צבאים – או עופרים. משם לבמבי זה כבר היה קצר מאוד… מרגע שקראתי לזה במבי לא היה מצב שהייתי עושה משהו רציני ומכובד, הייתי חייבת משהו חמוד וילדותי. מעניין אם קראו לבמבי בשם הזה גם כשהוא גדל ונהיה אבא .

לא יודעת עד כמה רואים, אבל זה כפתור מצופה באותו הבד של הקרדיגן עם רקמה שהעתקתי ביד חופשית מהבד שתראו בהמשך. כן, זה מחובר לסיכת ביטחון ככה שלא חייבים ללכת עם הקישוט אם זה לא מתאים. אני יודעת שזה נראה כמו כלב – אבל זה במבי עם רגליים קצרות .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

והנה תמונה כשהקרדיגן מונח  על המיטה שלנו – עכשיו רואים יותר טוב את כל הקפלים מקדימה?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

כן, זה חום בהיר וחום כהה, נשבעת!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הכל היה ארוז בשקיק בד הזה – שיש עליו (איך לא?) המון במבים קטנים. הבד נקנה אצל נתנאלה בדיוק למטרה הזו.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

כשחשבתי שזה לא מספיק (כן, גם אני חסרת בטחון) הכנתי ארנקון קטן – מבחוץ עור חום שעליו תפרתי לב מעור בצבע קרם – ומבפנים את אותו בד מקסים… הוא ממש קטן – בגודל של כף היד שלי.

{F7051E73-1981-4449-B5E0-45405FF1937E}

למי שרוצה לדעת, ככל שהארנק יותר קטן זה יותר מסובך! גם התפירה כי הכל קטנטן (ויש פה עור) וגם החיבור למסגרת כי אין מקום לזוז… בסוף מצאתי מקום (-:

{7DE7D3D4-CBD5-4816-8F5D-C8D9AF3A06DF}

יעל יניב המופלאה קיבלה ממני את ההחלפה – אני אהיה חייבת להכריח אותה לדגמן כי אין לי שום תמונה שלה לובשת אותו!

ד"ש מברלין,

קרן.

להשאיר תגובה

