בתאבון – פוסט עם חמץ…

מי שקורא בבלוג הזה מספיק זמן יודע שאני לא בשלנית דגולה. מה שכן, בגלל האהבה שלי למתוקים (אהבה שאני מנסה להתכחש לה במשך כמעט 40 שנה) עוגיות ועוגות עושות לי את זה בגדול. ואם כבר עוגיות, עוגיות חינוכיות בכלל פורטות לי על כל המיתרים. את הסט הזה ראיתי בצומת ספרים – במחיר מנצח של 50 שקלים לסט שלם בקופסת פח. יש אותו גם בסטימצקי, שילב ובטח עוד כל מיני מקומות. רואים את כל האותיות בצנצנת הזכוכית? בתור אוהבת מילים וטקסטים זה פשוט גורם לי אושר…

{9F771AD8-9DA5-4DF8-BFA2-5DD0E9706FAF}

אני התלהבתי ממנו עד כדי כך שקניתי אותו כמתנה לימי הולדת של חברות של הבנות. זה אמנם דורש הורה משקיען כדי שיעשה את הבצק וירדד אותו לעובי אחיד וסביר, אבל הילדים יכולים לקרוץ בעצמם את האותיות מהבצק (כן, קוראים לזה לקרוץ ואין שום קשר לעיניים) ואפילו להנות מהשאריות כדי להכין צורות משלהם אם לא בא לכם ללוש ולרדד מחדש. בקיצור, קצת השקעה – והרבה חינוך. החסרון היחידי הוא שכשהאותיות כבר אפויות, רוצים כל הזמן ליצור עוד ועוד מילים – וגם לאכול אותן…

{67968C27-D83B-4ADC-97EA-BAC046C64A68}

מה שכיף בחותכנים האלו הוא שהם גדולים ועבים מספיק כדי שהאותיות לא ישברו – יש לי סט קטן יותר לבצק סוכר ושם ממש זה סיוט להוציא את האותיות בלי שהצורה שלהן תתעוות. פה זה פשוט וקל – ואם עושים עוגיות חמאה אז זה בכלל חינוכי וגם טעים. אפשר כמובן גם להשתמש בהן עם בצק סוכר, פלסטלינה או פימו.

{68DC407C-54BF-4F71-B08E-6253C3ED4095}

היצרן של הסט הוא "פרה סגולה" – מסתבר שיש להם עוד כל מיני מוצרים חינוכיים ורעיונות מדליקים – והעיקר, תוצרת הארץ! אחרי הקניות בלונדון אני חייבת לפרגן גם למקומיים .

הערת אגב – לא, אני לא עושה פוסטים מטעם מישהו – כשאני מקבלת במתנה משהו לנסיון אני כותבת על זה וגם כשאני קונה משהו מכספי אני גם כותבת על זה – ולא מסתירה שום דבר. אין לי אחוזים מהסטים האלו, שילמתי עליהם במיטב כספי ואני אפילו לא מכירה את החברה – אבל מאחלת להם שיצליחו כי הרעיון נהדר. האמת היא שזה משהו שיכול ללכת טוב גם בתור מתנה לפסח לילדים – למרות שהקטע של עוגיות מקמח מצה לא ממש עושה לי את זה. בכל אופן, למי שהתנדבה להיות בוועד של הגן ומתחילה כבר לחשוב על מתנות לסוף השנה לילדי גן חובה שעולים לכיתה א', נראה לי שזה יכול להיות רעיון לא רע.

עוד הערת אגב – הפוסט הזה צולם הרבה לפני הפסח (לפחות לפני חודש). כחלק מביעור החמץ בבלוג, אני מפרסמת כל פוסט מוכן שיש בו חמץ, כדי שלא אתפס מחזיקה ברשותי חמץ בפסח . רק מי שמכיר את ההכנות שעשיתי לפסח  יודע אם הייתי צינית במשפט הזה או לא…

קרן.

כתיבת תגובה

