ניירת

למרות הכותרת, זה דוקא פוסט של תפירה…

כ-ו-ל-ם מכירים את התופעה הזו – מגיע מכתב מהדואר שצריך לטפל בו. זה לא משנה אם זה ארנונה מהמועצה, חשבון מחברת החשמל, חידוש טסט לאוטו או אגרת טלוויזיה. זה גם לא משנה איפה זה נדד קודם בבית (במגירה במטבח, אחר כך בקערה ליד הטלפון, משם זה נתלה על המקרר כדי שלא נשכח), בסוף זה מגיע לתיק. תוסיפו לזה מרשם מהרופא שצריך לקנות, חשבונית שצריך לתייק, קופון הנחה לחנות או סתם רשימת קניות – הכל מגיע לתיק. לא יודעת איך זה נראה אצלכם, אבל לי יש ערמות ניירת בתיק שלי. מדי פעם אני מחליפה תיק ואז אני ממיינת – מה כבר לא רלוונטי והולך לפח – ומה נודד הלאה לתיק החדש. משום מה אצל ארז בתיק אין דברים כאלו…

מה עושים? עושים סדר. איך מתייקים כל מיני דפים בנושאים שונים ועדיין שזה יראה מסודר? בונים הרמוניקה (או יותר נכון תופרים הרמוניקה).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הגיזרה קנויה מהאתר הזה – לא מסובר מדי להכין אותה אבל הסגירה מסביב הייתה חייבת להיות באחד הצדדים ביד (כמו שסוגרים שמיכות טלאים). בהתחלה תפרתי סרט אלכסון מסביב וסגרתי במכונת תפירה. ככה זה שכב מספטמבר על המדף – ולא הייתי מרוצה. אתמול נשברתי, פרמתי ותפרתי מחדש מסביב ביד – ובא לציון גואל… לפעמים פרפקציוניזם זו בעיה קשה :D.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

יש גם מקום לתגיות – פשוט ויניל שקוף שקופל לשניים ואפשר לשים בתוכו פיסת נייר עם הנושא.

ככה ההרמוניקה חצי פתוחה:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

וכשהיא סגורה:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ומבט מהצד:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ורק תציצו על התיפורים החופשיים שלי – אני ממש אהבתי את הלבבות הקטנים, אבל זה רק עבור עבודות בכזה סדר גודל. כשאני חושבת לעשות דבר כזה על שמיכה שלמה אני מראש מנסה לסלק את המחשבה הזו מהראש שמא תישאר שם עד שלא תהיה לי ברירה – ואז אקלל לאורך כל תיפורי השמיכה על הרעיון המטורלל וגוזל הזמן הזה…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אמנם הכל מסודר עכשיו, אבל זה לא אומר שיטפלו בניירת הזו יותר מהר…

עדכון פורים (זמני בהחלט) – אור רוצה להתחפש לנויה מ"מה בכריש", לי רוצה להתחפש לבראץ רוקיסטית, מאי רצתה להתחפש לעוגת קצפת ובינתיים התפשרה על טינקרבל. יש עוד פחות משבועיים לשעת השין… .

ידעתי שאני יכולה לקנות להן תחפושות מוכנות אבל כשכל תחפושת עולה 200 שקל לפחות, נראה לי מוגזם לשלם לפחות 600 שקל על 3 תחפושות שילבשו רק יום אחד בשנה. כמה שאני מנסה למחזר את התחפושות, משום מה בכל שנה יש לבנות שלי רעיונות תקיפים בנושא התחפושת…:P. אני אנסה לאלתר ולתפור השנה – צפו לפוסט פורים תפור במיוחד…

ומה איתכן, אתן כבר מוכנות לפורים?

קרן.

להשאיר תגובה

