ג`ק וג`יל

ג'ק וג'יל הוא השם של ליין דפים של חברת פרימה – והוא גם השם של שתי הדמויות המתוקות שמופיעות בהן:

{8E74F7FF-410A-4A17-ABFC-58E35B9B7EB2}

הדמויות הללו מסתכלות עלי כבר חודשיים מתוך הקופסא ומחכות לתורן – והנה הוא הגיע! אני פותחת הרשמה לסדנת מיני אלבום עם הדפים המקסימים האלו. האלבום עדין ורומנטי – אני השתמשתי בו לתמונות ילדות שלי אבל הוא יכול גם להיות אלבום לידה או אלבום תינוקות – או סתם אלבום בנות…

האלבום הוא בגודל 15 על 15 ס"מ – אני מצרפת קולאז' של תמונות כדי שתבינו את הרעיון.
{928C5B11-6EE1-4C6F-A46C-4E0C38375326}
החומרים הדרושים:
– מספריים חדות
– דבק ג'ל (מומלץ!)
– עט שחור לכיתוב
– לפחות 12 תמונות בגודל 6.5 על 9 ס"מ (אפשר גם 7.5 על 10 ס"מ) – רצוי עם מסגרת לבנה מסביב.
מתי? תתקיימנה שתי סדנאות – ביום שישי ה-25 בפברואר וביום שישי ה-4 למרץ
כמה עולה? המחיר הוא 220 שקלים למשתתפת
כמה זמן? הסדנא תתחיל בשעה 9:00 בבוקר ותסתיים בשעה 13:00 בצהריים
איפה? הסדנאות תתקיימנה אצלי בבית בגני-תקוה
איך נרשמים? שולחים לי מייל ל-kparparim@gmail.com עם הפרטים (טלפון ושם מלא) והתאריך הרצוי.
 
להתראות בסדנא,
קרן
כתיבת תגובה

