מחברת עור

מאז שהתחלתי לתפור נגלה לפני עולם חדש. אמנם תמיד הולכים לתופרת כדי לתפור מכפלת במכנס חדש, להצר בגד או להחליף רוכסן התקלקל – אבל אני דווקא הולכת לכיוונים אחרים. לא שאני לא עושה מכפלות או מצרה בגדים – נראה לי מוגזם לשלם לתופרת לעשות דברים שאני יודעת אבל פשוט מתעצלת לעשות. מתעצלת, מתעצלת אבל בסוף עושה… בכלל, מכונת תפירה היא מוצר בהחלט שימושי בבית, במיוחד אם רוצים לעשות דברים לא שגרתיים. נראה לכם שהתופרת השכונתית הייתה מבינה מה אני רוצה אם הייתי מבקשת שתתפור לי מחברת מעור? או בובת טילדה? או שמיכת טלאים? לא נראה לי… (בלי להעליב תופרות שכונתיות כמובן!).

אחד הדברים הכי כיפיים כשיודעים לתפור זה לנסות כל מיני דברים חדשים שקופצים לראש – ככה התחילה המחברת שהכנתי ללימור שעובדת איתי. כל שנה נגמרת לה המחברת הקבועה וזה התפקיד שלי לארגן לה מחברת חדשה – וכל פעם אני מנסה משהו אחר. השנה חשבתי להדביק בד על הכריכה ובסוף נפל הפור דווקא על תפירה של עור. המחברת בנויה סך הכל משני קרטונים שעטפתי עם עור ופשוט תפרתי מסביב. בהתחלה חשבתי לחורר ולשים ספירלה אבל הכריכה יצאה עבה מדי עבור מכשיר ה-Bind-It-All שלי ככה שהלכתי על האופציה של טבעות. בדיעבד זה גם יותר פרקטי כי תמיד אפשר להוסיף עוד דפים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

העור בצבע קרם בהיר וכדי להוסיף עניין חתכתי ממנו לב והפכתי את החור לאפליקציה הפוכה. הפרח עשוי מעור חום וכפתור שציפיתי בבד.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הבד הורוד הוא במרקם דמוי זמש והוספתי קצת מילוי אקרילן כדי שיהיה לו גם נפח.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

בגב של המחברת הוספתי גם קישוט – הפעם השתמשתי בּלֶבֶד ועור.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הלבד הוא פשוט עיגול שחתכתי עם מספרי סקאלופ מיוחדות לבד (יש אצל נתנאלה). על העור החתמתי את החותמת החדשה שלי של חותמת מקומית מקסם שימושי ופשוט תפרתי מסביב.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

נכון שלא נותנים סתם ככה מתנה בלי אריזה? אז ארזתי…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הכרטיס הוא אחד הפשוטים שהכנתי – ואולי לכן אני כל כך אוהבת אותו. תפרתי עליו את הלב שגזרתי מהכריכה, החתמתי עוד חותמת של חותמת מקומית ועשיתי עליה אמבוסינג חם בצבע לבן ולקינוח קִיוְוקַוְותִי (איזו מילה!) מסביב עם עט ג'ל לבן. בתוך הכרטיס כתבתי הוראות לגבי מה מותר לכתוב במחברת הזו – מספרים זוכים בלוטו, מספרי טיסות לחו"ל, טלפונים של בחורים שווים במיוחד וכתובות של חנויות שכדאי לזכור. גם אני צריכה מחברת לכתוב דברים כאלו!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

פורים כבר נראה באופק ואצלינו בבית הדיעות עדיין לא מגובשות. נכון שלי עדיין רוצה התחפש למאיה מהפסטיגל (הגיטרה, המכנסיים הכתומים ושאר האביזרים גם הם בתוקף), אבל מאי זנחה את רעיון מארי אנטואנט והחליטה שהיא רוצה להתחפש לפיצה. אור כרגיל תחליט בערב לפני – חכו להתפתחויות…

אגב, למי שיש לה ילדים יותר החלטיים משלי שכבר סגורים על התחפושת שהם רוצים,  יש לי קטגוריה של תפירת תחפושות לפורים בבלוג הקישורים שלי – תיהנו!

קרן.

להשאיר תגובה

