שק קמח

חיפוש בויקיפדיה לגבי "שק קמח" הניב את ההגדרה הבאה:

נשיאת אדם אחר על הגב תוך העמסתו על השלד. בשיטה זו ניתן לשאת משאות כבדים, אשר משתווים אפילו למשקל הגוף. הנשיאה מלווה בשיר משחק: "שק קמח, שק קמח, מי רוצה שק קמח?".  בירושלים המשחק נקרא אַבּוּיוֹיוֹ.

מעולם לא שרתי את השיר וגם לא דיברתי על זה עם ירושלמיים – ובכלל לא ברור לי ממתי המשחק הזה. מתי סחבו שקי קמח? מתי קנו הביתה שק קמח שלם?  בכל מקרה, אצלינו בבית תמיד מבקשים לעשות שק קמח – בעיקר אם רוצים טרמפ במדרגות מאחד ההורים…

את התמונה הזו צילמתי בספונטניות – לי שיחקה עם מאי החצר בקיץ ולקחה אותה לסיבוב שק קמח. שתיהן ציפלוניות והייתי בטוחה שעוד רגע מישהי מהן נופלת.

{AC7220DB-299C-4C49-8385-9DC36377B8AD}

מזהים את הכיתוב בכותרות? שילוב האותיות של מסטיקים ושל קסם שימושי – אני ממש אוהבת את שילוב הפונטים והגדלים. את מסגרות השקופיות קניתי לפני 3 או 4 שנים – ממש כשהתחלתי עם הנייר והם היו הלהיט בזמנו. מיותר לציין שזו פעם ראשונה שאני משתמשת בהן . הרצועה הירוקה המנוקדת היא בעצם בד שחתכתי עם מספרי סקאלופ והידקתי לדף עם מהדק סיכות.

{31B352D4-16A7-4B2D-A41F-244026324765}

הסלסולים עם העלים נחתכו ב-eCraft – המכונה עבדה וחתכה ואני ישבתי עם חיוך דבילי על הפנים – אפילו לא מצמצתי כדי לא להפסיד…

{99E5C3A7-4782-43F9-A406-5F1942256C71}

ציפיתי כפתור בבד ירוק ורקמתי עליו לב – בדיוק מה שהיה חסר!

{6AFD5EB0-4B74-4B9A-8268-CA7ACD29ECA5}

מתי בפעם האחרונה מישהו עשה לי שק קמח? לא זכור… אני יכולה לבקש מארז אבל נראה לי שבסוף שנינו ניפול (אם לא נתגלגל מצחוק  לפני כן :P).

מחכה לנו שבת גשומה – ואמא שלי מתכננת חמין. אין כמו לבוא לשבת להורים – יש מישהו שמכין אוכל, משעשע את הילדות ונותן גם להורים לנוח… בשביל זה המציאו את סבא וסבתא, לא?

שתהיה לנו שבת רטובה בחוץ אבל חמה בפנים!

קרן.

כתיבת תגובה

