מועדון ארוחת הבוקר

הסרט "מועדון ארוחת הבוקר" הא אחד הסרטים האהובים עלי – ולכן כשראיתי את הפלייסמטים של ארומה מיד עלה לי חיוך על השפתיים.

{5D29FE4A-1A17-4B58-8378-66FB60DFBBAB}

אני תמיד מקנאה באלו שיש להם זמן לארוחת בוקר במשך השבוע – ועוד יותר מקנאה שאלו שיש להם זמן לשבת לארוחת בוקר בבית קפה. ברור לי שלא כולם מובטלים אלא פשוט עובדים בשעות שונות או שפשוט זה היום החופשי שלהם – מורים, צוות רפואי שעובד במשמרות, אנשים שעובדים לפי שעות או עצמאיים (למרות שאלו בדרך כלל עובדים יותר – אבל בשעות שלהם). המקסימום שלי לארוחת בוקר זה לאכול בננה בשעת הפקקים – ואחר כך איזשהו חטיף בריאות כשאני מגיעה למשרד. לפעמים כשאני לוקחת יום חופש אני גם מתלבטת אם להתחיל אותו ברוגע בבית קפה – ואז נזכרת כמה דברים וסידורים אני צריכה עוד להספיק היום ומתחילה לתקתק עניינים. ארוחת בוקר בבית קפה? רק כשאני בנופש…

במפגש הפורום שאירחתי אצלי ביום שישי היה משחק החלפות שהשאיר אותי פעורת פה – כל עבודה  היתה יותר יפה מהשניה. כנראה ככה זה כשנותנים לאוסף נשים יצירתיות רעיון כללי בלי להגביל… הנושא היה שקית לסנדביץ'/תיק אוכל – והעבודות היו נהדרות אחת אחת – תציצו פה כדי לראות את השרשור המלא של העבודות.

אצלי זה התחיל הפוך (כמו הרבה עבודות אחרות שלי) – מה שקבע את הגוונים של  התיק היה דוקא הבפנוכו שלו… תיק אוכל ידוע בכך שהוא מתלכלך ונרטב – עגבניה שמטפטפת, חרדל שנמרח או קטשופ שהולך לטייל. לכן הפתרון האידיאלי הוא לעשות את החלק הפנימי של תיק האוכל משעוונית.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

השעוונית הכי יפה שהיתה לי היא השעוונית הפרחונית הזו – שכבר השתמשתי בה לתיק וכובע הרחצה – הנה מבט קרוב יותר:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

משם ההמשך היה די קל – הבד היחידי שהתאים לי היה בד ריפוד בורדו – הוספתי פשתן בצבע קרם, ידית וסרט פרחים בירוק זית – והתיק מוכן!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

נכון שהפרחים האלו יפים?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

לתיק יש נפח אבל הוא לא גדול מדי – מספיק כדי לשים סנדביץ' ופרי ולצאת לדרך. אמרו לי שהוא נראה יותר כמו תיק ערב מאשר תיק אוכל… נוּ שוֹיְן 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מבט ממעוף הציפור:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

צירפתי עוד תגית קטנה שנחתכה ב-eCraft – ממש קטנה!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מאז שאילאיל התחילה את שגעון הבִּנְטוׁ, הבנות שלי רוצות "אוכל בְּצוּרוֹת" – כלומר אוכל שחתוך לחתיכות קטנות בכל מיני צורות, משהו צבעוני וקל לנשנוש בתוך קופסא. מכיוון שבדרך כלל ארז מכין להן את האוכל בבוקר והוא ממש לא בראש של בנטו (בלשון המעטה – נראה לי שזה טריפ של אמהות בלבד, על כל השוביניסטיות שבעניין), אני מפנקת אותן מדי פעם בארוחה כזו. בשביל זה אני צריכה לקום חצי שעה קודם – וצריכה לתכנן מראש שיהיו מספיק חומרי גלם שאפשר לארוז יפה ויחזיקו מעמד. היתרון הוא שיש תמיד שאריות ואז יוצאת גם לי ארוחת בֶּנְטוׁ למשרד (שאני בדרך כלל מספיקה לחסל עוד באוטו בפקקים של הבוקר). התעשיה הזו מגלגלת הרבה כסף עבור כל מיני חותכנים, תבניות צורות, קופסאות בנטו, קיסמים מעוצבים וכמובן גם תיקי בנטו ששומרים את הקופסא בצורה מאוזנת. בהקשר הזה, ודאי תבינו למה שמחתי כפליים כשתראו מה אני קיבלתי בהחלפת תיק האוכל מיאמה – תיק בֶּנְטוׁ… נכון שהוא מדהים? מעבר לכך, היא חסכה לי זמן והורידה לי פריט מרשימת הפרוייקטים הארוכה שלי. בתור המארחת הייתי הראשונה שלקחה משהו מהערימה וזכיתי בגדול!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

לא יודעת מה איתכן, אבל הפוסט הזה עשה אותי רעבה 

קרן.

כתיבת תגובה

