מזל

מזל שהחזקתן אצבעות כל כך חזק עד שהיה לנו בוקר שטוף שמש מושלם למפגש.

מזל שאני משתתפת בפורום טכסטיל ובזכותו נחשפתי לכל כך הרבה בנות יצירתיות ומקסימות.

מזל שהיה כל כך הרבה אוכל כי היה לי מבחר סלטים נהדר וטעמתי רק טיפה מאוסף הקינוחים (שהיה מדהים לא פחות!)

מזל שהיתה היענות נהדרת להחלפת תיק אוכל וזכיתי בתיק אוכל מדהים (אבל זה בפוסט נפרד כי יש פה גם ככה יותר מדי תמונות)

מזל שאני אוהבת מתנות (יש מישהו שלא אוהב?) כי קיבלתי אוסף מדהים של מתנות שחיממו לי את הלב.

מזל שיש לי מספיק מקום בבית – היינו 76 בנות!

רוצים לראות? בבקשה…

קודם כל, ככה נראים הסלון והחצר שלי עם 76 בנות בתוכם:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

צפוף קצת, לא?

וככה זה נראה כשהתחיל משחק ההחלפה :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אתם שמים לב שכמעט כולן מחייכות? צלם, צלם, עושים פה חיים…:P

וככה נראה הכיבוד אחרי ההתנפלות של 76 בנות רעבות:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

בקיצור, היה מ-ע-ו-לה, דיברתי המון, הקשבתי לא מעט, שמעתי הרצאה של לימיץ – מנהלת פורום etsy בתפוז (למי שלא מכירה את etsy, אולי עדיף שלטובת חשבון הבנק שלה שלא תדע מה זה…), פגשתי חברות ופרצופים מוכרים יותר ומוכרים פחות, ובעיקר נהניתי! מהחברה, מהאוירה, מהאוכל ומהיצירתיות.

אחרי שהכל נגמר, עשינו סדר בבית, החזרנו את הסלון למצבו הרגיל ואני התיישבתי בחצר עם ערימת כל המתנות שקיבלתי והתחלתי לצלם. רק כשראיתי את האוסף המלא קלטתי את הכמות של המתנות – זה כמו הכריסטמס הפרטי שלי.  אני התענגתי על כל מתנה – אני מקווה שגם אתן!

צביה700 תפרה לי מתלה הודעות מתוק בצורת כבשה – שכבר מפאר בגאון את המקרר שלי.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Miss Moo יצרה לי שלט דו-צדדי מקסים לדלת – מזל שיש לי רק שני תחביבים עיקריים (סקראפ ותפירה) – מעניין מה היה קורה אם היו לי שלושה או ארבעה 

{68B28FA3-89E0-402A-9EC7-436E5B9B03A6}

קרנושי הביאה לי אוסף מוצרים נהדר מהחנות שלה – מדבקות, סרטים, תליונים וחותמות בעברית – איזה כיף!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ותראו איזו סלסלה מתוקה קיבלתי ממיכל (ותציצו בקישור לראות איזה בגדים נפלאים היא מעצבת):

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

פיית מרציפן הפתיעה אותי עם אחד הפירות שאני הכי אוהבת – פומלה! ולא סתם פומלה אלא פומלה אדומה! ולא סתם פומלה אדומה, אלא פומלה אדומה מגינה של פיה! מזל שרק אני אוהבת פומלה אצלינו במשפחה – ככה ישאר לי יותר 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

נחמה שחורי הביאה לי תיק מקסים עם טריק – רואים את הפינה השמאלית התחתונה שלו?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מגלגלים את תיק ומכניסים אותו לתוך הפינה. מכווצים ומה יצא? תות!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ואם כבר תותים, תראו איזה תות סרוג יפיפה סרגה לי shoshyba:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מלי חוט ומחט נתנה לי שני כדורי זכוכית עדינים לתליה – איפה לתלות אותם? אני עדיין מתלבטת…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

עידית67 נתנה לי ארנקונים – אור כבר שמה את הטלפון שלה באחד מהם ואת הכסף הקטן בשני, לי שמה את ה-MP3 שלה בשלישי. אחת, שתיים, שלוש – נמכר!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

nati120 נתנה לי שרשרת עניבה מהממת – כזו אין לאף אחת!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yuli Gama סרגה לי ארנבון מתוק – הוא בגודל של 10 ס"מ בערך, בדיוק מתאים לכף היד של מאי שהתאהבה בו ממבט ראשון והלכה לישון איתו הלילה…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

זהו? נשברתם? תעצרו, תנוחו, תקחו נשימה עמוקה – וממשיכים!

ofekdean אחראית לשקט המופתי שהיה לנו אחה"צ. קיבלתי ממנה שלוש ערכות יצירה מלאות כל טוב (אחת לכל ילדה) שהעסיקו את הבנות ונתנו לנו שעות ברוכות של שקט (עד שבאו אליהן חברות ונשארו לישון אצלינו – והשקט התעופף לו לבתים אחרים…).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ותראו את הכרטיס המתוק שצורף לערכות:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

רחלה של הצאט התלבטה איזה צבע אני אוהבת יותר – ולבסוף סיימה את ההתלבטות בזה שהיא העבירה אותה אלי :P. שני צעיפים סרוגים באדום ובתכלת – ממש קשה לי להחליט את מי אני אוהבת יותר!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ותציצו מקרוב:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

סיגלין הלכה על בטוח – היא ידעה שאני אוהבת ינשופים. תראו איזה ינשוף מדהים הצטרף אלינו לבית והוא משקיף עלינו מלמעלה בפינת הסלון:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ענת הביאה לי פאצ'ים לגיהוץ בעבודת יד – תראו איזה מתוקים:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

טלטליקה הביאה לי נרתיק בד ירוק גדול ומסתורי…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ותראו מה חיכה לי בתוכו – עוגיות טעימממות ופיל משגע שהוא גם כרית סיכות – סיכות של פרפרים!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אילאיל התגלתה כתלמידה מוכשרת במיוחד – אחרי שקיבלה ממני פאדג' שוקולד, היא עשתה כזה בעצמה ונתנה לי בחזרה. האמת? שלה יצא יותר טעים משלי . ואם זה לא מספיק, היא הוסיפה שלושה זוגות של סיכות עבור הבנות.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מאי קיבלה זוג, אור לא תשים סיכות כאלו בחיים – ולכן לי קפצה על ההזדמנות וניכסה שני זוגות לעצמה. הרוויחה!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

yonaat נתנה לי לבחור איזו סיכת פרח אני רוצה – ואני בחרתי את השחור-לבן המהםם הזה…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ואיך אפשר בלי פרחים לשבת? זר כלניות ארוכות גבעול מתנינה10 עשה לי כיף בעיניים

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ולקינוח sefsef הביאה לי זר צבעוני ומשמח מלא הפתעות ופרחים נפלאים:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

חשבתי שזהו? גם אני! ישבתי על הריצפה ליד וולוו בזמן שלימיץ דיברה. תוך כדי ההרצאה וולוו הוציאה חוט כותנה ורוד, מסרגה קטנה והתחילה בשקט בשקט לסרוג משהו בקרושה. הסתיימה לה ההרצאה – ופתאום היא מעבירה לי ורד קרושה מ-ו-ש-ל-ם! אני כבר יודעת ליד מי אני יושבת במפגשים הבאים!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ומה עם שאר בני הבית? הבנות היו בגן ובי"ס וארז מצא לו סידורים מחוץ לבית. אף גבר שפוי לא היה מסכים להישאר בבית עם קצ'קיאדה של 70+ בנות… אבל אל תדאגו – תפסנו אותו דוגם מהקינוחים 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

תם ונשלם לו עוד מפגש – להתראות במפגש הבא!

קרן.

כתיבת תגובה

