קפיץ קפוץ

קנגורו הוא אחת מהחיות הכי מטעות שיש. אנחנו תמיד חושבים על אמא קנגורה שסוחבת את הילד בכיס – מן משהו מתוק כזה שאפשר ללטף. במציאות, הקנגורו-ים יותר גבוהים ממני (למרות שזה לא קשה כי אני מאותגרת גובה ) ולא כדאי להתקרב אליהם יותר מדי כדי לא לקבל בוקס… שלא לדבר על בעיטה מהרגליים השריריות שלהם (ככה זה כשקופצים כל היום!). בארץ יש את גן-גורו בצפון אבל ארז ואני ליטפנו קנגורו וקואלות בפארק באוסטרליה – כנראה הוא נמצא עמוק מתחת למים עם כל השטפונות הנוראיים שהיו שם.

מזמן לא תפרתי בובות – מאז שעשיתי את צ'ולה הכבשה לפני יותר מארבעה חודשים. תמיד אני מתעצבנת במהלך התפירה – ותמיד אני שוכחת את זה כשאני משכנעת את עצמי לתפור עוד בובה. הפעם לא היתה שום בקשה מצד הבנות (נדמה לי שקצת נמאס להן משפע הבובות – הן יותר  מתלהבות מהצעצועים שמקבלים בביצים של קינדר :D).

את הגיזרה לקנגורו לקחתי מהספר היפני הזה:

{8E588D58-EB30-45DA-8A34-2B146F8886CA}

ואת הספר לוויתי מעופרה – ואז הוא שכב אצלי חודשיים. רגע לפני שנפגשנו שוב הבנתי שזה לא עסק – או שאני מחזירה את הספר או שאני כבר תופרת סוף סוף את הקנגורו…

אז תכירו – הנה אמא קנגורו:

{041A24A5-E23E-4DF3-A983-40DF57F6D6A0}

והנה הבן:

{698A720A-8E76-41F6-BF69-6BD56E8F9B38}

תפרתי אותם עם בד סריג כדי שהוא יהיה יותר "חיבוקי" – בבד הבהיר תפרתי עם שתי שכבות ביחד כי שכבה אחת היתה דקה מדי. קבלו אותם לתמונה משפחתית:

{6CF6292A-F831-4F2C-997B-BE1CC81E239D}

ובשביל מה יש לקנגורו כיס?

{FB3DFE08-BA59-4494-9C21-972E623B1352}

באמת שלא תיארתי לעצמי שהקנגורו יצא כל כך גדול – חיסלתי את כל מלאי האקרילן למילוי שהיה בבית (ואפילו פירקתי כרית כדי להשלים חוסרים). אם היה לי עוד אקרילן הייתי מוסיפה, אבל פשוט נגמר… הגובה של האמא הוא כמעט חצי מטר!

{01630683-72BF-493B-BF5D-242C27E2C816}

מזג האוויר אמור להיות חורפי מחר- ולמרות שאני מאוד רוצה את הגשם, הייתי שמחה אם בשישי בבוקר לא יהיה גשום בזמן מפגש הפורום ואז תהיה אפשרות להתרחב גם לחצר הקטנטונת שלנו. אין לי בעיה שיתחיל הגשם שוב אחה"צ – תחזיקו לי אצבעות!

קרן.

נ.ב. אני מנסה להגביר את הקצב של הפוסטים ליותר מפעם בשבוע – מקווה שיצליח לי!

כתיבת תגובה

