פיה על גלגלים

אני תמיד חשבתי שלפיות יש כנפיים – אבל מסתבר שיש להן גם גלגלים…

ביום שישי בבוקר – השכם בבוקר – פתחתי את הדלת כדי להסיע את הבנות לבית הספר לפני שעמדה להתחיל אצלי סדנת תפירת תיק. אני רגילה לראות את העיתון מחכה על המדרגות אבל לא רגילה לראות שקית תלויה על הידית… בתוך השקית היתה הפתעה כפולה – קודם כל היו שם חותמות (שזו כבר התחלה נהדרת) אבל יותר חשוב – הן היו בעברית!

מכתב אישי מהפיה השימושית הסביר את כל העניין – למי שלא יודע, לימור מ"קסם שימושי" השיקה קו חותמות חדש בעברית. ההשקה הרשמית היא היום בערב – ולשמחתי זכיתי לשחק עם החותמות עוד לפני… הנה גם תרגיל לקוראות – אם הנסיעה מיובלים (ליד כרמיאל) אלי הביתה היא יותר משעה וחצי, ובשעה רבע לשמונה השקית היתה כבר תלויה על הדלת – מתי יצאה לימור מביתה?

הסדנא הסתיימה, סידרנו את הסלון והשגרה חזרה למעונינו – ואני התפניתי לשחק עם החותמות החדשות. אני בושה ונכלמת להיזכר שלא עשיתי כרטיסים כמעט יותר משנה – ואיזה כיף שהחותמות הללו הניעו אותי לעשות כמה כרטיסים!

החותמת האהובה עלי מבין החותמות שקיבלתי היא חותמת דואר עגולה עם הכיתוב "נעשה באהבה". היו לי כל כך הרבה רעיונות לשימוש איתה ובסוף החלטתי לעשות מיני כרטיסים – צריך רק לרשום בתוכם כמה מילים ולחבר עם סרט או סיכת ביטחון למתנה עצמה. מה דעתכם על כרטיס כזה שמצורף למתנה תפורה?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

או כרטיס כזה למתנה אפויה?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ואולי כרטיס כזה למתנה שעושה מצב רוח טוב?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ואפשר גם תגית כזו, לא?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

החותמת השניה שקיבלתי היא בעצם סט חותמות שבנוי ממסגרת וכיתובים שיכולים להתאים בתוך המסגרת. הנה הנסיון הראשון איתה:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

והנה אותה המסגרת עם כיתוב אחר:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

וכמובן שאפשר להשתמש רק בכיתוב בלי המסגרת בכלל:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ממזמן לא נהניתי ככה לשחק עם חותמות – ואם הן בעברית אז זה עוד יותר כיף! היו לי כל מיני רעיונות לפוסט הנוכחי אבל החותמות האלו טרפו לי את הקלפים…לימור, שיחקת אותה בגדול! מי שרוצה לראות את כל הקולקציה היפיפיה של החותמות מוזמנת להציץ כאן – וגם כמובן להירשם לעדכונים. 

בלי שום קשר לחותמות, sharoncha הגיבה לפוסט הקודם שלי וגילתה לי שעברתי את מליון הכניסות לבלוג. מי היה מאמין? מבטיחה לעשות משהו לכבוד זה!

לילה טוב לכולם – ושיהיה שבוע נהדר!

קרן.

להשאיר תגובה

