ברחובות שלנו, יש קסם מיוחד

לכבוד יום ההולדת של ארז יצאנו לנופש בתל-אביב. כבר עשינו את זה פעם לפני שנתיים וכל כך נהנינו שזו היתה הזדמנות נהדרת לחזור על החוויה הזו. אגב, שמתם לב שאנחנו נוסעים לנופש רק ביום ההולדת שלו? זה בעיקר בגלל שיום ההולדת שלי הוא באוגוסט – מה שאומר שהסבא/סבתא משני הצדדים כבר כל כך מותשים משמירה על הנכדים שאין מצב לבקש מהם להיות גם בייביסיטר לסוף שבוע :P. הילדות עברו למשמרת של סבא וסבתא ואנחנו יצאנו לנפוש בעיר הגדולה. זה די מצחיק להגיד את זה כאילו שאנחנו פרובנציאליים שגרים באיזה כפר נידח – שנינו מגיעים לת"א לפחות פעם בשבוע בענייני עבודה, אבל זה לא אותו דבר כמו להסתובב כמו תייר…

הפעם החלטנו להתפנק במלון דייויד אינטרקונטיננטל (נסו לומר את זה שלוש פעמים ברצף ויהיה לכם פלונטר בלשון) אחרי שהתווכחתי איתם שאני רוצה להזמין שני לילות ללא ארוחת בוקר. שלל התירוצים שלהם היה גדול – "זה רק לתיירים/ אין אפשרות/ חייבים ארוחה – מקסימום לא תיכנסו לאכול/ אין לנו מחיר לדבר כזה" – בסוף הם נשברו. למה בלי ארוחת בוקר? כי למה לי לאכול ארוחת בוקר במלון ולהצטער כל היום שדחפתי פנקייק, ג'חנון, חביתה, עשרה סלטים, תפוחי אדמה, חומוס, קורנפלייקס, סלט פירות,  שתי כוסות מיץ תפוזים, שוקו, ולקינוח קרואסון? אני לא טובה בלעצור את עצמי כשיש לי כזה שפע מול העיניים – בשבילי מומלץ ללכת לבית קפה ולהזמין רק מנה אחת. זהו. זה מה שיש. מה גם שיש את כל בתי הקפה המקסימים בנווה צדק ממש מעבר לכביש… החנינו את האוטו בחניון ביום חמישי בצהריים ולא הוצאנו אותו עד שבת – הכל ברגל.

המלון עצמו פשוט כייפי – חדר נהדר:

{BB1F72B1-697D-49BE-B018-32EEDD248E99}

ונוף עוד יותר נהדר מהחלון:

{D6ADFEB9-3643-4A92-A1C8-C9329BE82B53}

התחנה הראשונה היתה הליכה רגלית למתחם התחנה.  אחרי שיטוט בחלק מהחנויות הבנתי שהם לא נועדו לסקאלת המחירים שלי… אבל הנוף היה רגוע, מזג האויר קריר אבל עדיין נעים והכל יפה ומטופח מסביב. עד כדי כך יפה שזה נהפך להיות המקום החם בצילומי הטרום חתונה. בהתחלה ראינו רק כלה אחת…

{CA08C9A7-37FA-4DA3-BFC9-2A773DDF04E0}

אחר כך התווספה עוד אחת…

{2759FA21-C46E-4E2E-8856-06C4CE2996C2}

ועוד אחת אחריה…

{2E90D814-8EAB-4B3A-9213-1FD52BDA4E44}

לא עדיף פשוט לשכור צלם אחד וזהו? טוב שלא חילקו מספרים…

{C8101B8C-57DB-489D-A301-55C16EB42D75}

באחד מהבניינים היתה תערוכה של האומנית הישראלית אליאור (כן, כמו מדונה – בלי שם משפחה). הסגנון שלה נקרא "נובו ארט פופ" (שאין לי  מושג מה זה) אבל זה לא הפריע לי להינות מהצבעוניות של היצירות:

{BB86D2B7-E5AB-4987-8F10-96AD9154A680}

התמונה שהכי אהבתי היא זו:

{8AC81CB2-B634-40CE-A421-8FAA533DC0DF}

וכבר פינטזתי איפה אני שמה אותה בסלון – עד שהתקרבתי וראיתי את הפתק הקטן שהיה תלוי ליד התמונה…

{5BED9117-9AA9-429E-8BF2-2D981A8ADA50}

לא נראה לי שאני הולכת לשבור תוכנית חסכון בזמן הקרוב…

בסיור בין החנויות בנווה צדק דווקא היה טווח מחירים יותר סביר (בחלקו), אבל כשראיתי את חלון הראווה הזה פשוט דמיינתי לעצמי שאני נמצאת באירופה. לא ממש משנה באיזו בירה.

{6CF6D9F3-BF5A-4409-AE28-E7FE7AFD9C24}

(למי שמתעניין, לחנות קוראים Marion והיא נמצאת ברחוב שבזי 28). המשכנו לנחלת בניימין – שם ישבתי על כיסא טיפולים לרבע שעה של מסאג' משחרר לחצים בכתפיים ובגב אצל יוסי דיין – (ממש ליד הכניסה למדרחוב מחניון גרוזברג). זו אמנם לא הפעם הראשונה שלי בנחלה אבל בדרך כלל הזמן שלי שם קצוב בימי שישי – יש לי חנויות ספציפיות לבקר בהן, דברים שאני חייבת להספיק לקנות וצריך גם לחזור עד שעה מסויימת. הפעם היה לי כל הזמן שבעולם להתפנק…

משם המשכנו לשוק הכרמל והתפעלנו כרגיל מהמבחר והשפע וחזרה למלון. הספקנו גם לרדת לטיילת לפנות ערב לקרוא ספר (או Kindle במקרה שלי).

{B566510D-8501-452A-BAEA-0A6F4E784DF1}

וכן, אם קוראים לי מספיק חזק אני מצליחה להתנתק מהקריאה לכמה שניות כדי להרים פריסקופ ולחייך…

{5D73400E-E1A3-41BC-85F2-7A7BF057A78F}

הלכנו ברגל בשבת את כל הטיילת מהדולפינריום עד הנמל – החלק הצפוני של הטיילת הושלם ואפשר ללכת רצוף לכל האורך. ראינו בדרך כדורעף חופים, ריקודי עם, מטקות ועשרות (אם לא מאות) אנשים שרצים, הולכים או רוכבים על אופניים. כל פעם זה עושה לי חשק להיות בכושר. הטיילת והחופים היו נקיים ומסודרים, הנוף משגע ואני רק חשבתי שאין הרבה מקומות כאלו בעולם. כל התיירים שעמדו וצילמו את משחק המטקות הסוער, או את עשרות הרקדנים מכל הגילאים שרקדו ריקודי עם בהתמדה במשך שעות בטיילת ליד חוף הילטון, בוודאי יסכימו איתי.

אז מה היה לנו? מלון מפנק, אוכל טעיםםםם (רג'ינה, סוזאנה, דלאל, בליני ולקינוח מנטה ריי – יש מסעדות טובות במרחק הליכה בתל אביב!), הרבה הליכה רגלית, זמן איכות עם ארז והרבה הרבה שקט… מזמן לא נהניתי ככה קרוב לבית.

אני מתחילה את השבוע עם כוחות מחודשים – אבל מפחדת לעלות על המשקל מחר בבוקר . אני גם מפחדת מהחיוב של כרטיס האשראי בתחילת החודש…:P

קרן.

להשאיר תגובה

