כשרון חבוי

אין לי כשרון ציור – על זה אין בכלל ויכוח. הוא חבוי כל כך עמוק שאפילו הוא לא יודע שהוא קיים. מקסימום אני יודעת לשרבט איזושהי חיה חמודה כמו שהייתי עושה בפינות של ספר הזכרונות בבית הספר היסודי. אבל היי, בשביל מה המציאו את החותמות? יש מליון ואחת חותמות נהדרות – רומנטיות, מצחיקות, מתוקות ויפיפות – ואת כולן אפשר לצבוע!.

כשהתחיל שגעון הקופיק (copic) הבטחתי לעצמי שאהיה חזקה. קופיק, למי שלא מכיר, אלו טושים אלכוהוליים לצביעה. משתמשים בהם ציירים ואנימטורים והם עולים מינימום 7$ לטוש (תלוי בסדרה ובכמות הדיו). נויה כתבה עליהם פעם פוסט לפני שנתיים ב-Mixim ז"ל – הנהכאן – וכבר אז הבטחתי לעצמי שאני לא נכנסת לסיפור הזה.

למה אני צריכה להיות חזקה? כי בסט המלא יש 320 צבעים. בסט הקטן יותר יש "רק" 72 צבעים. ואיך שלא תסתכלו על זה, היה ברור לי שאם אני מתחילה לקנות אותם בבודדים זה יגמר יקר  (ואם אני קונה את כל הסט זה יצא עוד יותר יקר!). אז נכון שאני לא עושה יותר מדי כרטיסי ברכה, אבל את הטכניקה הזו ממש רציתי ללמוד. איך לומדים כשאין עדיין טושים ולא רוצים לקנות לפני שיודעים אם זה הכיוון? הולכים לסדנא… קרן ("מניירות") העבירה סדנא לצביעה בקופיק (כולל דיל משתלם במיוחד של 6 קופיקים לקחת הביתה) ואני התלהבתי והתייצבתי. היה ערב נהדר, חברה משעשעת, הרבה חותמות – וקופיקים כמובן! תראו את היצירות שלי:

{048B5BF4-465D-429A-B1AA-6A1E3CD4ADE2}

ערב צביעה זה פשוט ריפוי בעיסוק – לא להאמין איך שהזמן רץ. אני לא בטוחה שמכאן אצא לקנות את כל קשת הצבעים שישלימו את ה-6 שקיבלתי – אבל אולי רק עוד אחד או שניים .

{323D75B6-B1DE-46D5-9917-73771985DECF}

בינתיים עשיתי סדר במגירת התכשיטים שלי – יש לי לא מעט צמידים ושרשראות שעשיתי בתקופת התכשיטים שלי. גם לכן היתה פעם תקופה כזו? התחלתי בבובות מלֶבֶד בתיכון, מאז היו עוד קופסאות מעץ, פימו, הדבקת מפיות, חרוזים ותכשיטים, הכנת חרוזי זכוכית במבער, סריגה, עיסת נייר, רקמה, בצק סוכר, תפירה ועיצוב אלבומים. מי יודע מה יהיה הנושא הבא? משיחה עם יוצרות אחרות גיליתי שאני לא היחידה שמדלגת לה בין תחומי יצירה. החסרון הוא שיש לי בבית כל מיני שאריות מכל מיני תקופות שסתם צוברים אבק. לפעמים אני באמת מחליטה שזהו (אגב, מישהי מעוניינת באוסף של מוטות זכוכית וציוד לחרוזי מבער?) ולפעמים זה מחכה ליום שאולי הניצוץ שוב יחזור ואז זה די נחמד שיש את כל הציוד והחומרים בהישג יד.

בקיצור, עשיתי סדר במגירת התכשיטים, פירקתי כמה תכשיטים ישנים והרכבתי לי משהו חדש – צמיד מתלפף כמו שאני אוהבת עם כל מיני קישוטונים ושילוב צבעים של אפור/ורוד/אדום. נכון שזה שילוב חורפי? אני אמנם מזל אריה ואמורה להתחבר יותר לזהב, אבל מה לעשות שאני אוהבת יותר כסופים?

{EE337B58-2DCF-4092-B7B5-6C65218B3542}

{F2A2D8E1-318D-42D3-85A1-C32CFF455BCD}

מחר כבר סוף השבוע – ויש לי הרגשה שאני אבלה אותו בהעברת עונות. זה התפקיד המעצבן של מיון וניפוי בגדי קיץ וחורף של שלוש בנות – וזה מלווה בסידור הארון בכלל (שזה משהו שאני שונאת ברמות בלתי הגיוניות). בפעם בקודמת ספרתי 8 ארגזים ולקח לי בערך 7 שעות – 7 שעות שהייתי יכולה לנצל לדברים יותר נעימים של סוף שבוע… יש לכן אולי טיפים להעברת עונות מהירה? אולי אני אנצל את המומנטום ואעשה גם סדר בחדר הארונות (שזו מילה מרשימה לכוך בלי חלון, שרק בן אדם אחד יכול להיכנס אליו – וגם זה לפרק זמן מוגבל) . מתי כבר יגיע החורף? בלילה כבר קריר אבל ביום מסתובבים עם חולצות קצרות. מה קרה? החורף הלך לו לאיבוד בדרך אלינו? הלו, סוף נובמבר כבר כאן והחזאים לא מנבאים גשם גם השבוע!

מאחלת לכם רק דברים טובים וסוף שבוע כייפי!

קרן.

להשאיר תגובה

