פוטוגנית

החשק מגיע בגלים – פעם זו תפירה, ואז אני תופרת עד שהמוזה נחה קצת. אחר כך מגיע הנייר – ואז אני יוצרת כמו מטורפת. גם הקריאה תמיד נמצאת שם ברקע, אבל בזמן האחרון גיליתי איך לשלוט בה. אני אמנם קוראת כל יום לפני השינה, אבל עכשיו אני פשוט מטעינה audio books – כלומר ספרים שמקריאים אותם – על הטלפון הנייד ושומעת בפקקים בדרך וחזרה לעבודה. מזמן  לא נהניתי ככה מהפקקים והוספתי לי שעתיים של קריאה/שמיעה ביום . הבעיה היא רק כשאני מגיעה לחניון בעבודה באמצע קטע מותח במיוחד – ואז אני מכריחה את עצמי להפסיק ולצאת מהאוטו.

בזמן האחרון החשקים ארוכים מתמיד – אם זה חשק של תפירה אז הוא לא נרגע אחרי שני תיקים, שלושה ארנקים ועוד איזשהו נרתיק. אם זה נייר אז זה לא נרגע עד אחרי 5-6 דפי אלבום. כדי לא לשעמם אתכם, אני משתדלת להעלות לבלוג דברים לסירוגין והפעם זה נייר (יש עוד 5 פוסטים של תפירה שמחכים אחר כך, סבלנות…). זהו אחד מהדפים הכי רגועים שעשיתי – ואולי בגלל זה אני כל כך אוהבת אותו. הדוגמנית הפעם היא לי – שמצליחה כל פעם לגרום למצלמה להתאהב בה.

פוטוגניות זה משהו מוזר, כי אני, למשל, לא פוטוגנית בכלל. מספר התמונות שאני יוצאת בהם נורמלי הוא מזערי יחסית לשאר התמונות המביכות שאני מצולמת בהן – אולי לכן אני שומרת מכל משמר את אותן תמונות וממחזרת אותן בלי סוף. לי, לעומת זאת, נמצאת בקצה השני של הסקאלה. אצלה צריך ממש להתאמץ כדי שהתמונה תתפספס (אולי בגלל שגם התמונות בהן היא עושה פרצופים למצלמה יוצאות מתוקות). יש בדף הזה הרבה נייר בגלל כל השכבות – למרות שבחלק מהמקרים פשוט רימיתי ושמתי שאריות של נייר מסביב כדי שזה יראה כאילו שיש שכבה שלמה מתחת.

{24AA270F-6CCF-44F3-AD92-09E726C5BADC}

את סרט הקטיפה תפרתי עם כיווצים (כנראה שאי אפשר בלי תפירה בכל זאת).

{D64C59D1-1106-43B3-87A1-74AFE0547595}

והנה עוד קצת תפירה…

{530317C0-7242-4229-940B-83A13911EFF4}

בפוסט הבא, שוב תפירה…

קרן.

להשאיר תגובה

