ילדודס

כשאני חושבת על ילדים, מיד מכונת האסוציאציות שיש לי בראש זורקת לי מילים כמו צבעוני, עליז, קופצני, חייכני (כן, וגם מעשיר, מתיש, מלמד ומעייף ;)). בסופו של דבר, זה באמת שילוב בין כל המילים. לילדים יש מרץ בלתי נדלה ועיניים שלא מפסיקות לזוז ולנתח כל דבר חדש שרואים. אימא, למה האיש הזה חוצה לא במעבר חציה? אימא, למה למכונית הזו יש מספר בצבע לבן? אימא, איך קוראים לאשה הזו על היוגורט? אימא, איך הציפורים יודעות מתי לקום? אימא, איך הגשם יודע שהחורף כבר הגיע? אימא, מה הסיסמא לאתר של הוובקינז? הרבה שאלות ומעט תשובות…

הרבה שאלות היו לבנות שלי בחגים – ואולי בבית הספר יצליחו לתת להם עוד קצת תשובות. אחרי החגים כבר פה ועכשיו הזמן לשנס מתניים ולהתחיל לבצע  את כל מה שדחינו עד אחרי החגים (מוזר שתמיד זה נראה לנו כל כך רחוק והופ, הנה זה כבר כאן). לי החגים נתנו לי מרווח נשימה ועזרו לי לעשות סדר, והנה מגיעה כבר הסנונית הראשונה כתוצאה מכך – סדנת אלבום ילדים.  לא פלא שאחרי חופש רווי ילדים זה הנושא המרכזי שיושב לי בראש, נכון?

{12C5D624-94AC-4C64-8000-662B2DEC9DE2}

האלבום אכן צבעוני ועליז ומתאים במיוחד לתמונות של ילדים בכל הגילאים (אבל הוא לא תינוקי מדי) למרות שאין בעיה לעשות אותו לאירועים אחרים כמו יום הולדת או סתם אלבום משפחתי וכו'. הוא מיועד גם לבנים וגם לבנות – אין בו ורוד חוץ מאשר בכותרת, וגם את זה אפשר לשנות .

מי, מה, מתי? הנה כל הפרטים:

מתי? הסדנא תתקיים ב-3 מועדים שונים (אותה סדנא בכל פעם) בימי שישי ה-15, 22 ו-29 באוקטובר.

איפה? הסדנאות מתקיימות בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה).

כמה  זמן? הסדנא מתחילה בשעה 9 בבוקר ואורכה 4 שעות.

כמה עולה? מחיר הסדנא הוא 210 שקלים למשתתפת והוא כולל את כל החומרים. יהיו כמובן גם נשנושים ושתיה חמה וקרה.

מה צריך להביא? 7 תמונות אורך בגודל סטנדרטי של 10X15 (רצוי עם מסגרת לבנה), דבק ג'ל, מספריים נוחות ועט שחור לכיתוב.

הסדנא מיועדת לכולן – אין צורך בידע קודם בנייר. לאלבום יש כריכת קנווס שאני תופרת במו ידי כולל סרט האלכסון, כך שאין צורך בידע בתפירה לכל החוששות.

איך נרשמים? פשוט שולחים מייל ל-kparparim@gmail.com עם השם המלא, מספר הטלפון והתאריך הרצוי (עדיף לתת גם עדיפות שניה למקרה שאחד התאריכים יהיה מלא).

הנה עוד קצת תמונות בשביל התיאבון…

{DC969EA3-3DB1-4B49-BB10-E0A4A88B3FD5}

{628BC144-B5AB-4941-8488-127B789E7FDA}

{5B42B9D8-81C0-416B-9CF3-C2DDAFFA999F}

להתראות בסדנא!

קרן.

להשאיר תגובה

