קן לציפור בין העצים

השיר הזה של ביאליק התנגן לי בראש מאז שנרשמתי להחלפת בתי ציפורים בקומונה של פרידה ונומה. לא היתה מגבלה על החומרים (אפשר אפילו היה לסרוג בית!) ואפילו ההגדרה של בית ציפורים היתה פתוחה – זה יכול היה להיות קן, כלוב, או כמו במקרה שלי – שובך.

את השובך הזה לא מצאתי באף חנות יצירה אלא פשוט תכננתי בעצמי. ישבתי וחשבתי איך הוא יהיה בנוי ובסוף גם ביצעתי (בעזרתו של אבא'לה שלי שתמיד שש לאתגרים חדשים). כמובן שלא הפסקתי אחרי שובך אחד ועכשיו יש לי חמישה שובכים שאחד מהם נועד להחלפה – והשאר מחכים לתורם לקישוט הבית.

{A7A3E8FB-8094-48D0-972B-0E7B54EFB632}

בחרתי אחד מהשובכים, צבעתי, שייפתי, צבעתי שוב ושוב שייפתי – וככה נראה הוא נראה:

כמו רוב העבודות שלי, למרות התכנון מראש, יש תמיד שינויים תוך כדי העבודה. את השובך תכננתי בתור מתלה למגבות. במקום להדביק או לצייר ציפור על השובך, אני החלטתי להוסיף את הציפור בתור אפליקציה על המגבת. מכיוון שלא רציתי שיראו את האפליקציה על הצד האחורי, החלטתי שאני מקפלת את המגבת לשניים. מחשבות לחוד ומעשים לחוד… אחרי שסיימתי את האפליקציה הבנתי שהיא יותר מדי גדולה (ככה זה כשגוזרים ותופרים לפי העין ולא לפי גיזרה מוכנה מראש) ותופסת חצי מהמגבת, מה שאומר שסביר להניח שלא ישתמשו בה בתור מגבת. קצת מחשבה יוצרת – הוספתי סרט פונפונים לקישוט למטה, השחלתי מוט למעלה ונוצרה לה תמונה. כמובן שלא חייבים להשתמש בתמונה ופשוט לתלות מגבת אמיתית על המתלה.

{AC641738-9831-4DFC-829D-3FB7ACBB906A}

מצטערת מראש על הקמטים – כרגיל נזכרתי לצלם אחרי שהכל היה כבר ארוז והייתי צריכה לפתוח מחדש עבור הצילום. תאמינו לי, 7 וחצי בבוקר זו לא השעה המתאימה לצילום תמונות. במיוחד לא כשיש בית עם 3 בנות שצריכות להספיק להגיע לגן/בי"ס עד שמונה…

{68D9EAEE-684B-4538-85CE-7C3C3908A9EA}

הכל נתפר במכונת תפירה – האפליקציה בתפר ישר רגיל והספירלות בתיפורים חופשיים. לא, עדין לא בברנינה אלא בזינגר היקרה שלי (ההחלפה נשלחה לפני עידן הברנינה).

{2EFA12AA-B5F9-4663-8701-4A19071810A7}

וכמובן לא שכחתי תגית – כדי שידעו מי שלח.

{D5937E20-91D7-4F97-B72A-7B4B0939E313}

ההחלפה נשלחה לעופרה שהחליטה שהשובך מתאים לה בול בתור מתלה לצרור מפתחות בכניסה לבית. רק אני והפנטזיה שלי על מגבות :P. יש לי עוד 4 שובכים שמחכים לטיפול – מעניין לאיזה כיוון זה ילך הפעם…

בינתיים החג הזה מתגלה כמאגר של טעינת מצברים. במשך היום הזמן זורם לאט, כולם מרוצים להשאר בבית בלי תוכניות מוגדרות, מדי פעם קופצים לחברים וחוזרים אחרי כמה שעות – ובשאר הזמן פשוט מתבטלים – בדיוק כמו שצריך! אני מתחילה לצמצם את רשימת הפרוייקטים שמחכים לי ונהנית מכל רגע. איזה כיף שיש עוד יומיים…

שנה טובה ויצירתית לכולם,

קרן.

להשאיר תגובה

