עוד אחד לדרך

בהמשך לשיגעון האחסון שנדבקתי בו (זה באמת שיגעון – הספקתי לתפור בחגים שני תיקים וארבעה ארנקים!), רציתי משהו שאפשר לקחת לדרך – ולשים שם את מה שאני צריכה כרגע. לנרתיק הזה אין מטרה מוגדרת – הוא יכול להכיל אינספור דברים:

  • לשכחן הכרוני – עטים, פנקס ודפי תזכורות
  • לתופרת החרוצה – סרט מדידה, מספריים, דבק ועפרונות סימון
  • לתלמיד השקדן – עפרונות, מחק, מחדד וטושים
  • למי שדופקת הופעה – עפרונות איפור, מייק אפ ושפתון
  • למי שיש לו ילדות בבית – מסרק, מברשת, גומיות וסיכות ראש
  • למי שיש לו ידי זהב – מברג, סכין יפנית, מפתחות וטישו
  • למי שתמיד מתלכלך – מגבונים, טישו וג'ל לחיטוי ידיים.

בקיצור, הוא יכול להכיל הכל…

דפדפתי באחד העותקים הישנים ששי לי של המגזין Cotton Friend היפני (לא, זו לא טעות – יש גם מגזין Cotton Time והם זהים מבחינת הסגנון אבל סוג העבודות קצת שונה) וראיתי מתלה עם כיסי בד ורוכסן. מאז שיש לי רגל טפלון אני כבר לא פוחדת מויניל ומשתמשת בו בכיף – ולכן כיסי הבד הפכו לויניל. ואז נזכרתי שתפרתי בזמנו לבנות את הקיטים ליצירה ושם הכנתי כיסים לעפרונות/צבעים. נראה היה לי שזה יתאים גם פה ושילבתי גם את זה.

משני הצדדים יש כיסי ויניל עם רוכסן (בפעם הבאה אני אחלק את אחד הכיסים לשניים כד שיהיו גם כיסים קטנים), במרכז יש חלוקה לעפרונות/מברגים/טמפונים/מסרקים/עטים. מסביב יש כמובן סרט אלכסון – הפעם זהו סרט אלכסון סינתטי ונדמה לי שהוא נמתח יותר טוב בסיבובים.

{FFBDE743-AAC1-4DB4-A155-24C56EE0BA77}

{CDCC17C9-35AD-4D4C-96BA-4634445E495F}

בד התרנגולות נקנה לפני כשלוש שנים ב-Purl Soho בניו-יורק. למזלי הוא בד קנווס עבה ולכן חסך לי זמן גיהוץ של פליזלין. האמת היא שגם בד ג'ינס היה עושה את העבודה אבל התרנגולות הללו חיכו כל כך הרבה זמן בסבלנות…

הסגירה היא ע"י קשירה (מסרט שהכנתי מאותו סרט האלכסון מקופל לאורכו) בעיקר מכיוון שאם הייתי שמה סוגר מגנטי או סוגר תיק-תק אז קצת בעייתי לסגור את הנרתיק כשהוא מלא עד אפס מקום. סיבה נוספת היא שתמיד אפשר לעשות לולאה מאחד הסרטים ולתלות על משהו בסביבה כדי שגם הידיים תהיינה פנויות.

{B55309AE-7597-4555-AF2B-FD1C61999367}

{71762027-7B92-4FF8-92B9-FD47D6299D2E}

איפה אפשר לשים את הנרתיק? בתא הכפפות באוטו, בתיק בית הספר, לתלות בשירותים, בתיק ההחתלה, לקחת אותו לטיול או פשוט לשים בתיק לשעת הצורך. כמו שאומרים אצלינו בפולניה, שיהיה…

אני מעבירה היום בחיפה את הסדנא האחרונה של טיפים וטריקים בפורום טכסטיל בתפוז (לא  להאמין שהעברתי את הסדנא הזו כבר יותר מ-6 פעמים). תחזיקו לי אצבעות שלא יהיו פקקים בדרך צפונה… מחר סופשבוע – איזה כיף!

קרן.

כתיבת תגובה

