סדר שיהיה פה!

אני מודה ומתוודה – אני מתה על אחסון. קופסאות, נרתיקים, תיקים (כאילו דא!), אריזות, מעטפות, כיסים, מדפים, מגירות – אני רוצה את הכל! ברור לכם שזה לא בגלל שאני כזו מסודרת (אימא שלי תאמר שזה בדיוק להיפך – וגם ארז נראה לי יצטרף להצהרה הזו) אבל יש משהו משובב את הנפש בלראות את כל הדברים מסודרים להם יפה. הפולניה שבי דורשת שזה גם יהיה פרקטי ולכן זה צריך להיות גם נוח ושימושי.

את המתלה הבא עשיתי בדיוק בגלל זה – רציתי משהו שיאחסן את חוטי התפירה היותר שימושיים שלי. מנסיון, מה שהכי שימושי צריך שיהיה מול העיניים, כלומר תלוי. אבל אם הוא כבר תלוי – אז יש לו גם צד שני, לא? ובצד השני הכי שימושי לעשות כיסים. ולא סתם כיסים, אלא כיסים שקופים כדי שאפשר יהיה לראות מה יש בפנים בלי לקום מהכיסא לפשפש בהם. אני עצלנית מדופלמת, זה כבר ידוע.

{0B744E5D-E5B1-4FD7-97A7-C175DBA181CF}

{238A1FB3-C74D-45D9-BD66-3AB51200B404}

אז הנה הוא, המתלה החדש שלי – מצד אחד רצועות של גומי ומהצד השני כיסים מויניל. הכל סגור עם סרט אלכסון כך שלא צריך להפוך שום דבר או לעשות תפר נסתר. הגומי מחזיק את החוטים שלא יברחו וגם מאפשר לראות בבת אחת את כל הצבעים. כמובו שאפשר לעשות מתלה כזה גדול כדי שיכיל יותר חוטים. המילוי של המתלה הוא קרטון עבה כדי שהמתלה יהיה קשיח  – אבל בפעם הבאה אזכור להוציא אותו בזמן התפירה מסביב ואשחיל אותו פנימה רק רגע לפני שאני מסיימת את ההיקף. למי שמפחדת מסרט אלכסון, אפשר גם לתפור ימין מול ימין, להפוך ולסגור את הפתח. עוד אפשרות היא לתפור את הגומי, להדביק את הבד על קרטון או קאפה, לקפל את השוליים בצד האחורי ולתלות כמו תמונה.

{95AD56C3-6F37-4C65-818E-C1E6B2957602}

{4A718500-C08F-4502-AA7F-C66DA88374AF}

התחיל אצלי שגעון האחסון – ראו הוזהרתם!

קרן.

להשאיר תגובה

