לגעת בעור

החום מייבש לי את המוח. או אולי סתם החופש הגדול עושה לי את זה. רוצים דוגמא? אתמול בערב פיזרנו את הבנות אצל הסבים והסבתות – הגדולה בצד אחד והקטנות בצד השני – ארז הסיע אותן להורים שלו, אני הסעתי להורים שלי. עד כאן הכל פשוט, נכון? תכננו שנינו לנסוע אח"כ ליריד של "חבר" בגני התערוכה לקנות טלוויזיה וסיכמנו שאני אאסוף אותו בדרך – נשאיר את האוטו שלו אצל ההורים שלו ונאסוף אותו בדרך חזרה. שמחים וטובי לב נסענו לגני התערוכה, נדחקנו עם כל שאר אנשי "חבר" (לא להאמין מה שהלך שם – אפשר לחשוב שמחלקים שם כסף בחינם!), קנינו טלוויזיה, העמסנו את האוטו  ושמנו פעמינו בדרך חזרה. הגענו הביתה, פרקנו את הטלוויזיה, צחצחנו שיניים והתכוננו ללכת לישון. פתאום ארז הסתובב אלי ואמר בקול מופתע – "קרן, האוטו בחולון…". השעה 12:30 בלילה – ושנינו יצאנו לדרך להחזיר את המכונית.
מה מוסר ההשכל?
א. כשעושים קניות לא חושבים על שום דבר אחר.
ב. בשעה 12:30 בלילה אין פקקים.
ג. שנינו כבר בגיל שהזיכרון מתחיל לזייף.
ד. כל התשובות נכונות.

מכיוון שהייתי עסוקה בלסיים את האלבום המדורג, הגיע הזמן להעלות פרוייקטים שסיימתי ממזמן וחיכו בסבלנות כמה שבועות. אחד מהם הוא פנקסונים מעור. אחד היתרונות שיש לעור הוא שהוא לא נפרם. לדעתי זה פלוס גדול שמכסה על שאר החסרונות שלו – שקשה לתפור אותו ביד, שאסור לבצע בו טעויות בתפירה ושהוא יקר. את הפנקסונים האלו עשיתי למתנה למפגש תפירה חצי ספונטני – מזמן רציתי לנסות לתפור ספרון והפעם ניצלתי את ההזדמנות. מצאתי את הוידאו הזה שמסביר בדיוק איך כורכים ויצאתי לדרך. אחרי כמה שעות (ואצבעות כואבות) הייתי הבעלים הגאים של שלושה ספרונים כאלו:

{A35D586B-DFC6-44FB-9DF2-F482551AEAED}

{E86457AF-5EAD-4B40-89A5-0B2B0D4C8467}

יש לי הערכה מלאה למי שתופר עור ביד. האצבעות שלי עדין לא התאוששו למרות שתפרתי עם מחט מיוחדת לעור…

{6A02EB2C-D043-4F47-B1B4-0499A5C56B6A}

החיתוך של הקשתות התבצע באמצעות תבניות החיתוך החדשות של טים הולץ בקאטלבאג הנאמן שלי – פשוט כיף אמיתי.

{45B4BB4E-386B-47B0-A711-2FBC93A90F0F}

בכל פנקס יש 64 דפים – מזל שאפשר לכרוך אותם בחבילות ולא אחד אחד…!

{2460A4D8-6B3B-4527-A5BC-E020E7EC9DD8}

יבורך המזגן!

קרן.

כתיבת תגובה

