שלושת הקופים

יש לי שלוש בנות – מתוקות, חכמות, מצחיקות – ועקשניות. ארז טוען שהעקשנות שלהן הגיעה ממני – אני מתעקשת שזו לא אשמתי. העקשנות שלהן גורמת ללא מעט חיכוכים ביניהן ואני משתדלת לצפות מה יקרה ולפזר מתחים מראש. כך היה הפעם עם הקופים. בשבוע שעבר הלכתי לסדנת תפירת קוף אצל מלי חוט ומחט. ידעתי שלמרות שזה נראה פשוט זו עבורה די מפרכת של כמה שעות ליצירת כל קוף. אבל גם ידעתי שאם אני חוזרת עם קוף אחד (או אפילו שניים) יש מצב שכל יום השבוע תהיה מריבה אחרת בקשר אליו. ידעתי גם שאם יהיו שלושה קופים הן יריבו על למי שייך כל קוף. בקיצור, מצאתי פתרון יצירתי – כל אחת בחרה מראש את הבד העיקרי לקוף שלה וכך היה ברור מראש שלכל אחת יהיה קוף ולמי שייך כל קוף. זה עבד נהדר!

בסדנא עצמה כמובן שלא סיימתי לתפור את הקופים למרות שעשיתי את רוב הדברים הבעייתיים כמו למלא את הידיים והרגליים הא-ר-ו-כ-ו-ת שלהם. בסוף השבוע השלמתי את חיבור כל החלקים והמלתחה שלהם – קבלו בבקשה במחיאות כפיים סוערות את איקס, מיקס ודריקס! הקוף הורוד עשוי מפלנל – שני הקופים האחרים עשויים מכותנה.

{3D2597F0-6425-47DF-ACF8-EE3285C9C05F}

{8902C3AC-8158-482A-B38E-C8E323E6F62A}

איקס הוא טיפוס שובב – לא נח לרגע בשקט, תמיד תמצאו אותו מטפס לצמרת העץ כדי להשקיף מלמעלה, מיקס הוא בעצם מיקסית (שימו לב לעגילים שלי תקעה לה באוזניים):

{8EA9ADEE-7406-4848-B75C-9CE7BEB645A8}

ודריקס הקטן נהנה לו מכל המהומה הרבתית. תציצו על המלתחה שלהם…

{D214D339-7CB1-4C6C-A61C-2BDD20C1CAAB}

אגב, מנסיון, יותר מהר ויעיל לתפור שלושה קופים במקביל מאשר לסיים קוף אחד ואז להתחיל את השני. בדוק!
אחר כך החלו הויכוחים אם מותר לקחת את הקוף לצהרון, האם מותר לקחת אותו לשיעור שחיה בבריכה – אי אפשר למנוע את כל הויכוחים…

חוץ מזה, זוכרים שסיפרתי לכם שקניתי מסגרות באיקיאה וחיפשתי מתנדב שיתלה לי אותן? האבא המתוק שלי התנדב בשמחה למשימה ותראו מה תלוי אצלינו עכשיו מעל שולחן פינת האוכל:

{01A99649-D368-4119-8A01-9B8488AC32FD}

{38288B1F-6322-4DE5-891E-41E104DE5C0E}

באיזו תדירות אני אחליף את הדפים בתוך המסגרות זה תלוי כבר בעצלנות הפרטית שלי…

אמנם סוף השבוע עוד לא בגיעף אבל לי כבר יש תוכניות… נכון שמחכות לי שתי סדנאות אבל אין מצב שאני מפספסת את היריד! למי שעדיין לא שמע (יש מישהו כזה?) נתנאלה מארחת את יריד Country Fair של קרן שביט בסוף השבוע הקרוב ברחובות – מציגות בו יותר מ-20 מוכרות מוכשרות ומדהימות. חמישי בערב, שישי ושבת הם ימים נהדרים לשופינג… לכו תשטפו את העיניים בכל מה שהולך להיות שם בבלוג של נתנאלה ותציצו במפה ושאר הפרטים באתר של היריד – ותכינו את הארנק!

{52F22E20-A6DC-43F1-A689-3F581798955F}

ועוד באותה הזדמנות – תמרי28 המוכשרת שיפצה כיסא ותפרה לו כרית – ומעמידה את הסט הזה לתרומה למען משפחה נזקקת. כל מה שצריך זה לקנות כרטיס הגרלה ב-10 שקלים ביריד אצל נתנאלה ולהחזיק אצבעות שתזכו בהגרלה למען מטרה טובה.

{9D8BEEF8-49DB-419D-9D73-F1F4D0712F9E}

ועם כל כך הרבה דברים יפים בעיניים, גם על החום אפשר להתגבר…

קרן.

להשאיר תגובה

