משחקים בנייר

יש פרוייקטים שאני יודעת שיום אחד אני אעשה אותם – זה רק עניין של זמן מתי ומה תהיה הסיבה.

הסיבה הפעם היתה סדנא לתפירת קוף מהגיזרה של Melly & Me שהעבירה מלי בפורום טכסטיל וליבוד בתפוז.  אין כמו להתאסף ביחד קבוצה של שוחרות תפירה ולתפור אל תוך הלילה בלי הפרעות.

אני משתדלת לא להגיע בידיים ריקום ולא התחשק לי לתפור – במיוחד לא למישהי כמו מלי שמתפרנסת מתפירה ובטח יודעת יותר טוב מכולנו – ולכן החלטתי להכין לה מתנת תודה מנייר. הפרוייקט הזה מחכה לי כבר שנה (ויש לו לא מעט הדרכות ברשת – הנה אחת מהן) ותורו הגיע – מחברונת דו-צדדית. למה מחברונת? כי הכריכה עשויה מחצי קרטון בגודל של דף לאלבום – כלומר 30X15. הגודל הסופי של המחברונת הזו הוא כמו של תמונה סטנדרטית – 10X15. בכל צד החתמתי כותרת וציור אחרים:

{B27AF3C5-1CC2-49DA-A266-7E8F59E5CC11}

ובצד השני:

{78AC1D7B-8CC7-4544-9E09-CD977CA07A2B}

והנה תמונה מלמעלה כדי שתראו איך המחברת באמת דו צדדית. התחרה החומה היא אלסטית ומושחלת דרך אחד החיבורים כדי שלא תלך לאיבוד – וגם כדי שתהיה תמיד כדי לסגור את המחברת. למחברת יש לה כוחות משלה והיא רוצה להישאר פתוחה כל הזמן – ולא משנה כמה חיזקתי את הקיפולים.

{2FA4D79B-BED2-4C06-9640-1149F35E24C4}ה

הכנתי אריזה מנייר קראפט – החתמתי והוספתי תגית תואמת.

{BE5257E1-2638-44CA-91E3-4C9EAFC1F881}

ואז הסתכלתי על השולחן וגיליתי שנשאר לי עוד חצי קרטון. מה עושים? מנצלים את המומנטום ועושים עוד מחברת. הפעם רציתי קו יותר ילדותי ועליז והשתמשתי בכרטיסיות מדף כרטיסיות של Fly a Kite  של October Afternoon. מכיוון שהכרטיסיות שבחרתי הן לרוחב, שיניתי את המחברת כך שתיפתח לרוחב ועיגלתי לה את הפינות למראה ילדותי ומתוק.

{B563AA44-EC9E-4435-9947-5DC8B4E817E3}

הוספתי כותרות עם מדבקות אותיות קטנטנות:

{A80D5C62-E6FB-4CC3-99BC-36E367681ACC}

וכמובן גם פה צריך תחרה אלסטית – הנה תמונה מלמעלה על המחברת החדשה שלי:

{79FD7CC9-27B1-4F92-ABCB-A1B2CBB38632}

ומה תפרנו בסדנא? קופיפים מתוקים להפליא. למה קופיפים ברבים? כי יש לי 3 בנות. היה ברור לי שאם אני אחזור רק עם קוף אחד תהיה מהומה רבתית. זה לא שלא יהיה ריב איזה קוף לבחור, אבל לפחות אני מצמצמת להן את האפשרויות. בקיצור, יש לי כרגע 6 רגליים ו-6 ידיים תפורות ממולאות באקרילן, 6 אוזניים מתוקות ו-3 גופים לקוף. בסוף השבוע אחבר הכל ואצלם אותם בפוזות מחמיאות במיוחד…

עדכון לגבי סדנאות למגירות דפוס חומות – נפתחו 3 מועדים נוספים וכל מי שהיה ברשימת ההמתנה קיבל מייל כבר בתחילת השבוע. כרגע נותרו 5 מקומות לסדנא ביום חמישי הבא (ה-5/8). מי שמעוניין מוזמן לשלוח אלי מייל ל-kparparim@gmail.com. כל שאר הפרטים כאן.

קרן.

להשאיר תגובה

