סבא טוביה

כמה דורות של ילדים גדלו פה בארץ על ברכיו של טוביה צפיר? אני עוד זוכרת אותו מימיו בתור חקין בתוכניות האירוח של יום שישי – לפני שהפך לאהוב הילדים בסדרת הקלטות של סבא טוביה. מבחינתי, סבא טוביה הוא סלבריטי – בהתחשב בכך שאני לא ממש רואה טלויזיה ובכלל לא מזהה אף סלבריטי אחר גם אם יעמוד מולי באמצע החדר. בעצם, אם הוא מופיע בערוץ הילדים אז יש יותר סיכוי שאזהה אותו…

בנופש משפחות לפני כשנה היינו במלון בטבריה והופעת האורח היתה של סבא טוביה. אחרי הצגת ילדים מקסימה, כולם הסתדרו בשורה ארוכה ומסודרת לעלות להצטלם עם האורח. שלא תגידו שאור לא מצטלמת בכלל – היא פשוט בררנית מתי היא  מוכנה להצטלם…

{484782A9-BF68-41E6-B18E-CD1E73AB0E70}

הדף הזה יצא קצת כהה – אבל פשוט לקחתי את כל השאריות שהיו על השולחן באותו רגע והדבקתי בלי לחשוב יותר מדי.

{290B4E11-1518-48AC-93EA-EF07B8AB7F87}

הסקיצה של הדף מצאה חן בעיני וניסיתי אותה קצת אחרת – גם פה הרקע כהה אבל יצא לי דף קצת יותר נשי:

{96E94A5B-7004-4AC1-A144-900570B77F4B}

הפס בנוי מכל מה שהסתובב לי על השולחן – נייר, סרט נצנצים (סוף סוף מצאתי לו שימוש!), תחרה ומדבקה ארוכה. הפרח בנוי משני חיתוכי נייר בקאטלבאג וקבושון לבן.

{33A0437D-8C61-4724-9B0A-263794D3E221}

ואיך אפשר דף נשי בלי קצת בלינג?

{753C2906-4868-4C56-87EE-6D438B1168F3}

אני מחכה לבכליון עיניים למסגרות של הארנקים שיגיעו מ-etsy – גם כי ממש בא לי לנסות משהו חדש וגם בגלל שאם זה יצליח אז אולי אעשה שוב סדנת תפירה – אחרי הפסקה של יותר מחצי שנה. בכלל, קצת קשה לי למצוא נושאים שווים לסדנת תפירה – כאלו שהם מצד אחד לא בנאליים מדי ומצד שני לא מסובכים מדי. כאלו שמסיימים אותם תוך 4 שעות (ותתפלאו, אפילו התיק הכי פשוט לוקח די הרבה זמן) אבל לא לחוצים עד הרגע האחרון שלא יסתיימו בזמן. כאלו שהם עדיין מקוריים בנוף הסדנאות המקומי אבל עדיין שימושיים. בקיצור, אם יש לכם רעיונות שווים אני מוכנה לשמוע ואפילו לערוך סקר אם יש ביקוש.

סוף השבוע מתקרב לו במהירות – ותכנונים עדיין אין. חוץ מלתפור כמה דברים, לעשות סדר בכמה דברים אחרים ולהתארגן לקראת השבוע הבא – מחכה לי מסיבת סיום בגן של מאי, סדנת תפירה של קוף בפורום טכסטיל ושתי סדנאות מחברת אישית בסוף השבוע הבא. בינתיים צריך גם למצוא תעסוקה לבנות שקצת נמאס להן מהקיטנה ולמצוא להן שגרה אחרת בסוף השבוע – חוץ מאשר בריכה ומשחקים. חיים קשים יש להן…

ומה מחכה לכם בשבוע הבא? רק דברים טובים אני מקווה…

קרן.

כתיבת תגובה

