הכל התחיל בכיס…

יש לי על השולחן בצד שמאל ערימה של גזרי עיתונים – בכל פעם שאני מוצאת משהו שמוצא חן בעיני והייתי רוצה לנסות אותו או סתם לצרכי השראה, אני פשוט גוזרת ומוסיפה לערימה. בערמה הזו שוכב לו כבר די הרבה זמן גזיר עיתון של כיס עם עלי כותרת. משהו שראיתי באיזשהו מגזין ממזמן – ומחכה לתורו. תורו הגיע…
היה לי פחות או יותר ברור איך עושים את זה – ואפילו מצאתי הדרכה באינטרנט (הנה פה) ששידרגתי עם סרט אלכסון. אז רעיון לכיס כבר יש – אבל מה עושים איתו? פה כבר שכנעתי את מאי שאולי היא צריכה עוד שמלה. שמלה עם כיס של פרח! לא היה צריך לשכנע אותה יותר מדי ומאותו רגע היא היתה מעורבת בכל שלב – החל מבחירת הבדים, אורך השמלה ואיזה קישוטים היא מעדיפה. חוץ מזה שהיא הסתובבה כל הזמן באיזור ושאלה מתי השמלה תהיה מוכנה…
{EE1798B8-E497-4A4B-B6AE-5BDE0726F52D}
את הגיזרה די אלתרתי – לקחתי חולצת קולר שיש למאי, העתקתי את הגיזרה והארכתי אותה לאורך המתאים. הבד הנבחר היה טריקו (בינינו, בחום הזה זה הכי נוח!) ואני יצאתי לדרך. אחרי שלוש שעות הוצאתי את הילדה לבוק צילומים בחצר.
{6809731C-3947-4C70-8835-9AE28440BD3C}
{71C46F92-7A18-49E8-BF2D-F0D922B975E3}
{E9A7C436-5DDF-4233-B6BB-27F4588ACD15}
{A7E72C8E-10F5-4247-945D-BCEBF6D4A69F}
טוב, אחרי שהשווצתי בילדה, הנה הפרטים הקטנים….
השמלה מאחור:
{DEC0DE9B-9FFC-4105-B31B-469C98D0DFD6}
והכיס שהתחיל את כל הסיפור:
{291BA205-D2CC-4AC0-8827-E28C27AB7499}
הוספתי עלים בקצה של השרוך לקשירה – גם ליופי אבל בעיקר כדי שלא ימשכו אותו החוצה (ואז ילך לאיבוד בבלאגן כרגיל).
{C5C37ACD-0BCE-45CD-A869-8FECC59959E2}
וטול בחלק התחתון כי זה מה שמאי אוהבת…
{83896834-1717-4438-99B1-A2C1D8E6C6B1}
בכלל, היה לי סופשבוע פורה ויצירתי – הספקתי לתפור שלוש מסגרות לתמונה (ועל הדרך גם צילמתי הדרכה עבורן – צפו פגיעה!), שמלה אחת ושתי חולצות קשירה למאי. מבחינתי, כשמגיע יום שישי, לא משנה עד כמה אני עייפה, עצם העובדה שלא צריך לקום בשעה מסויימת בבוקר גורמת לי ללכת ישון מאוחר. ממש מאוחר! כבר היו לילות שהלכתי לישון ב-5 לפנות בוקר כשהציפורים כבר מצייצות מחוץ לחלון. הפעם זה הסתיים "רק" בשעה שתיים…
הספקתי לשוטט גם קצת ב-etsy ולהזמין כל מיני קישוטים לסדנאות הבאות. אני כבר לא טורחת לחפש חלק מן הדברים בארץ – עצם העובדה שזה במרחק הקלקה על העכבר עושה את זה כל כך קל ונוח. בלי למצוא זמן פנוי בשעות הפתיחה של החנות, לארגן בייביסיטר, למצוא חניה, להגיע לחנות, להתאכזב שאין בדיוק את מה שאני מחפשת, לחכות בקופה ולחזור הביתה. מאז שהתחלתי לקנות שם מצאתי פרחי קרושה מלוס אנג'לס, פעמונים ותליונים מהונג קונג,  קיני ציפורים מאריזונה, רגליים לתיק מתאילנד,כפתורים מניו-ג'רסי, מסגרות לארנקים מסין, חותמות מקליפורניה, מגזינים מפלורידה, בדים מצרפת, תחרה מאוקלהומה, כרטיסים מיפן, סרטים ממלזיה, גזרות מאוסטרליה, תליונים מאנגליה – והיד עוד נטויה…
למי רוצה גם, הנה מאמר שכתבתי בזמנו ל-Mixim על קניות ב-etsy. שימו לב לבחור בקטגוריית ה-Supplies אחרת תמצאו עבודת שנעשו עם החומרים שאתם מחפשים (ויש שם דברים פשוט מופלאים) ולא את החומרים עצמם.
בקיצור יש עוד הרבה עבודות בקנה – ועוד כמה חבילות בדואר שיעשו אותי טיפה יותר מאושרת. כן, אני יודעת, הקשר המפוקפק בין צרכנות, חומריות ואושר. אבל אני אומרת שאם השקעה של כמה דולרים תעשה אותי מאושרת לכמה שעות (ועוד כמה שעות יצירה יעשו אותי מאושרת לעוד כמה ימים) אז כלכלית זה משתלם יותר מטיפול פסיכולוגי. חוץ מזה, אני אישה – קניות זה בגנים. אתם איתי?
קרן.
להשאיר תגובה

