מציצים

אני מודה ומתוודה – אני מתלהבת. עשיתי דף לאלבום שאני כל כך מרוצה ממנו שאני פשוט הולכת למסגר אותו ולתלות על הקיר. אני משוחדת כמובן, אז מה? מותר לי….

כבר די הרבה זמן אני רואה עבודות של סקראפריות מחו"ל שעושות דפי אלבום עם קריעות – אבל אני רציתי משהו עם קצת נפח, משהו שאי אפשר לְשָׁטֵחַ. לקח לי זמן להתבשל עם הדף הזה ולא מעט זמן להחליט מה לשים ואילו אלמנטים ישתתפו בחגיגה, אבל בסוף זה הצליח… |(גם אם אני מעידה פה על עצמי).

{E173B7E3-EFF7-43D1-9CD6-268BD8EC0221}

זה לא דף קארדסטוק רגיל אלא ממש קרטון – כל חבילות הדפים שאני קונה לסדנאות מגיעות ארוזות עם קרטון קשיח כדי לשמור שלא יתקמטו – פשוט שמרתי את הקרטונים האלו לשימוש עתידי. יחי המחזור! בגלל הקשיחות שלו הגלים עומדים להם בגאון ולא מאבדים נפח – בדיוק האפקט שרציתי להשיג.

{F3E0FAD3-67B4-461D-B049-45638D9811C0}

רוצים עוד מחזור? הרקע הירוק מתחת לתמונה הוא בעצם גב של אריזת פרחי נייר של חברת פרימה. פשוט חבל לזרוק אותה, לא?
הפרח הלבן הוא קבושון שעשוי מחומר אקרילי – חלק מהשאריות שנשארו לי מאוסף הקישוטים שקניתי לסדנאות מגירת הדפוס.

{829FF60B-73AF-4A26-B45E-EF3FC5B1EE74}

כנ"ל לגבי הקבושון הורוד. הבול עם הציפור הוא חותמת שהוחתמה עם דיו סטאזון שחור על קארדסטוק בצבע קרם. הסלסולים מסביב הם מדבקה מתגרדת.

{2E3BA754-7EE8-438B-9CB4-D65604964A92}

אותיות ספוג של Thickers (מתה עליהם!) ולב ממתכת סוגרים את ההצגה…

{5E94255E-43CC-4B2A-B561-261D6A107F48}

קניתי ב-IKEA מסגרת לבנה בגודל 50X50 עם נפח (הנה כאן). החלק הפנימי שלה מתאים בדיוק לגודל של דף. עכשיו רק צריך לשכנע את ארז לתלות אותה… מבטיחה להראות תמונה ברגע שהמהלך הזה יקרה.

אני כרגע בשוונג של נייר – מנסה לחסל שאריות ולעשות סדר כדי להתפנות במצפון נקי לשאר הפרוייקטים. הבעיה היחידה היא שהתחלתי לקרוא סדרה של ספרים באנגלית (אני כבר בספר השישי מתוך שבעה) ובתור תולעת ספרים יש לי דילמה מדי ערב – האם ללכת ליצור או ללכת לקרוא. בינתיים אני מנסה לתמרן – שעתיים של יצירה ושעה של קריאה, אבל ככל שאני מתקרבת לסוף הסדרה נראה לי שהיוצרות יתהפכו…
אגב, אני לא לבד – מתוך תגובות של קוראים אחרים בפורומים של הקינדל האהוב שלי, מסתבר שכל מי שיש לו את המכשיר מצהיר על עצמו שהוא קורא הרבה יותר בצורה משמעותית – וגם מתחיל לקרוא ז'אנרים אחרים שהוא לא קרא קודם. חבל רק שהמבחר בעברית הוא כזה עלוב – אני רואה הרבה יתרונות שיש גם לילדים בקריאה המכשיר, כמו למשל לקבל הסבר מיידי מהמילון האלקטרוני על מילה לא מובנת.

החופש הגדול מוצא אותי הרבה יותר מפוייסת ורגועה – הילדות נשארות ערות עד הרבה יותר מאוחר ונרדמות ברגע שהן מרגישות עייפות ולא לפי השעון. מסתבר שאין להן בעיה לקום למחרת בבוקר (למרות שלא נראה לי שאני אאמץ את התרגיל הזה גם בשנת הלימודים). אפשר לאכול ארוחת ערב בשעה מאוחרת יותר בחצר כשמתחילה קצת בריזה ובכלל לקחת את החיים קצת יותר בקלות. נראה לי שבקיץ הזה כל המשפחה מרוויחה…

קרן.

להשאיר תגובה

