שקט זמני

שקט זמני זה מצב ביניים – אתה שומע את הדקות מטפטפות להן לאיטן ויודע שהשקט אמור להסתיים. כשהייתי עם ארז בנופש ליום הולדתו ה-40, הדבר הראשון שתפס לנו את האוזן היה השקט. כבר בדרך לנופש הסתכלנו אחד על השני וחייכנו. לא היה מי שיפריע לנו לשמוע את המוזיקה שרצינו, לא היינו צריכים להפריד מריבות במושב האחורי. פשוט תענוג.

בשבת נסענו לפיקניק. אור ולי היו צמודות למכשירי ה-MP3 שלהן (מתנת יום הולדת לאחת ומתנת אפיקומן לשנייה – לבנות שלי יש טעם ייחודי) ומאי ישבה באמצע. אחרי שתמו הויכוחים על למי שייכות האוזניות ואיך מחברים שני זוגות אוזניות למכשיר אחד ומי ישמע בהן, השתרר שקט רגעי באוטו. למה רגעי? כי אור ולי מיד החלו להמהם את השירים שהן שומעות. אחרי חצי דקה שמענו גם את מאי פוסקת – "יש פה שתי זמרות באוטו ושתיהן חופרות לי בראש!". צודקת הילדה, אין מה לומר… אף אחת מהן לא תלך לכוכב נולד.

האמת היא שהן באמת ילדות טובות – אבל זה לא מונע מהן להתווכח ולעלות על העצבים – זה פשוט חלק מהתפקיד בבית. זו הסיבה שכשיש לפעמים קצת שקט אני בטוחה שמשהו קרה. לצערי בדרך כלל משהו באמת קורה ובדרך כלל הוא לא הכי טוב – כמו למשל לשפוך דבק פלסטי על כל השולחן ולמרוח אותו עם הידיים. כמו למשל למלא קערת מרק גדולה בשקדי מרק בלבד ולנשנש אותם בקצב על הספה בסלון (מה שרק מוסיף לאוצרות שמוצאים בין כריות הספה). כמו למשל לקחת את הטלפון של אימא (זאת אומרת אני!) ולעשות בו דברים מוזרים שאימא לא יודעת אחר כך איך להתאושש מהם. כמו לשחק עם האיפור של אימא ולצאת החוצה כמו ליצן פסיכדלי בקרקס. אני בטוחה שאני לא היחידה – בן של חברים שלנו לקח מזלג ודקר את ספת העור החדשה בסלון. נראה לי שאני אשאר עם הקיטורים שלי ולא אלווה קיטורים מאחרים…

אני בטוחה שהן לא היחידות – כשאני שומעת את הילדים של השכנים בגיל התיכון רבים ביניהם ואת האמא צועקת בחזרה אני נרגעת. כשיש הורים שאומרים לי שהילדים שלהם משחקים פשוט נפלא ביחד ולא רבים אני קצת סקפטית. זה נשמע לי כמו אגדה אורבנית – כמו אלו שמספרות שהן נכנסו לג'ינס של לפני הלידה ביציאה מבית החולים…

התמונה הבאה צולמה אצל נתנאלה במסגרת יום ההולדת של אהבה – למרות שלל הפעילויות לילדים שהיו שם, באיזשהו שלב מאי הכריזה שהיא עייפה ורוצה לנוח. עם אוסף המוצצים כמובן – אחד בפה ושניים ביד. מאז כבר נפטרנו מהאוסף אחרי תהליך גמילה קצר ואפקטיבי, אבל נדמה לי שזו התמונה האחרונה שלה עם מוצץ. 5 דקות אחר כך היא שוב התרוצצה בחצר – היא פשוט נחה קצת כדי לאגור כוחות.

{2746F617-0972-4F3F-AA19-766B96854F04}

אני בטח לא אחדש לכם אם אומר שגם פה השתמשתי בשאריות – זו הופכת להיות אובססיה שלי – אני מכריחה את עצמי להתעניין בשאריות בלבד ולא נוגעת בדפים שלמים. הבאנר הזה (שרשרת דגלים?) הוא משהו שתמיד רציתי לנסות לעשות לבד – הכנתי כבר דף עם מדבקה של באנר וראיתי המון עבודות כאלו ברשת – הפעם הגיע גם תורי ליצור באנר מההתחלה. קל מאוד להכין באנר מנייר – מקפלים חתיכת נייר לשניים וגוזרים שפיץ. פותחים את הקיפול, מניחים על הנייר את החוט, מקפלים בחזרה ומדביקים את שני צידי הנייר. ככה עושים עם עוד כמה שאריות ומסדרים במרווחים שווים וזהו. אני קשרתי את החוט לשני בראדים – אולי בפעם הבאה אני אצייר עמודים ואקשור אותם אליהם. נכון שהבאנר הזה עושה הרגשה של קיץ?

{564EB78B-4969-4922-B30D-ACD3F28AB6DA}

חיפושית העץ הזו מסתובבת אצלינו בבית בין שאר חומרי היצירה של הבנות. פה היא התאימה לי בול!

{052336B8-4D95-4E5C-81C3-35395E1B1B46}

{C0B3AFB0-4F3C-4974-B2FD-A40587145577}

בזמן האחרון דפי אלבום עושים לי את זה – אולי בגלל שאין לי יותר מדי זמן פנוי ואני מתעקשת לסיים את הפרויקט לפני שאני הולכת לישון. שעה-שעתיים עבודה אחרי 9 בערב עם שאריות נייר, קצת זמן מחשב ואפשר ללכת לקרוא ספר עם הרגשת סיפוק עד שהעיניים נעצמות.יכול להיות שגם מזג האויר עושה לי את זה – אמנם תפרתי כמה חולצות קולר למאי אבל היו לי בעיקר תוכניות לתפור שמיכה. הבעיה היא שלא התחשק לי לשבת ולהתחמם עם ערימת בד על הברכיים – ולא עזרה העובדה שארז הכריז שכבר אין מקום בבית לשמיכות ושאם אני תופרת שמיכה נוספת אז אני צריכה להחליט על איזו שמיכה אחרת מוותרים. הנושא עדיין פתוח – צפו להתפתחויות… מילא, בינתיים אני מתכננת לתפור איזושהי בובה. גם אותה לא ממש צריכים בבית, אז מה? אחרי שהעברתי 5 שקיות ענק מלאות במשחקים, צעצועים, ספרים ובובות לגן של מאי, פתאום המרתף נראה קצת ריק…

קיץ, קיץ, כמה חם! אבל מזג האויר באמת השתגע כי בשבת בבוקר התעוררתי בגלל מבול בשעה 6 בבוקר…

קרן.

להשאיר תגובה

