אתגרים

אתמול היתה מסיבת סקראפ של הקומונה של פרידה ונומה בתפוז. זו פעם ראשונה שיש מסיבת סקראפ במסגרת הקומונה ולא סתם מפגש או סדנא – והציפיות היו גבוהות… הגר ואילאיל עמדו בכבוד במשימה ונראה לי שהמחמאות שהן קיבלו (בצדק!) רק ישכנע אותן להפוך את זה לאירוע קבוע. הרעיון היה להביא קצת חומרים (קצת זה מושג יחסי) ולהתכונן לאתגרים. מה שהיה עוד יותר מעניין זה שחלק מהבנות בכלל לא מגיעות מתחום הסראפ – יש שם גם תופרות וסורגות שזו פעם ראשונה שהן משחקות בנייר מאז הגן לדעתי . גילינו שם כשרונות נסתרים – מה שרק מוכיח שמי שיש לה יצירתיות ודמיון יכולה לקחת את זה לכל תחום של יצירה. נדמה לי שאפילו זיהיתי מתמכרת חדשה אחת או שתיים לנייר…

בסך הכל היו שישה אתגרים – בחמישה מהן עמדתי בכבוד ואחד מהם נגנז לעד (שלא לומר נזרק לפח ולא הגיע אפילו לתיק). תאמינו לי, זה היה באמת מחזה קורע לב.

האתגר הראשון היה ליצור קישוט שכבות עם דוֹיְלִי (Doily). דוילי זה שם כולל לכל מפיות התחרה או הנייר – כמו אלו ששמים מתחת לעוגה. רצה הגודל והן טרנד היסטרי היום בתחום הסקראפ – אבל לי הן מזכירות תחרות קרושה שמונחות על המשענת של הספה בבית של סבתא. קל להבין שאין מצב שאי פעם הייתי עושה דף לאלבום או איזשהו קישוט עם דוילי. כמה טוב שיש אתגרים!

{A394071A-C169-4B35-8ECC-281D9211ECE8}

את הציפור מהעור חתכתי מראש בבית עם התבנית החדשה של Tim Holtz בקאטלבאג. כן, היא חותכת עור, לבד, צ'יפבורד ואפילו כמה דפים ביחד. אני כבר רואה מערכת יחסים עמוקה בינינו…

לאתגר השני היינו צריכים לבחור חמישה פריטים – ורק אחרי שבחרנו אותם סיפרו לנו מה האתגר. הפעם היינו צריכות לעשות דף באלבום על נייר Kraft עם דוילי גדול (אוף) והקישוטים שבחרנו. אחד הפריטים שבחרתי היה קישוט השכבות שהכנתי באתגר הקודם. הפריט השני היה דף דו צדדי (שניים במחיר אחד!), כלוב מעור (החלק השני של תבנית החיתוך), אותיות צ'יפבורד ומה עוד? שכחתי…

{CE63ED3F-746A-4560-BB5D-EABA5AD6EF00}

לאתגר השלישי  קיבלנו תמונת קנווס קטנה בגודל של 15X15 והיינו צריכים לעצב אותה עם מה שרצינו – כל עוד היה שם לפחות חוט,כפתור ופרח. אני התחכמתי – והשתמשתי בכפתור בצורת פרח. שוב שניים במחיר אחד…

{E469BDE4-DCC1-43A9-8B8A-6B84A30367E5}

{A667C29B-2ED7-4122-AC1C-B75026674D71}

האתגר הרביעי הוא האתגר הגנוז – שוב בחרנו חמישה פריטים ואז סיפרו לנו שכל אחת צריכה להעביר את אותן לזו שיושבת מימינה – כדי לעצב כרטיס לתינוק. רצה הגורל ואני קיבלתי חומרים שממש לא דיברו אלי. שלא תבינו נכון – החומרים עצמם היו אחלה – דף דו צדדי במשבצות כחול-ירוק, עיגול קרטון, כפתור עץ וסרט אורגנזה. אבל איך שלא ניסיתי, כרטיס ראוי לתינוק לא יצא מזה. הכרטיס לא יראה אור יום. בשעה זו הוא אומר שלום לשאריות בפח הזבל…

האתגר החמישי היה לעצב דף לאלבום עם תמונה עצמית בנושא משאלות. פה זה כבר היה יותר קל – כי משאלות לא חסר לי…

{0ABBD815-C53D-4A4C-87E8-D3CA787DE57D}

ולקינוח – אתגר חצי מנה. למה חצי מנה? כי קיבלנו שקית נייר חומה של חצי מנת גרעינים (50 גרם=חצי מנה) והיינו צריכות לעצב אותה כאריזה למתנה תוך 10 דקות. תראו מה יצא…

{3FA8B793-7119-4903-905B-31D035BEE103}

{BB286550-3136-4D03-BE77-6D210651F374}

לקחים? יש הרבה.

קודם כל, טוב שארזתי שאריות של קיטים – זה כבר היה מסודר בשקיות עם חומרים שמשתלבים ופשוט בחרתי שקית ועבדתי רק עם מה שיש בה. ברור שאם הייתי בבית הייתי משתמשת בעוד חומרים, אבל לא הרגשתי שהיה חסר לי משהו בסיסי.

דבר שני, תמיד כיף לעבוד בקבוצה. למרות שבגלל לחץ זמן פטפטנו פחות ולא התעדכנו מספיק. דרוש כנראה מפגש נוסף…

דבר שלישי – אין כמו לחץ של זמן לעורר פעילות – פחות מתלבטים לגבי בחירה של קישוטים – מחליטים וזהו. רק בבית אני יושבת לעצב דף שעות – מסתבר שאפשר גם ב-20 דקות…

ולסיום, תמונה קבוצתית בסיום הערב – הספק לא רע לשלוש שעות, לא?

{D2B1FC9F-1CA3-4A94-B3DC-A7C8FA3256EF}

כן ירבו אירועים כאלו!

קרן.

להשאיר תגובה

