מגירת דפוס

הדבר הראשון כשחשבתי עליו כשראיתי את מגירת הדפוס היה בית המיניאטורות שהיה תלוי אצלי בחדר כשהייתי ילדה. הוא היה בצורה של בית, מצופה מבפנים בקטיפה אדומה ובכל תא היתה לי מיניאטורה מחרסינה. לך תדע מתי נפטרתי מהבית ואיפה הוא עכשיו. למה קוראים לזה מגירת דפוס? כי פעם, לפני עידן הדפוס הדיגיטלי, כל עמוד היה צריך להיות מעומד ומוכן עם אותיות מעופרת בכתב ראי. והיכן היו שומרים את האותיות בשלל הפונטים? ניחשתם… בתוך מגירה מחולקת לתאים לפונטים ולאותיות השונות. הסדר היה עומד מול ארון (או ארונות) שמכיל מגירות ובהם את כל הפונטים. ארון כזה נמכר בכמה אלפי שקלים לאספנים – אני הייתי מסתפקת רק במגרה אחת מתוכו…

החלוקה לתאים והשילוב עם העץ יוצרים מעין קולאז' הרמוני שיכול גם להכיל פריטים תלת מימדיים – זו הסיבה שכל כך התפעלתי ממגירות הדפוס החדשות של חברת 7 Gypsies. כנראה שאני לא היחידה שהתפעלה מהם כי הם הוזמנו מראש ואזלו אצל היצרן ביום שבו הגיעו (לא פלא – לא ראיתי עבודה אחת שנעשתה איתם שלא יצאה יפה) מזל שאני התארגנתי מראש והזמנתי מגירות שיספיקו לשלוש סדנאות. כל כך נהניתי לעשות את המגירה שלי בסדנא בהולנד – ונהניתי עוד יותר מהמגירה שעשיתי פה עבור הסדנאות שלי.

{BEF81F29-E84D-42FE-9570-A9DF15406B14}

החלק הכיפי הוא ליהנות מהתאים – יש תאים רק עם תמונות ויש תאים עם שילוב של תמונות וקישוטים ויש כאלו רק עם קישוטים. לשם כך התחלתי לשוטט ב-etsy לאסוף מראש את כל הפיצ'פקס שרציתי לשים בפנים: תליונים, בקבוקונים, פרחים וסיכות – להכול נמצא מקום!

מתי? תהיינה שלוש סדנאות זהות – שתיים ביום שישי בבוקר ואחת ביום חמישי בערב:

  • יום שישי ה-25 ביוני בשעה 9:00 בבוקר
  • יום חמישי ה-8 ביולי בשעה 19:00 בערב
  • יום שישי ה-9 ביולי בשעה 9:00 בבוקר

הסדנאות הן באורך של 4 שעות ויש מקום ל-12 משתתפות בכל סדנא.

עדכון – הסדנאות כבר מלאות! אני מבררת אם אפשר להשיג מגירות נוספות עם חלוקת תאים שונה – מבטיחה לעדכן!

עדכון נוסף – הנה תאריכים נוספים:

  • יום חמישי ה-5 באוגוסט בשעה 19:00 בערב
  • יום שישי ה-6 באוגוסט בשעה 9:00 בבוקר
  • יום חמישי ה-12 באוגוסט בשעה 19:00 בערב

איפה? הסדנאות תערכנה בגני-תקוה (בין פתח-תקוה לקרית-אונו).

כמה זה עולה? עלות הסדנא היא 280 שקלים – ותקבלו בה קיט חומרים בשווי 180 שקלים – המגירה עצמה (ששוויה בארץ הוא 129 שקלים) בצבע חום, דפים מהליין החדש של The Girl Paperie ואוסף מקסים של קישוטים שבחרתי במיוחד עבורכן: תליונים, בקבוקוני זכוכית, פרחים, חרוזי מיקרו, נצנצים, סיכות ועוד כל מיני הפתעות. אגב, המגירה היא בגודל של 26X31 ס"מ – קצת קטנה יותר מדף 30X30 לאלבום. תהיה גם אפשרות לבחור דפים אחרים מתוך מבחר הדפים שלי.

מה צריך להביא? : מספריים חדות, סכין יפנית+סרגל מתכת+משטח חיתוך (לא חובה), דבק ג'ל, דבק ספוג ופינצטה (לא חובה).
צריך תמונות? אני אשמח להדפיס עבורכן את התמונות ללא תשלום נוסף במדפסת התמונות שלי על דפי פוטו פרימיום – נחוצות סה"כ 6 תמונות. גדלים ופרטים ישלחו בהמשך לנרשמות.

יש אוכל? לא לדאוג לגבי אוכל – קרואסונים, שתייה חמה וקרה ונשנושים אני מביאה. רעבות לא תצאו…

אין צורך ברקע בעבודה בנייר – הסדנא מתאימה ל-כ-ו-ל-ן!

איך נרשמים? שולחים מייל ל-kparparim@gmail.com עם שם מלא, מספר טלפון והתאריך הרצוי. כל הבנות שביקשו להירשם מראש כבר קיבלו עדכון – כרגע יש מקום לעוד 8 בנות בשלושת התאריכים סה"כ.

וכמובן, הנה קצת תמונות כדי לעורר את התאבון…

{9A496198-5C31-4A67-874C-C8AF9978694F}

{7AD49884-AF3B-45A7-96C1-9EE2B13AC460}  {8FF15391-06CF-4981-9293-EB9558F37CF0}

{A11109EF-4BE6-467C-857E-48DD82742478}  {6B6AE5A9-AC92-4C7C-9171-015BF9A45D3B}

{8E1EF345-73EF-44CA-883A-054A2018FC59}{078EE4CB-9B9A-44C7-9C30-5AEA48314CA3}

להתראות בסדנא!

קרן.

להשאיר תגובה

